Οι νέες καμπάνιες της Alfa Romeo Giulia δεν είναι μελιστάλακτες. Βαράνε άμεσα στο δόξα πατρί των ανταγωνιστών της. Χωρίς κανένα κλισέ. Θεμιτό ή υπερβολικό; Εσύ αποφασίζεις
Ο Doug έχει μια BMW 328i. Ο Dan, ένας αμερικανός επιχειρηματίας, έχει ένα Audi A4. O φωνακλάς Shawn έχει μια Mercedes C300. Και οι τρεις έχουν ένα κοινό. Τα δίνουν για να πάρουν κάτι άλλο. Και το άλλο δεν είναι τίποτα άλλο από μια Alfa Romeo Giulia.
Το σενάριο των διαφημιστικών κλιπς της Alfa Romeo USA ήδη κάνει το γύρο του κόσμου. Είναι επιθετικό και χωρίς κλισέ.
Αν δεν μ’ απατά η μνήμη μου απ΄τις νομικές σπουδές του παρελθόντος, σε κάποιες χώρες η λεγόμενη συγκριτική διαφήμιση (δείτε ένα παράδειγμα της γαλλικής Carrefour που καταδικάστηκε για πολύ πιο ήπια καμπάνια) είναι απαγορευμένη.
Μέχρι να αποφασίσουν, λοιπόν, οι ειδικοί ή μέχρι να δούμε κάποια απάντηση (ή και μη απάντηση) από τις BMW, Audi και Mercedes, η Alfa Romeo έχει ήδη κερδίσει τα δικά της λεπτά δημοσιότητας.
Photo: Alfa Romeo
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.