Το σκονισμένο Abarth OT 1300. Ποιος θα το ξεσκονίσει;

Post date:

Author:

Category:

Το FIAT Abarth OT 1300 ήταν ένα μικρό GT racer, κατά τα ειωθότα της ιταλικής εταιρείας. Και τώρα, Άνοιξη του 2025, βρέθηκε σε μία αποθήκη. Ποιος καλός άνθρωπος θα το κάνει να λάμψει πάλι; Ή μήπως καλύτερα να μείνει έτσι;

Abarth OT 1300

Το Abarth OT 1300 είναι ένα από τα πιο cool ευρήματα για τη χρονιά που διανύουμε


Όσο περνούν τα χρόνια είναι λογικό να ανακαλύπτονται όλο και λιγότερα ξεχασμένα αυτοκίνητα, τα λεγόμενα barn find

Ωστόσο αυτή η νέα «ανακάλυψη» του ξεχασμένου στο χρόνο Abarth OT 1300 ήρθε να φέρει νέο ενδιαφέρον στους συλλέκτες που ήδη το εποφθαλμιούν.

To αυτοκίνητο παρέμεινε στην κατάσταση που βλέπετε επί τριάντα επτά ολόκληρα χρόνια. Ενδεικτικά φέρει ακόμη το αυτοκόλλητο από τον τεχνικό έλεγχο του Automobile Club Palermo 53ου Targa Florio. Σκονισμένο έπος

Abarth OT 1300

Μινιμαλιστικό, σχεδιασμένο με υπερυψωμένους εμπρός και πίσω θόλους ώστε η ροή αέρα να μεγιστοποιείται στις υψηλές ταχύτητες και κλασικό δείγμα ιταλικών αγωνιστικών κατασκευών της εποχής, το Abarth OT 1300 εκφράζει άλλη μία εμπνευσμένη στιγμή στην ιστορία της Abarth.

Το σασί με αριθμό 0047 πρωτοεμφανίστηκε στις 8 Σεπτεμβρίου του 1966, με οδηγό κάποιον Φιορέντσο Γκάντα, από το Τορίνο. Τα υπόλοιπα είναι ιστορία.

Το αυτοκίνητο που βλέπετε συμμετείχε σε αγώνες αντοχής της εποχής, όπως το Targa Florio. Παρότι δεν εμφάνιζε ιδιαίτερα μηχανικά προβλήματα, οι οδηγοί υπέφεραν μέσα στο κόκπιτ από υπερβολική ζέστη και έλλειψη φρέσκου αέρα. Τη λύση έδωσε αυτή η εισαγωγή στην οροφή. Μάλιστα, την ονόμασαν με ελληνική λέξη: Periscopio

Abarth OT 1300
Abarth OT 1300
Abarth OT 1300

To Abarth OT 1300 αναμένεται να εκτεθεί στη φετινή διοργάνωση Concorso d’Eleganza Villa d’Este, στις 24 Μαΐου, με τιμή που εκτιμάται πως θα κινηθεί μεταξύ €400.000 και €450.000. Άραγε ο εύπορος τυχερός που θα υπερθεματίσει θα προτιμήσει να το αποκαταστήσει ή θα το κρατήσει με τη σκόνη και την πατίνα του χρόνου;

Abarth OT 1300

Photo: Broad Arrow Auctions


Μετά από 16 χρόνια τέλος για το FIAT Abarth 500 

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει