Με τετράλιτρο, πλέον, κινητήρα 500 ίππων, ακόμα πιο ικανή, πιο ποθητή. Το καλύτερο αυτοκίνητο για τον εύπορο, συνειδητοποιημένο petrolhead στην ανανεωμένη εκδοχή του
Αυτήν που, όπως θέλει να ελπίζει η Porsche, δεν θα υποστεί το ”όνειδος” του να βλέπει ένα απ΄τα πιο καθαρόαιμα μοντέλα της να γίνονται ξαφνικά παρανάλωμα της φωτιά, όπως συνέβη σε αρκετές 911 GT3 (991) Mk1.
Tότε, το 2014, όταν λανσαρίστηκε η GT3 στο τελευταίας γενιάς σασί με κωδικό 991, η Porsche αναγκάστηκε να κάνει ανάκληση σε όλα τα αυτοκίνητα τα οποία είχε πουλήσει παγκοσμίως και να αντικαταστήσει τον κινητήρα τους, είτε είχαν εμφανίσει το πρόβλημα είτε όχι, για προληπτικούς σκοπούς.
Σήμερα, η ανανεωμένη GT3 έχει όλες τις αναγκαίες βελτιώσεις για να μην επαναληφθεί το θέμα σε συνδυασμό με επιμέρους βελτιώσεις σε αεροδυναμική, χαρτογράφηση κιβωτίου (PDK), ενδεχομένως πιο απόλυτο στήσιμο στο ”άφημα” και εξίσου υψηλό βαθμό desirability για ένα απ΄τα πιο εστιασμένα, ικανά και τέρμα οδηγοκεντρικά σπορ αυτοκίνητα στην παγκόσμια σκηνή.
Μάλλον δεν είναι τυχαίο που ο C. Harris του βρετανικού Top Gear κάνει το δικό του πάρτι. Watch this.
Photo: BBC
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.