Το λανσάρισμα της 4ης γενιάς του best-seller της Skoda συμπληρώνεται με την έναρξη διάθεσης του Octavia RS με βενζινοκίνητες και πετρελαιοκίνητες εκδόσεις 245 και 200 ίππων, αντίστοιχα. Οι τιμές αναμένονται
Τα Octavia RS πλαισιώνουν στην κορυφή της γκάμας τη plug-in υβριδική RS iV των 245 PS η οποία είχε ήδη παρουσιαστεί. Η βενζινοκίνητη έκδοση είναι προσθιοκίνητη με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό ενώ το πετρέλαιο διατίθεται και με τετρακίνηση
Οι νέες εκδόσεις διαθέτουν κορυφαία επίπεδα ασφάλειας, νέα συστήματα υποβοήθησης οδηγού, περισσότερη άνεση και σύγχρονες δυνατότητες συνδεσιμότητας
Ταυτόχρονα, κρίνοντας από τις φωτογραφίες που λάβαμε από την επίσημη εισαγωγική, το νέο Octavia RS δείχνει διακριτικά επιθετικό και κομψό ταυτόχρονα. Τόσο-όσο.
Συνοπτικά, με συντελεστή οπισθέλκουσας Cd από 0,25 (αναλόγως έκδοσης) το νέο Octavia RS είναι εξαιρετικά αεροδυναμικό.
Αποτελεί κι αυτό το στοιχείο μέρος των χαμηλών εκπομπές CO2 και της «βέλτιστης κατανάλωσης καυσίμου», όπως λέει η εταιρεία.
Η παράδοση της διάθεσης του Octavia RS τόσο σε Grand Coupe όσο και Sportswagon αμαξώματα διατηρείται και σ΄αυτήν την γενιά
Κινητήρες και πλαίσιο
- Κινητήρες προερχόμενοι από τη γενιά EVO
- Βενζίνη: 2.0 TSI 245 PS με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και μπροστινή κίνηση
- Κιβώτιο ταχυτήτων 6-τάχυτο χειροκίνητο ή αυτόματο 7-τάχυτο DSG. Τελική ταχύτητα 250 χλμ./ώρα, επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 6,7 δευτερόλεπτα (DSG)
- Πετρέλαιο: 2.0 TDI 200 PS με τετρακίνηση ή μπροστινή κίνηση, με νέο πολύδισκο συμπλέκτη.
- Κιβώτιο ταχυτήτων 7-τάχυτο DSG. Τελική ταχύτητα 243 χλμ./ώρα, επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 6,8 δευτερόλεπτα (4×4)
- Σπορ ανάρτηση με στάνταρ μικρότερη απόσταση από το έδαφος κατά 15 χιλιοστά. Προαιρετικά διατίθεται με προσαρμοζόμενο έλεγχο πλαισίου (DCC – Dynamic Chassis Control)
Νέες τεχνολογίες και συστήματα υποβοήθησης
- Η τεχνολογία shift-by-wire στο κιβώτιο DSG κάνει πρεμιέρα στο Octavia RS
- Νέα συστήματα υποβοήθησης, όπως τα Collision Avoidance Assist (Υποβοήθηση Αποφυγής Σύγκρουσης) και Turn Assist (Υποβοήθηση Στροφής)
- Το Front Assist -συμπεριλαμβανομένων των συστημάτων προστασίας πεζών και ποδηλατών Predictive Pedestrian and Cyclist Protection- προειδοποιεί οπτικοακουστικά καθώς και με μία απαλή επέμβαση στα φρένα για επικείμενες συγκρούσεις, ενώ αν είναι απαραίτητο επιβραδύνει το αυτοκίνητο
Δυναμικό εξωτερικό design
- Μάσκα και εξωτερικοί καθρέφτες σε γυαλιστερό μαύρο
- Στάνταρ προβολείς full LED Matrix, πίσω φώτα LED με δυναμικά φλας, μαύρες ζάντες ελαφρού κράματος 18 ιντσών και κόκκινες δαγκάνες φρένων
Σπορ εσωτερικό
- Εσωτερικό σε μαύρο σπορ design με σπορ καθίσματα και συνδυασμό όψης ανθρακονημάτων και επένδυσης alcantara
- Επανασχεδιασμένο δερμάτινο σπορ πολυλειτουργικό τιμόνι με τρεις ακτίνες και, εάν το αυτοκίνητο είναι εξοπλισμένο με DSG, paddles.
- Νέος κεντρικός αερόσακος ανάμεσα σε οδηγό και συνοδηγό για ακόμα μεγαλύτερη προστασία
- Ψηφιακός πίνακας οργάνων Virtual Cockpit με στάνταρ σπορ διαμόρφωση και στάνταρ ο ψηφιακός βοηθός Laura
Δείτε το σχετικό βίντεο με το review των 60”
Info/Photo: skoda.gr
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.