Σε όλη τη σειρά των γρήγορων Clio, το Clio Williams, εν προκειμένω το Williams 2, ήταν αυτό που δημιούργησε το θρύλο. Η μπλε μούσα με τις χρυσαφί Speedline είναι στις αγγελίες. Πόσο πάει το προσθιοκίνητο κόσμημα;
![](https://4drivers.gr/wp-content/uploads/2024/09/renault_clio_2.0_williams_-_35-84-er_-_14-1024x576.jpg)
Ταξινόμηση το Δεκέμβριο του 1994, με σχεδόν 135.000 χιλιόμετρα, αριθμό πλαισίου ”VF1C57M0512424825”, προφανώς σε Sports Blue (449) και «πένα». Πωλείται στην Πορτογαλία
Τα 135.000 χιλιόμετρα που έχει αυτό το Renault Clio Williams 2 δείχνουν ότι είχε μια συγκρατημένη χρήση μέσα σ΄όλη αυτήν την τριακονταετία που μεσολάβησε
Το γενικότερο βιογραφικό είναι γνωστό. Το Clio Williams 2 είναι αυτοκίνητο-ορόσημο στον κόσμο των hot hatch.
Αυτό το μοντέλο είναι η δεύτερη εκδοχή του θρυλικού Clio Williams, που αρχικά κατασκευάστηκε για την έγκριση από τη FIA για τα Gr.A/Gr.N και χρησίμευσε επίσης ως εμπορική υπενθύμιση της επιτυχίας της Renault στη Formula 1 με την ομάδα Williams Racing.
![](https://4drivers.gr/wp-content/uploads/2024/09/renault_clio_2.0_williams_-_35-84-er_-_21-1024x576.jpg)
Ιδιαίτερο στυλ, επιθετικές λεπτομέρειες, πολύ καλές για την εποχή επιδόσεις και, κυρίως, σημείο αναφοράς στο πώς να στήνεται, ήδη από το εργοστάσιο, ένα προσθιοκίνητα hot hatch. Μόνο τυχαίο δεν είναι ότι το Clio Williams είναι ιδιαίτερα επιθυμητό τόσο στους συλλέκτες όσο και τους φίλους της σπορ οδήγησης
Εξωτερικά
Αυτό το Clio Williams 2 υποβλήθηκε πρόσφατα σε πλήρη επαγγελματική βαφή, επαναφέροντας το εντυπωσιακό μεταλλικό σπορ μπλε χρώμα (κωδικός 449) στην αρχική του αίγλη.
![](https://4drivers.gr/wp-content/uploads/2024/09/renault_clio_2.0_williams_-_35-84-er_-_43-1024x576.jpg)
![](https://4drivers.gr/wp-content/uploads/2024/09/renault_clio_2.0_williams_-_35-84-er_-_48-1024x576.jpg)
Οι χρυσαφί ζάντες αλουμινίου της Speedline -χαρακτηριστικό γνώρισμα των Williams- βρίσκονται σε εξαιρετική κατάσταση και συμπληρώνουν τη σπορ εμφάνιση.
Σύμφωνα με τον πωλητή, το αμάξωμα είναι απαλλαγμένο από όποια βαθουλώματα ή γρατσουνιές.
![](https://4drivers.gr/wp-content/uploads/2024/09/renault_clio_2.0_williams_-_35-84-er_-_39-1024x576.jpg)
![](https://4drivers.gr/wp-content/uploads/2024/09/renault_clio_2.0_williams_-_35-84-er_-_09-1024x576.jpg)
Στο κόκπιτ
Στο εσωτερικό όλο το «πακέτο» των Clio Williams, με τη βελούδινη γκρι ταπετσαρία, τα μπλε με τα λογότυπα της Williams και τις ιδίου χρώματος ζώνες ασφαλείας.
![](https://4drivers.gr/wp-content/uploads/2024/09/renault_clio_2.0_williams_-_35-84-er_-_73-1024x576.jpg)
Τα καθίσματα είναι σε εξαιρετική κατάσταση με ελάχιστη φθορά ενώ το ταμπλό και τα πάνελ των θυρών είναι καθαρά, με καντράν, διακόπτες και όργανα να λειτουργούν όπως θα έπρεπε. Όλα είναι εδώ
![](https://4drivers.gr/wp-content/uploads/2024/09/renault_clio_2.0_williams_-_35-84-er_-_59-1024x576.jpg)
![](https://4drivers.gr/wp-content/uploads/2024/09/renault_clio_2.0_williams_-_35-84-er_-_60-1-1024x576.jpg)
![](https://4drivers.gr/wp-content/uploads/2024/09/renault_clio_2.0_williams_-_35-84-er_-_68-1024x576.jpg)
![](https://4drivers.gr/wp-content/uploads/2024/09/renault_clio_2.0_williams_-_35-84-er_-_56-1024x576.jpg)
![](https://4drivers.gr/wp-content/uploads/2024/09/renault_clio_2.0_williams_-_35-84-er_-_82-1024x576.jpg)
![](https://4drivers.gr/wp-content/uploads/2024/09/renault_clio_2.0_williams_-_35-84-er_-_73-1024x576.jpg)
![](https://4drivers.gr/wp-content/uploads/2024/09/renault_clio_2.0_williams_-_35-84-er_-_81-1024x576.jpg)
![](https://4drivers.gr/wp-content/uploads/2024/09/renault_clio_2.0_williams_-_35-84-er_-_49-1024x576.jpg)
![](https://4drivers.gr/wp-content/uploads/2024/09/renault_clio_2.0_williams_-_35-84-er_-_79-1024x576.jpg)
![](https://4drivers.gr/wp-content/uploads/2024/09/renault_clio_2.0_williams_-_35-84-er_-_77-1024x576.jpg)
![](https://4drivers.gr/wp-content/uploads/2024/09/renault_clio_2.0_williams_-_35-84-er_-_58-1024x576.jpg)
Άνοιξε καπό
Κάτω από το καπό βρίσκεται η καρδιά του Clio Williams 2, ο ατμοσφαιρικός κινητήρας 2.0 λίτρων με τον κωδικό ”F7R”, 16βάλβιδος και με ισχύ 150 ίππους.
![](https://4drivers.gr/wp-content/uploads/2024/09/renault_clio_2.0_williams_-_35-84-er_-_83-1024x576.jpg)
Εννοείται με το χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων ”JC5”.
Όσοι έχουν την τύχη να έχουν οδηγήσει Clio Williams ξέρουν την ακαριαία απόκριση στο γκάζι και το χαρακτηριστικό ήχο από τον τετρακύλινδρο.
![](https://4drivers.gr/wp-content/uploads/2024/09/renault_clio_2.0_williams_-_35-84-er_-_65-1024x576.jpg)
Το σημαντικότερο
Το μυστικό του Williams ήταν η συνολική ομοιογένειά του. Τίποτα δεν «περίσσευε», τίποτα δεν επισκίαζε το ένα στοιχείο εις βάρος του άλλου.
Φαρδύτερα μετατρόχια σε σχέση με τα απλά Clio, σφιχτοδεμένο, ακριβές αλλά προοδευτικό ταυτόχρονα και άκρως αποτελεσματικό στα σωστά χέρια και κρατώντας τον κινητήρα στις υψηλές περιοχές του στροφόμετρου.
![](https://4drivers.gr/wp-content/uploads/2024/09/renault_clio_2.0_williams_-_35-84-er_-_85-1024x576.jpg)
![](https://4drivers.gr/wp-content/uploads/2024/09/renault_clio_2.0_williams_-_35-84-er_-_90-1024x576.jpg)
Το συγκεκριμένο Clio Williams 2 που βλέπετε έχει «γράψει» 134.660 χλμ, έχει ακόμη το γνήσιο ραδιοκασετόφωνο της Philips, τα μπλε λογότυπα της Williams σε πολύ καλή κατάσταση, διπλά κλειδιά και όλα τα βιβλία και εγχειρίδια. Η τιμή του, σύμφωνα με τον πωλητή, είναι στα €33.000. Μας ακούγονται λογικά, έτσι όπως έχει εξελιχθεί η αγορά των Youngtimers. Τι λέτε;
![](https://4drivers.gr/wp-content/uploads/2024/09/renault_clio_2.0_williams_-_35-84-er_-_57-1024x576.jpg)
Photo: garagisti.pt
![Renault Clio 2024 τιμές](https://4drivers.gr/wp-content/uploads/2024/04/RENAULT-CLIO-2024-TIMES-1024x610.jpg)
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.