Τόλμη ή ιεροσυλία; Η Ferrari F40 σε χρώμα μέντας

Post date:

Author:

Category:

Αυτές τις μέρες η F40 που βλέπετε, σε χρώμα μέντας, γνωστή και ως ”Minty Forty”, τέθηκε προς πώληση από τον οίκο δημοπρασιών RM Sotheby’s. Δεν είναι όμως οποιοδήποτε χρώμα μέντας

Η συγκεκριμένη Ferrari F40, του 1991, βαμμένη σε εκείνο το Verde Pallido της Ferrari 250 GTO του Στέρλινγκ Μος, στην οποία αποδίδει τιμές. Προσφορές στο Μοντερέι της Καλιφόρνια


Εκτός κι αν ήσουν ο Σουλτάνος ​​του Μπρουνέι, οι χρωματικές επιλογές για μία νέα Ferrari F40 ως πελάτης τη δεκαετία του 1980 ήταν αρκετά περιορισμένες

Η F40 ήταν διαθέσιμη μόνο στο γνωστό Rosso Corsa.

Ευτυχώς ή δυστυχώς, ιεροσυλία ή θάρρος, όπως και να το πείτε, οι ιδιοκτήτες των F40 έχουν γίνει αρκετά τολμηροί κατά τα πρόσφατα χρόνια καθώς υπάρχουν κάποιες σε έντονο μπλε ή σκούρο πράσινο.

Ένας άλλος γνωστός πρωταγωνιστής του «κινήματος της επαναβαφής» είναι η συγκεκριμένη Ferrari F40, του 1991, γνωστή ως ”Minty Forty”.

To αυτοκίνητο είχε αρχικά παραδοθεί σε ”Rosso Corsa” σε Γερμανό πελάτη.

Mε αριθμό σασί 88538, η συγκεκριμένη F40 ενεπλάκη σε ατύχημα στα τέλη της δεκαετίας του ’90. Το αυτοκίνητο επισκευάστηκε σύμφωνα με τις εργοστασιακές προδιαγραφές, ωστόσο έχασε το αρχικό του χρώμα στην πορεία

Πολύ μεταγενέστερα, το 2021, ο τελευταίος ιδιοκτήτης του αποφάσισε να βάψει την F40 σε αυτό το ανοιχτό πράσινο μέντας. Μπορεί να θυμίζει και κάτι από παγωτό

Το συγκεκριμένο Verde Pallido μπορεί να αποτελεί έκπληξη μέσα στο κόκκινο στερετότυπο των κλασικών Ferrari, όμως κάποιοι ”ferraristi” με καλή μνήμη μάλλον θυμούνται τη διάσημη Ferrari 250 GTO του Στέρλινγκ Μος βαμμένη στην ίδια ακριβώς απόχρωση.

Έτσι, για το διασκεδαστικό της υπόθεσης, ο νέος αγοραστής της συγκεκριμένης F40 σε χρώμα μέντας θα παραλάβει και μία αντίστοιχη μινιατούρα σε κλίμακα 1:18.

Η εκτιμώμενη τιμή που είχε ανακοινωθεί προ της δημοπρασίας ήταν από $1,9 εκατ. έως $2,5 εκατ.

Λοιπόν, θα το τολμούσατε;

Photo: RM Sotheby’s


Και όμως, υπήρξε Ferrari 512 Testarossa Spider. Η μία από τις τρεις

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει