Όσα χρόνια κι αν περάσουν η θέα μίας Integrale θα παραμένει μοναδική. Το αυτοκίνητο που πήρε παραμάζωμα νίκες και τίτλους στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ραλί έχει μπει αυτοδίκαια στο πάνθεον. Αυτές είναι οι δέκα πιο σπάνιες εκδόσεις του
Οι τετρακίνητες Integrale, οι ”Deltona”, με τους υπέροχα πρησμένους θόλους, τις Speedline, το τετράγωνο σχήμα και όλη την ιστορία μιας ιταλικής πλάτης που έγινε διαχρονική
H εικόνα της συγκεκριμένης Ιταλίδας (με σκόπιμο «Ι» κεφαλαίο) με τις ιδανικές ακμές, κάνει το μάτι να ανοίγει διάπλατα και να έρχονται εικόνες απ’ την εποχή που στο κυριαρχούσε στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ραλί
Οι πολιτικές εκδόσεις της Integrale ήταν αυτές που δίνουν ακόμα και σήμερα την υπενθύμιση τη σωστή.
Ότι, δηλαδή, οι μάστορες Ιταλοί είχαν τον τρόπο, τις γνώσεις και την αγωνιστική κουλτούρα να φτιάξουν μια κατασκευή που θα άντεχε στο χρόνο.
Τι κι αν η θέση οδήγησης είχε τα κλασικά δικά της στοιχεία -τύπου ”homo italicus”- με τα πόδια κοντά και παράκεντρα με τα πεντάλ και τα χέρια σχεδόν τεντωμένα;
Η Lancia HF Integrale με το που γύρναγες τη μίζα ενσωμάτωνε όλη τη σύνδεση που περίμενε ο Πραγματικός Οδηγός της εποχής. Αίσθηση, ακρίβεια, ρυθμισιμότητα, ήχος και μια ελαφρά υπερστροφική διάθεση αν επέμενες και εξουδετέρωνες την αρχική, ελαφριά υποστροφή
Λίγα αυτοκίνητα στην ιστορία της αυτοκίνησης έχουν καταφέρει να είναι τόσο εμβληματικά.
Μακάριοι όσοι έκατσαν πίσω από το τιμόνι της και ένα μεγάλο respect σε όσους την αγόρασαν και ακόμη την έχουν στην κατοχή τους.
Για τους (πολύ) πιο άνετους οικονομικά, υπάρχει και η δυνατότητα να πάρετε μια από τις τρίθυρες Integrale που αναβιώνει η ιταλική Αutomobili Amos με σύγχρονα υλικά και μεθόδους.
Αλλά, σοβαρά τώρα, συγκρίνεται κάτι με το αρχέτυπο;
Photo: Flickr
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.