Αυτό είναι το ηλεκτρικό αυτοκίνητο που θα κατασκευάζεται στην Ελλάδα (βίντεο)

Post date:

Author:

Category:

Ο Κ. Μητσοτάκης, από το βήμα της Βουλής, ανακοίνωσε την πιο σημαντική, με αυτοκινητικά δεδομένα, απόφαση της δεκαετίας για τη χώρα. Μπορεί και παραπάνω. Ηλεκτρικό αυτοκίνητο Made in Greece; Απ’ το στόμα σου και στου e.GO το αφτί

eGO Life ηλεκτρικό Ελλάδα

Γεμάτο καμπύλες, τετραθέσιο, πισωκίνητο, αυτονομία από 104 έως 184 χιλιόμετρα και τιμή περί τα €16,000. Ηλεκτρικό που να φτιάχνεται στην Ελλάδα; Μακάρι όλα να πάνε καλά για τη χώρα


Ακόμα και η σκόνη από τις απόπειρες μιας σοβαρής προσπάθειας για ένα εργοστάσιο αυτοκινήτων στην Ελλάδα έχει εξαϋλωθεί εδώ και πολλά χρόνια

Ίσως θυμάστε εκείνη της Nissan, κάποτε στο Βόλο. Το συγκροτημένο και πρωτοποριακό, τότε για τη χώρα, εγχείρημα, πήγε άψαλτο.

Put the blame στους αμάσητους συνδικαληστές – με σκόπιμη ανορθογραφία, παρακαλώ.

Η είδηση, λοιπόν, για υπογραφή επιστολής πρόθεσης συνεργασίας για την κατασκευή εργοστασίου παραγωγής ενός μικρού και -αν κρίνω από τις φωτογραφίες- ούλτρα χαριτωμένου αυτοκινήτου πόλης, έπεσε στον αέρα με κρότο ενθουσιασμού.

Και δικαίως, θα ‘λεγα. Η χώρα χρειάζεται τέτοιου είδους μεγάλα πρότζεκτς. Άμεσα.

Το e.GO Life είναι το γεμάτο καμπύλες μωρό της εταιρείας Next.e.GO Mobile SE. Αρχικά γερμανικών συμφερόντων που αντιμετώπισε σοβαρά οικονομικά και μεταφέρθηκε εσπευσμένα στον ολλανδικό όμιλο nd Group


Η ιδέα ανήκε σε έναν Γερμανό καθηγητή του Πανεπιστημίου του Άχεν

Θέλησε να βγάλει στην αγορά ένα απλό, φτηνό ηλεκτρικό.

Καλά έκανε ο άνθρωπος αλλά δεν μέτρησε σωστά το λογαριασμό και έτσι τη σκυτάλη την πήραν οι Ολλανδοί με το που κατέθεσε αίτηση αφερεγγυότητας, πέρυσι.

Το e.GO Life, πάντως δείχνει κομμένο και ραμμένο για τις ευρωπαϊκές μητροπόλεις. Ό,τι πρέπει και για την Ελλάδα. Αυτή τη στιγμή κατασκευάζεται στο Άχεν της Γερμανίας και η τιμή του είναι περίπου €16,000 – αισθητά φτηνότερη από ένα αντίστοιχο, ας πούμε, ηλεκτρικό VW Up

Είναι προφανώς δίθυρο, πισωκίνητο, χωράει τέσσερις επιβάτες, αποδίδει 77 ηλεκτρικούς ίππους και έχει αυτονομία από 121 έως 184 χιλιόμετρα – αναλόγως μπαταρίας.

Είναι ελαφρύ, από 880 έως 950 κιλά – στην τελευταία περίπτωση με τη μεγάλη μπαταρία των 23.9 kWh.

Και, ναι, ήγγικεν η ώρα που θα χρειαστεί να μάθουμε το νέο όρο της αυτοκίνησης. Κάποτε λέγαμε πόσα «άλογα» βγάζει. Τώρα θα κοντράρουμε κιλοβατόρες


Αξίζει επίσης να σημειωθεί το μάλλον παράδοξο ότι δεν προβλέπεται ταχεία φόρτιση

Η εταιρεία λέει πως είναι σκόπιμη επιλογή καθώς «με πιο μεγάλες μπαταρίες και μέγεθος, το αυτοκίνητο θα ήταν πιο βαρύ και με κατανάλωση μεγάλης ποσότητας ενέργειας».

Ως γνωστόν, αυτό είναι γενικότερα ντεφό των ηλεκτριών αυτοκινήτων, το βάρος των μπαταριών.

Εδώ πας να σηκώσεις μια κανονική, απ΄αυτές που έχουμε μέχρι σήμερα στα αυτοκίνητά μας, και σου φεύγει η μέση.

Συγκεκριμένα οι χρόνοι φόρτισης που δίνει η κατασκευάστρια εταιρεία είναι από 3,8 έως 9,8 ώρες (σε υποδοχή σούκο 230V). Ο σκοπός είναι να το φορτίζεις εύκολα στο σπίτι. Και, απ’ ό,τι βλέπω, το ειδικό Wallbox κοστίζει €549 που είναι μια χαρά τιμή.

Για τους πιο σπορτίφ τύπους υπάρχει και η έκδοση e.GO Life Sport με πραγματικά όμορφες και πιασάρικες αισθητικές λεπτομέρειες. Μην ξαφνιαστείς αν ο 18χρονος κλώνος σου, σου ζητήσει αυτό σε κάνα δυο χρόνια. 


Η επένδυση θα ξεπεράσει τα 100 εκ. ευρώ

Μέσα στο επόμενο τρίμηνο, με διαδικασίες τέρμα γκάζι, η ολλανδικών, συμφερόντων εταιρεία θα έχει καταλήξει στην επίμαχη περιοχή.

Η ίδια έχει θέσει ως προϋποθέσεις το σημείο στο οποίο θα κατασκευαστεί το εργοστάσιο να είναι κοντά σε μεγάλο οδικό άξονα και να υπάρχει σύνδεση με λιμάνι, τραίνο και αεροδρόμιο

Τέλος, το χρονοδιάγραμμα ορίζει ότι μέχρι την Άνοιξη του ’23 το εργοστάσιο θα είναι έτοιμο με δυνατότητα παραγωγής 30,000 μονάδων ετησίως. Απ’ το στόμα σου και στου e.GO το αφτί

*Αρχική δημοσίευση Protagon.gr


Χλιδή δολάριο

Photo: e-go-mobile.com

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει