H δεύτερη γενιά του Nissan Juke αποκτά για το 2024 επιπλέον ενδιαφέροντα στοιχεία που το καθιστούν ελκυστικότερο και πιο σπορτίφ αισθητικά
Στο facelift του Nissan Juke η εταιρεία έχει επαναφέρει μια επιλογή κίτρινου εξωτερικού χρώματος, ανταποκρινόμενη στη ζήτηση των πελατών, μετά την επιτυχία του στο Juke πρώτης γενιάς
Εκτός από την εισαγωγή του νέου κίτρινου, οι σχεδιαστές και οι μηχανικοί της Nissan έχουν κάνει σημαντικές αλλαγές στο εσωτερικό του Juke, με μια επανασχεδιασμένη κεντρική κονσόλα και έναν ανανεωμένο πίνακα οργάνων. Στο εσωτερικό υπάρχουν επίσης νέα υλικά, επενδύσεις και αναβαθμισμένο φινίρισμα.
Επιπλέον, η συνδεσιμότητα του αυτοκινήτου έχει αναβαθμιστεί με μεγαλύτερη οθόνη αφής και πρόσθετες λειτουργίες.
Οι αναβαθμίσεις περιλαμβάνουν και την διάθεση μιας νέας έκδοσης που ονομάζεται N-Sport, η οποία δίνει έμφαση στον δυναμικό χαρακτήρα του Juke, τόσο στις εξωτερικές όσο και στις εσωτερικές λεπτομέρειες.
Στο εσωτερικό
Η πρώτη αλλαγή που παρατηρεί κανείς στις εκδόσεις από την Acenta και πάνω είναι το αυξημένο μέγεθος της κεντρικής οθόνης infotainment.
Είναι πλέον 12,3 ίντσες και έχει μια ελαφριά κλίση προς τον οδηγό κατά 8 μοίρες για άνετο χειρισμό.
Αγγίζοντας το τιμόνι, ο οδηγός θα εκτιμήσει το νέο, πιο λείο υλικό που μοιάζει με δέρμα και είναι πιο απαλό και πιο ικανοποιητικό στην αφή.
Ο κεντρικός πίνακας οργάνων των 12,3 ιντσών, είναι πλέον μια ψηφιακή οθόνη TFT. Η οθόνη υψηλής ανάλυσης (1920 x 720 pixel) επιτρέπει στον οδηγό να την διαμορφώσει ώστε να εμφανίζει τον συνδυασμό πληροφοριών σύμφωνα με τις προτιμήσεις του.
Η εμφάνιση του πίνακα οργάνων μπορεί να εναλλάσσεται μεταξύ δύο διαφορετικών βασικών διατάξεων, με την κλασική διάταξη να δείχνει δύο καντράν και έναν κεντρικό χώρο που περιέχει πρόσθετες πληροφορίες
Το αναβαθμισμένο σύστημα infotainment διαθέτει μια πιο διαισθητική αρχική οθόνη που επιτρέπει στον χρήστη να προσαρμόσει την οθόνη ώστε να περιλαμβάνει τα “widgets” για τις λειτουργίες που χρησιμοποιεί πιο συχνά, όπως θα έκανε με την αρχική οθόνη του έξυπνου τηλεφώνου του
Επιπλέον, το infotainment περιλαμβάνει βελτιωμένη αναγνώριση φωνής και ικανότητα «κατανόησης φυσικής γλώσσας». Αυτό δίνει στο σύστημα ένα ευρύτερο φάσμα φράσεων και εκφράσεων που μπορεί να κατανοήσει ως εντολή, αγνοώντας δισταγμούς ή παύσεις.
Το ασύρματο Android Auto είναι επίσης διαθέσιμο μαζί με την υπάρχουσα ασύρματη συνδεσιμότητα Apple CarPlay.
Άλλα νέα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν πληροφορίες κάμερας ταχύτητας και πληροφορίες για την τιμή των καυσίμων οι οποίες μπορούν πλέον να εμφανίζονται στον χάρτη πλοήγησης.
Το σύστημα infotainment μπορεί πλέον να αναπαράγει περιεχόμενο βίντεο από συσκευές συνδεδεμένες με USB όταν το αυτοκίνητο είναι σταματημένo
Φουλ στο κίτρινο
Το εσωτερικό του N-Sport διαθέτει ένα ταιριαστό κίτρινο χρώμα που έχει σχήμα μπούμερανγκ και διατρέχει το πάνω μέρος του ταμπλό οργάνων.
Το κάθισμα N-Sport έχει κίτρινα ανακυκλωμένα ένθετα Alcantara ® που ταιριάζουν με το νέο εξωτερικό χρώμα και καλύπτουν το επάνω εξωτερικό τμήμα του καθίσματος. Η βάση η πλάτη του καθίσματος είναι καπιτονέ με διακριτικό μοτίβο, ενώ το «Juke» είναι ανάγλυφο στο ύψος των ώμων. Η κίτρινη ραφή ολοκληρώνει το τολμηρό αποτέλεσμα
Υπάρχουν επίσης νέα καθίσματα για τις κατηγορίες N-Connecta, N-Design και Techna, με βελτιωμένη άνεση.
Τα νέα καθίσματα N-Connecta διαθέτουν ένα νέο ύφασμα που ονομάζεται Kira Melange, το οποίο αποτελείται από PVC με υφάσματα που συμπληρώνουν τα ένθετα με μοτίβο κυλίνδρων. Στην έκδοση Techna, το νέο υλικό είναι μαύρο με ένθετα με καπιτονέ εφέ στην βάση και την πλάτη του καθίσματος.
Βελτιωμένη εσωτερική άνεση
Άλλες ενημερώσεις στο εσωτερικό όλων των εκδόσεων Juke περιλαμβάνουν ένα μεγαλύτερο ντουλαπάκι, το οποίο έχει αυξηθεί στα 7,8 λίτρα.
Το υποβραχιόνιο έχει επανασχεδιαστεί για να παρέχει καλύτερη στήριξη, με ασύμμετρη σχεδίαση που αυξάνει το μήκος κατά 25 χιλιοστά, αλλά χωρίς συμβιβασμούς στις ποτηροθήκες.
Όλες οι εκδόσεις Juke είναι πλέον εξοπλισμένες με ηλεκτρικό χειρόφρενο.
Ξεκινώντας από την έκδοση N-Connecta, όλες οι εκδόσεις είναι πλέον εξοπλισμένες με μια ασύρματη βάση φόρτισης που μπορεί να φιλοξενήσει ένα smartphone στο μέγεθος ενός iPhone 12 Pro Max. Επιπλέον, υπάρχουν υποδοχές USB-A και USB-C για χρήση από τους μπροστινούς επιβάτες
Οι επιβάτες στο πίσω μέρος θα εκτιμήσουν την προσθήκη σημείων φόρτισης USB-A και USB-C για να διασφαλίσουν ότι τα gadget τους τροφοδοτούνται πλήρως καθ’ όλη τη διάρκεια του ταξιδιού τους.
Νέα χρώματα και τροχοί
Εκτός από το κίτρινο, το μεταλλικό μαύρο είναι νέο.
Η νέα βαφή είναι πιο πλούσια και πιο σκούρα. Αυτό επιτυγχάνεται χρησιμοποιώντας περισσότερη χρωστική αιθάλη και αντικαθιστώντας τη μεταλλική νιφάδα με μια γυάλινη νιφάδα, η οποία έχει ως αποτέλεσμα τη δημιουργία υψηλότερου βαθμού «λάμψης».
Νέες επιλογές ζαντών είναι τώρα διαθέσιμες στο Juke στις τρεις κορυφαίες κατηγορίες της σειράς. Κάθε κατηγορία έχει μια τυπική επένδυση τροχών, καθώς και μια προαιρετική εναλλακτική λύση
Οι τροχοί στο N-Connecta και στο N-Design είναι νέοι και ο καθένας έχει σχέδιο πέντε ακτίνων, αλλά τα σχέδια είναι μοναδικά για κάθε έκδοση, με διαφορετική τεχνική, γωνιακή εμφάνιση.
Η προαιρετική επένδυση τροχών για N-Connecta, N-Design, N-Sport & Techna είναι μια εντυπωσιακή επιλογή 19″ με βελτιστοποιημένες αεροδυναμικές ιδιότητες.
Υπάρχει μια νέα επιλογή ελαστικού κύλισης χαμηλής αντίστασης για την επιλογή τροχού 17 ιντσών που είναι διαθέσιμη στην έκδοση Hybrid στις κατηγορίες Acenta και N-Connecta.
Μηχανικά σύνολα
Το Juke προσφέρεται με δύο επιλογές κινητήρων.
Η ηλεκτροκίνητη επιλογή είναι το Juke Hybrid που αποτελείται από έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης που έχει σχεδιαστεί ειδικά για το υβριδικό σύστημα. Παράγει 69 kW (94 ίππους) και 148 Nm ροπής
Η δεύτερη επιλογή για το JUKE τροφοδοτείται από έναν αποδοτικό τρικύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης DIG-T 1,0 λίτρων. Παράγει 117 PS και 180 Nm ροπής (200 Nm με λειτουργία over torque)
Είναι διαθέσιμη με ένα συναρπαστικό μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων ή σπορ κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη (DCT) 7 σχέσεων και με επιλογή τρόπου οδήγησης (Eco, Standard, Sport), έτσι οι οδηγοί μπορούν να ταιριάξουν αβίαστα το στυλ οδήγησής τους σε οποιοδήποτε σενάριο οδήγησης για μέγιστο διασκέδαση στο δρόμο.
Ιnfo / Photo: nissan.gr
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.