Ένα μικρό αυτοκίνητο πρέπει να είναι μικρό. Σύμφωνοι. Αλλά πρωτευόντως φτηνό. Το νέο Hyundai i10 διεκδικεί από €11,190 τη θέση του στην ελληνική αγορά με έναν τρόπο που οι Κορεάτες ξέρουν καλά
Το Hyundai i10 αναμένεται στην Ελλάδα αρχές του νέου χρόνου. Μπορείτε να το δείτε στην Έκθεση Αυτοκίνηση που ήδη ξεκίνησε και διατίθεται σε 4 εκδόσεις εξοπλισμού με εισαγωγικό 3κύλινδρο κινητήρα 1.0 lt με απόδοση 67 ίππων
Οι εκδόσεις Fresh, Syle, Premium και Distinctive είναι αυτές που καθορίζουν τη διαστρωμάτωση των τιμών του νέου μικρού της Hyundai
Οι τιμές
Το προαναφερόμενο ποσόν των €11,190 ευρώ αφορά την εισαγωγική έκδοση. Στη συνέχεια η Syle με €11,990, η Premium με €12,790 και τέλος η ακριβότερη και πιο πλούσια έκδοση Distinctive με €13,790.
Πιο ρεαλιστική ως απόδοση ισχύος είναι μάλλον ισχύ είναι αυτή με τον κινητήρα των 1.2 lt. Μια ψιλοξεχασμένη χωρητικότητα κυβισμού που αποδίδει 84 ίππους με τιμή που ξεκινά από τα €11,750 ευρώ.
Το Hyundai i10 δεν έχει, πλέον, το μονοδιάστατο χαρακτήρα ενός value for money αυτοκινήτου. Μεγαλύτερο μεταξόνιο, καμία σχέση εσωτερικά με το παρελθόν, σχεδιαστικός εξευρωπαϊσμός, ψηφιακές ευκολίες. Οι Κορεάτες επενδύουν σωστά σε μια κατηγορία που συρρικνώνεται
Η μέγιστη τιμή κτήσης για το πιο πλούσια εξοπλισμένο Hyundai i10 φτάνει τα €15,050. Όχι ότι έχει πολύ νόημα να επιλέξεις κάτι τέτοιο. Φτάνεις, πλέον, τιμές της αμέσως μεγαλύτερης κατηγορίας – τύπου νέο Clio.
Το Hyundai i10 διατίθεται και με αυτόματο 5άρι κιβώτιο, το κόστος του οποίου είναι €700. Επίσης, ενδιαφέρον έχει πως αναμένεται σε μεταγενέστερο χρόνο και έκδοση N line η οποία θα εφοδιάζεται με κινητήρα 1.0 lt και απόδοσης 100 ίππων. Λογικά, θα είναι ζωηρό και διαφορετική, επιθετική προσθήκη σε μια προϊόν που στο παρελθόν του δεν είχε τέτοια χαρακτηριστικά.
Η επιμονή της Hyundai στην μικρή κατηγορία
Το i10 είναι η 3η γενιά της Hyundai σε αυτήν την κατηγορία. Οι Κορεάτες επιμένουν. Τους «πηγαίνει» το συγκεκριμένο segment από το παρελθόν τους ως value for money προτάσεις αλλά και έχουν το ρευστό να υποστηρίξουν την πρόκληση των καιρών.
Τη στιγμή, μάλιστα, που άλλοι κατασκευαστές αποσύρονται από την μικρή κατηγορία. Ο λόγος είναι απλός. Οι νέοι κανονισμοί ρύπων στην Ευρώπη αναγκάζουν τους κατασκευαστές να δαπανούν εκατομμύρια ευρώ για να μπορέσουν να ανταποκριθούν σε αυτούς. Κάθε μικρό αυτοκίνητο θα χρειαστεί να είναι «φορτωμένο» με ένα μεγάλο ποσόν επιπλέον εξέλιξης.
Και ενώ στις πιο μεγάλες κατηγορίες αυτοκινήτων υπάρχει το περιθώριο αυτό το μεγάλο κοστολόγιο να απορροφηθεί από την αυξημένη τιμή αγοράς, στα μικρά υπάρχει ζόρι.
Ένα μικρό αυτοκίνητο πρέπει να είναι μικρό. Σύμφωνοι. Αλλά πρωτευόντως φτηνό. Πόσο περιθώριο υπάρχει να ενσωματωθεί το κόστος των σύγχρονων περιβαλλοντικών απαιτήσεων στο Α-segment; Το Hyundai i10, λοιπόν, φαίνεται να επενδύσει σε αυτό ακριβώς το «κενό» που τείνει να δημιουργηθεί
Σύμφωνα με τις πληροφορίες που λάβαμε από την επίσημη εισαγωγική, το νέο Hyundai i10, «Η τελευταία προσθήκη στη σειρά i της Hyundai προσφέρει στους πελάτες νέα δυναμική σχεδίαση τόσο στο εξωτερικό όσο και το εσωτερικό του μοντέλου, καθώς και νέα χαρακτηριστικά συνδεσιμότητας και ασφάλειας που θα το καταστήσουν ηγέτη στην κατηγορία του».
Tο νέο i10 διαθέτει μεταξύ άλλων χαρακτηριστικών Blue Link®, Apple Car Play, Android Auto, ασύρματη φόρτιση smartphone και κάμερα οπισθοπορείας προσφέροντας μια ολοκληρωμένη οδηγική εμπειρία χωρίς συμβιβασμούς.
Info/Photo: hyundai.gr
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.