Αυτό είναι το πρώτο teaser του Hyundai Kona N των 250 και 275 ίππων

Post date:

Author:

Category:

Οι Κορεάτες επεκτείνονται δυναμικά με το λογότυπο «Ν» το οποίο χαρακτηρίζει τις ειδικές τους εκδόσεις με το νέο Kona N στην κατηγορία των μικρών SUV. Και πριν λίγες ώρες ανέβηκε το βίντεο όπου παίρνουμε μία ιδέα για το χαρακτήρα που θέλει να προσδώσει η Hyundai

Hyundai Kona N

Έτσι θα μπορούσε να είναι το Kona N στην τελική του μορφή. Επιθετικές λεπτομέρειες, μεγάλοι τροχοί και, κυρίως, ένα μηχανολογικό υπόστρωμα από την προίκα των Veloster N και i30 N


Το Kona N έρχεται ως τελική προσθήκη στη γκάμα

Ήδη έχουμε δει το facelift αλλά και την έκδοση N-Line που ήρθε για να ανοίξει την όρεξη σε όσους ενδιαφέρονται για ένα compact διαστάσεων SUV με επιδόσεις hot hatch.

- Διαφήμιση-

Ούτως ή άλλως η Hyundai πλέον γνωρίζει τη συνταγή μετά το πετυχημένο i30 N που έχουμε οδηγήσει αλλά και το νέο μικρό hot hatch, το i20 N.

Τα ατού

Κοινός τόπος το γράμμα «Ν», το οδηγοκεντρικό στήσιμο, ο πλούσιος εξοπλισμός και η αυτοπεποίθηση ενός κατασκευαστή ο οποίος απλόχερα δίνει πολυετή εγγύηση για το προϊόν του.

Μαζί με μια τιμολογιακή πολιτική που προκαλεί σκέψεις και σε όσους δεν είχαν ποτέ σκεφτεί την επιλογή της κορεάτικης μάρκας.

Ο κινητήρας που αναμένεται να δούμε κάτω από το καπό του Kona N είναι ο γνωστός δίλιτρος που διατίθεται σε 250 και 275 ίππους. Καθόλου άσχημα για ένα SUV που θέλει να ταράξει τα νερά της κατηγορίας όπου, ουσιαστικά, δεν έχει και ιδιαίτερα ευρύ ανταγωνισμό


MX-5 vs i30 N

Απέναντι

Πιο άμεσος ανταγωνιστής του φαίνεται να είναι σε πρώτη ματιά το Ford Puma ST, το οποίο είναι επίσης ό,τι πιο οδηγοκεντρικό έχει η κατηγορία – παρότι λιγότερο ισχυρό.

Μένει να φανεί στο χρόνο η τελική του μορφή που πάντως αναμένεται να ακολουθεί τις αισθητικές λεπτομέρειες που συνηθίζει η Hyundai.

Όπως θα δείτε και στο σχετικό βίντεο, το Kona N επιχειρεί να επικοινωνήσει το χαρακτήρα του ως ένα «καυτό» SUV που μπορεί να συνδυάζει την πρακτικότητα


Hyundai i20 N

Photo: hyundai.gr

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει