Μα τι πίνει αυτή η Integrale Evo 1 και δε γερνάει;

Post date:

Author:

Category:

Αυτή είναι η υπέροχη Lancia Integrale του αφεντικού του τμήματος ντιζάιν της Stellantis. Μην κάνετε όνειρα. Πουλήθηκε έναντι $93.000

Μοντέλο 1992, Evo 1, πρησμένοι θόλοι και όλο το μηχανολογικό πακέτο. Ελιξήριο ιταλικής νεότητας for sale


Αφού ο καναδο-αμερικανός σχεδιαστής Ραλφ Ζυλ αγόρασε και έφτιαξε την αγαπημένη του Lancia όπως ήθελε, την έβγαλε προς πώληση. Μην κάνετε όνειρα. Πέρασε πριν μερικές μέρες σε άλλα χέρια.

Όμως ποτέ δεν βαριόμαστε να βλέπουμε αλλά και να ακούμε (στο βίντεο, στο τέλος του άρθρου) άλλη μία προσεγμένη Integrale. Έστω κι αν πέρασαν τρεις δεκαετίες από τότε που κατασκευάστηκε.

Ο Ζυλ απέκτησε την Integrale πριν έξι χρόνια, το 2018, όταν το αυτοκίνητο είχε εισαχθεί στις ΗΠΑ από την Ιαπωνία, μέσω του προηγούμενου ιδιοκτήτη του.

Πρόκειται για την έκδοση Evo 1. Επιθετική, αρρενωπή και τόσο-όσο άγρια επιβαλλόταν για μία ράλλυ ρέπλικα από τα ’90s.

Ο επικεφαλής σχεδιασμού της Stellantis την ήθελε ακόμα λίγο πιο εστιασμένη. Ακολούθησε rebuild του κινητήρα, εκκεντροφόροι Colombo & Bariani, άλλη εξάτμιση, νέα ECU (Electronic Control Unit) καθώς και ρυθμιζόμενες σε ύψος και απόσβεση αναρτήσεις.

Στο εσωτερικό αντικαταστάθηκε το τιμόνι με ένα της Momo και ο λεβιές του επιλογέα. Όλα συμβατά με τα υπέροχα εργοστασιακά Recaro που από μόνα τους είναι αντικείμενα πόθου.


αλκαντάρα Intergrale

Με μόλις 63.000 μίλια (αντίστοιχα, περίπου 101.000 χιλιόμετρα) η κόκκινη, σε Rosso Monza, Lancia Integrale συνεχίζει να δείχνει φρέσκια και εξόχως γοητευτική, παρότι είναι μοντέλο 1992, δηλαδή τριάντα και πλέον ετών.

Η Lancia Integrale του Ραλφ Ζυλ πέρασε σε άλλα χέρια έναντι $93.000 δολαρίων (€85.600 με σημερινή ισοτιμία) στη σχετική δημοπρασία.

Σε μία από τις τελευταίες βόλτες του μαζί της ο σχεδιαστής της Stellantis πρόλαβε να «ανεβάσει» και το σχετικό βίντεο. Και η «για πάντα νέα» Integrale, παρέα με το θρυλικό εγκάρσια τοποθετημένο και υπετροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο, ακούγεται υπέροχα

Photo: bringatrailer.com


Lancia τροχός

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει