Νέα 4C και Giulietta από την Alfa Romeo

Post date:

Author:

Category:

Η Alfa Romeo εξετάζει το ενδεχόμενο να αναθεωρήσει το επόμενο 4C αλλά όχι πριν το τρέχον μοντέλο υποστεί κάποιες αλλαγές σε ένα ενδιάμεσο face lift

Μιλώντας στο βρετανικό Auto Express, ο επικεφαλής τεχνικός της Alfa Romeo, Roberto Fedeli, εξέφρασε τη σημασία που αντιπροσωπεύει για τη μπράντα ένα σωστό σπορ αυτοκίνητο.

«Πρέπει να το κάνουμε», δήλωσε ο Fedeli. «Η παρουσία μας στην κατηγορία με ένα σπορ αυτοκίνητο δεν είναι επιλογή (σ.σ. αλλά ανάγκη)». Η μάρκα δεν έχει αποφασίσει ακόμα ποια μορφή θα πάρει η αντικατάσταση του 4C και πριν εμφανιστεί οποιοδήποτε νέο μοντέλο, το τρέχον αυτοκίνητο θα ανανεωθεί με κάποια updates ενόψει του σκληρού ανταγωνισμού της Porsche αλλά και του νέου Alpine A110.

- Διαφήμιση-

«Πρέπει να αποφασίσουμε αν θέλουμε να επιλέξουμε ένα διαφορετικό κινητήρα ή να διαφοροποιήσουμε την αρχιτεκτονική».

Ο Fedeli, ο οποίος προηγουμένως εργάστηκε ως επικεφαλής μηχανικός της Ferrari και είχε καθοριστική σημασία για την ανάπτυξη των Giulia και Stelvio, απέκλεισε ένα χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων για το επόμενο σπορ Alfa Romeo. Επιβεβαίωσε ότι ενώ ήταν στη Ferrari, επενδύθηκε χρήμα για την εξέλιξη ενός χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων για τo, τότε νέo, California – με τελικό αντίκρυσμα να πουληθούν μόνο δύο χειροκίνητα αυτοκίνητα παγκοσμίως κατά τη διάρκεια ζωής του συγκεκριμένου Ferrari.

H εταιρεία αυτή τη στιγμή εργάζεται για έναν αντίπαλο τoυ VW Golf που θα αντικαταστήσει το σημερινό Giulietta – έναν από τους «πυλώνες» της εταιρείας.

Η Alfa δεν έχει επιβεβαιώσει πότε θα είναι έτοιμο το επόμενο Giulietta αλλά είναι πιθανό να χρησιμοποιηθεί μια μικρότερη έκδοση της γνωστής πλατφόρμας ”Giorgio” που χρησιμοποιείται σήμερα τόσο στο Giulia όσο και στο Stelvio, οπότε μένει να φανεί αν το επόμενο Giulietta θα είναι πισωκίνητο και τετρακίνητο – κάτι που, αν τελικά επιβεβαιωθεί, θα είναι εξαιρετικά νέα για το προσθιοκίνητο segment του C class.

Η δυσκολία βρίσκεται στο να καταφέρει να γίνει το Giulietta κερδοφόρο. Η κατηγορία C (βλ. Golf, Focus, Astra, Civic κ.α.) «έχει ιδιαίτερα τοπικά χαρακτηριστικά και όχι παγκόσμια», σύμφωνα με την Fedeli, που σημαίνει ότι οι σχετικά χαμηλοί όγκοι πωλήσεων που προκύπτουν (τουλάχιστον χωρίς τις δυνατότητες που διαθέτουν οι πλατφόρμες της VW και του επιμερισμού κόστους σε πολλές επιμέρους μπράντες – Seat, Skoda, Audi) καθιστούν δύσκολη την οικονομική ευρωστία ενός τέτοιου μοντέλου.

Με την ευκαιρία, δείτε τον τεχνικό διευθυντή της Alfa Romeo, Roberto Fedeli, σε ένα video να σχολιάζει ενδιαφέροντα στοιχεία.

Photo: Alfa Romeo

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει