Υπάρχει ακόμη Sierra RS Cosworth με 16.800 χλμ. Πωλείται επιπλωμένο

Post date:

Author:

Category:

Ένα απλώς υπέροχο Ford Sierra RS Cosworth, με μόλις 19.490 πιστοποιημένα, όπως λέει η αγγελία, μίλια, μόλις βγήκε προς πώληση. Αυτοκίνητο πόθου άκρως συγκρατημένου «μοναχού» περιμένει στη δημοπρασία από £80.000

Ford Sierra Cosworth

Κλασικά στο ”Diamond White” της Ford, με την «ουρά φάλαινας» να δεσπόζει ως πίσω αεροτομή, άθικτα Recaro και τρεις ιδιοκτήτες από το μακρινό 1987


Το Sierra RS Cosworth κλίκαρε σωστά τα κουτάκια

Το brief όριζε πισωκίνητο, τρίθυρο και δυνατό. Μαζί με πολλές δυνατότητες για εμπορικό πουσάρισμα όλης της μικρότερης γκάμας.

Η γιγαντιαία πίσω αεροτομή καθήλωνε τον αμύητο και, κυρίως, έλυνε την τάση άντωσης που είχαν οι ταπεινές εκδόσεις στις στις υψηλές ταχύτητες. Συνολικά το νέο αεροδυναμικό κιτ έλυσε αυτά τα ζητήματα.

Το πρόβλημα για τη Ford ήταν η πιστοποίηση για τις απαιτούμενες 5.000 μονάδες. Το ανησυχητικό για αυτήν ήταν ότι η αρχική προσέγγιση της στο δίκτυο αντιπροσώπων επέστρεψε με μια εκτίμηση των τελευταίων ότι θα μπορούσαν να πουλήσουν περίπου μόνο 1.500

Με την ευκαιρία, έχουμε γράψει όλο το στόρι για το πώς το Sierra RS Cosworth κινδύνευσε να μη βγει ποτέ στην παραγωγή. Μην τα ξαναγράφουμε, είναι στο σύνδεσμο που ακολουθεί ευθύς αμέσως.


Εγκυκλοπαιδικά, πάντως, η Ford στέγασε το θρυλικό μοτέρ της Cosworth, στις διάφορες εκδοχές απόδοσής του, κάτω από το καπό 30.000 Sierra RS.


Το λευκό που βλέπεις

Ο συλλέκτης που το πουλάει έχει ακόμα και το αρχικό τιμολόγιο.

Κάποιες £14.500, όπως και το αποδεικτικό του πρώτου σέρβις.

Ford Sierra Cosworth

Τελείως ορίτζιναλ, όλα τα ΜΟΤ (το αντίστοιχο δικό μας ΚΤΕΟ), ελάχιστα μίλια, αντικείμενο πόθου

Ford Sierra Cosworth
Ford Sierra Cosworth

Αναζητούνται σοβαροί ενδιαφερόμενοι πρόθυμοι να εκταμιεύσουν από £80.000 – £100.000 από τον προσωπικό τους λογαριασμό. Δυνατή μεταφορά και με e-banking.

Περισσότερες πληροφορίες και φωτό εδώ.


Photo: silverstoneauctions.com

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει