Πωλείται η προσωπική Ferrari του Enzo σε μια «περίεργη» αγγελία

Post date:

Author:

Category:

Enzo Ferrari-ferrari--30-gt-4drivers.gr

Ήταν το αυτοκίνητο που χρησιμοποιούσε συχνά ο Enzo Ferrari για τις προσωπικές του μετακινήσεις. Μια Ferrari 330 GT 2+2 Coupe. Και ανέβηκε αυτές τις μέρες προς πώληση στο eBay. Αλλά δεν πουλήθηκε. Περίεργο…

Είναι γνωστό πως ο ιδρυτής της Ferrari προτιμούσε τα 2+2 coupe. Του άρεσαν ακόμα και τα Peugeot – ναι, κυκλοφορούσε συχνά με ένα Peugeot 504 Coupe. Τον βόλευε η πρακτικότητα του πίσω καθίσματος, ενώ λέγεται πως όταν έρχονταν επισκέπτες στο Μαρανέλο τους πήγαινε μια βόλτα στα περίχωρα. 

Όμως εδώ υπάρχει η αγγελία για την «προσωπική Ferrari του Enzo Ferrari» με τον αριθμό σασί 4085, όπως περιγράφει η δημοσίευση στο eBay ενός εμπόρου από το Mιζούρι των Η.Π.Α.

Τώρα, πώς βρέθηκε ένα τόσο μοναδικό αυτοκίνητο στα χέρια ενός εμπόρου στο Μιζούρι και, ακόμα περισσότερο, γιατί δεν ακολουθήθηκε η διαδικασία που θα ανέμενε κάποιος, δηλαδή μιας γκράντε δημοπρασίας μέσω ενός γνωστού οίκου, παραμένει άγνωστο.

Η επίσημη ενημέρωση του πωλητή είναι πως πρόκεται για το ίδιο ακριβώς αυτοκίνητο που είχε φέρει στην Αμερική, ο Luigi Chinetti, ο οδηγός αγώνων, νικητής του Le Mans και ο πρώτος που άνοιξε ποτέ μια αντιπροσωπεία της Ferrari στις Η.Π.Α.

Η Ferrari 330 GT 2+2 Coupe, μέχρι χθες τουλάχιστον, ήταν στον «αέρα» για «μπιντάρισμα» με στόχο την τιμή των €402.000 – ποσόν που δεν ακούγεται και τόσο ιλιγγιώδες αν σκεφτεί κανείς ότι ανήκε στον ίδιο τον Enzo.

Παραδόξως, επίσης, η αγγελία σήμερα «κατέβηκε» και εμφανίζεται πως δεν καλύφθηκε ο στόχος από τις προσφορές ενώ μια σημείωση του eBay αναφέρει πως «δεν υπάρχει αναλυτικό ιστορικό». Περίεργο…

Enzo Ferrari-ferrari--30-gt-4drivers.gr

Enzo Ferrari-ferrari--30-gt-4drivers.gr

Enzo Ferrari-ferrari--30-gt-4drivers.gr

Photo: eBay

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει