Ο διάσημος ηθοποιός, γνωστός για την αγάπη του για τα αυτοκίνητα, «έφυγε» νωρίς αλλά η προσωπική του BMW M1 επιμένει να μας τον θυμίζει. Αυτό είναι το ιστορικό του συγκεκριμένου αυτοκινήτου που μόλις βγήκε σε δημοπρασία
Η M1 του 1988, με μόλις 6,800 χιλιόμετρα στο οδόμετρο, και με διάφορα καλούδια αναβάθμισης ήταν μέρος της συλλογής που είχε ο συμπαθής petrolhead-ηθοποιός
Μόλις 453 αντίτυπα της M1 κατασκεύασαν οι Βαυαροί
Ιστορικά θεωρείται ως το πρώτο υπεραυτοκίνητο που κατασκεύασε η BMW και επίσης το πρώτο στο οποίο τοποθετήθηκε το λογότυπο του M Division.
Η συγκεκριμένη, μάλιστα, ήταν και αναβαθμισμένη με το που βγήκε απ΄το εργοστάσιο.
Σε σχέση με τους στοκ 277 ίππους που απέδιδε ο 6-κύλινδρος εν σειρά των 3,5 λίτρων (με τον κωδικό M88/1), το μοτέρ στην προκειμένη περίπτωση αποδίδει περί τους 350 ίππους.
Κάτω απ΄το υπέροχο αμάξωμα διά χειρός Τζορτζέτο Τζουτζιάρο, βρίσκεται η κεντρομήχανη αρχιτεκτονική σε συνδυασμό με διάταξη transaxle και ένα 5-άρι χειροκίνητο κιβώτιο της ZF. Το ελεγχόμενο διαφορικό ήταν στάνταρ μέρος του πακέτου. Ποιο «ψευδομπλοκέ, είπες;»
Ως γνωστόν, ήταν η εποχή που οι κατασκευαστές συνήθιζαν να παραγγέλνουν σε καροσερίστες τα αμαξώματα.
Η M1 κατασκευαζόταν στην Ιταλία και στη συνέχεια την τελική συναρμολόγηση αναλάμβανε ο οίκος Baur, στη Στουτγάρδη, με τον οποίο άλλωστε η BMW διατηρούσε στενές σχέσεις σε διάφορα αμαξώματα.
H BMW M1 αξίζει περισσότερο όταν έχει καθίσει «επώνυμος»
Η συγκεκριμένη M1 είχε εισαχθεί στις ΗΠΑ και παρέμεινε ως μέρος μιας άλλης συλλογής μέχρι το 1995, ενώ το 2011 αγοράστηκε από έναν Τεξανό συλλέκτη.
Στη συνέχεια αποτέλεσε μέρος της συλλογής του Γουόκερ.
Τη στιγμή που πληκτρολογούνται αυτές οι γραμμές, η τιμή που έχει οριστεί για τη δημοπρασία είναι $390,000 και απομένουν εννιά μέρες μέχρι τη λήξη της για το μπιντάρισμα. Ωστόσο θεωρείται σχεδόν βέβαιο ότι τελικά η τιμή θα είναι αυξημένη καθώς κάποιες BMW M1 έχουν αγγίξει στο παρελθόν τα $500,000. Και χωρίς να έχει καθίσει κάποιος σταρ του Χόλιγουντ στη θέση του οδηγού
Δείτε το βίντεο ενός μοναδικού αυτοκινήτου. Μάλλον και με επιπλέον συναισθηματική αξία.
Photo: bringatrailer.com
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.