Η καθαρόαιμη Lancia Rally 037, το αυτοκίνητο-σταθμός πουλήθηκε έναντι €770.000 με μόλις 3,234 km στο οδόμετρο. Αυτό είναι το οφθαλμόλουτρο
Το 22ο από τα μόλις 217 αντίτυπα που παρήχθησαν ποτέ και με ελάχιστα χιλιόμετρα. Τόσo κοστίζει μια άρτια διατηρημένη Lancia 037
Σκοπός γέννησης της Lancia-Abarth 037 ήταν η συμμετοχή της εταιρείας στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ραλί
H συγκεκριμένη Lancia 037 είναι το Νο 22 από τις μόλις 217 που κατασκευάστηκαν
Ήταν το τελευταίο πισωκίνητο αυτοκίνητο που κέρδισε τίτλο του ΠΠΡ, το 1983
Η Lancia 037 ήταν ένα καθαρόαιμο φτιαγμένο για οδήγηση. Το εισιτήριο για το μυθικό Group B
Η θεά που βλέπετε έχει μόνο 3,500km στο οδόμετρο
Η κόκκινη «Stradale» (έκδοση δρόμου) ταξινομήθηκε στις 24 Μαΐου του 1984
Ο αρχικός ιδιοκτήτης ήταν ο Francesco Pio Bignardi, μέλος γνωστής οικογένειας των ραλί
Ο οίκος Abarth έπαιξε βασικό ρόλο στην ολοκλήρωση του project
Στρογγυλοί προβολείς, κίτρινα φλας, υπέροχο ανφάς. Η 037 γοητεύει ακόμη, 39 χρόνια μετά
H συγκεκριμένη 037 πουλήθηκε έναντι €770.000 από τον οίκο RM Sotheby’s. Αυτή είναι η θέα απ’ τη θέση του συνοδηγού. Δεν θα είχαμε κανένα πρόβλημα έστω κι από ‘κει
Ο πίνακας οργάνων με άμεσες σχεδιαστικές παραπομπές στα Fiat της εποχής. Το οδόμετρο μαρτυρεί το σχεδόν αχρησιμοπίητο της περίπτωσης
Στα καθίσματά της μεγαλούργησαν οδηγοί όπως οι Röhrl, Alen, Bettega
Ο επιλογέας για το 5άρι κιβώτιο δείχνει συνηθισμένος – όπως σε ένα Fiat παραγωγής
Κινητήρας 4κύλινδρος, 1,994 c.c. με απόδοση 208 PS και χρήση υπερσυμπιεστή
Ταμπελάκι με ιστορία. Ανάμνηση μιας Lancia που, ουσιαστικά, την άφησαν να «πεθάνει»
Οι τροχοί 16 ιντσών της Speedline. Απλοί, όμορφοι, τελείως cult
Oι σφραγίδες της γνησιότητας
Το ταμπελάκι παραπέμπει στον κωδικό Tipo 151. Για το όνομα του project
Photo: RM Sotheby’s
Photo: RM Sotheby’s
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.