SUV που συμπαθήσαμε: Range Rover I. Τελείως cult

Post date:

Author:

Category:

To 1971, ένα μόλις χρόνο μετά το λανσάρισμά του, το Range Rover I (Classic) έγινε το πρώτο αυτοκίνητο που φιλοξενήθηκε στο Μουσείο του Λούβρου ως ένα εξαίρετο δείγμα βιομηχανικού σχεδιασμού. Δεν αρκεί;

Range Rover 1970

Το 1ης γενιάς Range Rover διέθετε αλουμινένιο V8, μόνιμη τετρακίνηση, δισκόφρενα παντού και ένα υπέροχο δίθυρο αμάξωμα που πλέον είναι cult


Και μόνο ότι το Range Rover I (που απέκτησε το παρατσούκλι ”Classic” όταν εμφανίστηκε η 2η γενιά) παρέμεινε στην παραγωγή επί είκοσι τέσσερα ολόκληρα χρόνια, μέχρι το 1994, λέει αρκετά για αυτό το σύμβολο των αυτοκινήτων της κατηγορίας

Ειδικά σε δίθυρο, όπως έβγαινε αρχικά μέχρι το 1981; Ακόμα πιο ιδιαίτερο.

Το Range Rover έχτισε το όνομά του μεθοδικά μέχρι σήμερα. Αποτελεί ένα κινητό σύμβολο μείξης πολυτέλειας, άνεσης, ιδιαίτερης σχεδίασης και ικανοτήτων.

Photo: Range Rover Monthly

Ήδη από τα γεννητούρια του, όταν κατασκευάστηκε για να γίνει πιο ολοκληρωμένος αδελφός του Land Rover, είχε τα σωστά γονίδια.

Το Range Rover ήταν αυτό που έφερε εξελιγμένες αναρτήσεις, επιλογή τετρακίνησης, άνεση και τεχνολογία στον κόσμο των 4×4. Μέχρι τότε όλα ήταν ωμά. Το Range έφερε τις ισορροπίες στο πιάτο

Περιστροφικός διακόπτης κατ’ επιλογήν της μετάδοσης, λιγότερο καύσιμο, εξαιρετική συμπεριφορά σε κακούς δρόμους, άνεση-βασιλιά.

Ενδεικτικά, το 1971, δύο Range ξεκίνησαν από την Αλάσκα για να καταλήξουν στην άλλη άκρη της γης, στην Αργεντινή.

Για να γίνει αυτό έπρεπε να περάσουν από το Ντάριεν Γκαπ, εκείνο το πέρασμα ανάμεσα σε Κολομβία και Παναμά, την πιο διαβόητη και ανθρωπίνως αφιλόξενη περιοχή του πλανήτη όπου η ζούγκλα τιμωρεί ανελέητα.

Από την Αλάσκα χρειάστηκαν 96 ημέρες με μέσο όρο κάλυψης ενάμισυ χιλιόμετρο τη μέρα. Τα Range Rover ήταν στην Αργεντινή

Range Rover Βρετανικά αυτοκίνητα

Αν ο ελβετικός σουγιάς είχε ρόδες, θα ήταν Range. Μόνο που στο Range κοιμάσαι κιόλας. Με τον σουγιά πονάς


  • Τι μας αρέσει: σχεδόν όλα. Ένα μηχανικό, αισθητικό και λειτουργικό αριστούργημα
  • Όχι και τόσο: τα πρώτα Rover δεν είχαν ακόμη τον πλουσιότερο εξοπλισμό με το υδραυλικό τιμόνι, το air-condition και τις όμορφες επενδύσεις με ύφασμα και δέρμα στο εσωτερικό. Ψάχνεις στις αγγελίες από τα επόμενα 

Photo: landrover.gr



Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει