Η Mercedes-AMG Project One εισάγει την τεχνολογία της F1 με πινακίδες κυκλοφορίας. Και μόλις ανέβηκε το βίντεο από τις δοκιμές στην πίστα του Νίρμπουργκρινγκ
Συνήθως το βόρειο τμήμα της πίστας, το Νορντσλάιφε, είναι αυτό στο οποίο γίνονται οι περισσότερες δοκιμές των κατασκευαστών. Στην περίπτωση της AMG Project One, η Mercedes δέσμευσε και το τμήμα όπου γίνεται το γερμανικό Grand Prix
Aπόδοση 1,000 και πλέον ίππων, μόλις 275 αντίτυπα, κάποια εκατομμύρια ευρώ προ φόρων
Για να μην αναρωτέται κανείς στο αν θα προλάβει να καταθέσει την προκαταβολή, είναι όλα ήδη sold out.
Η επιτχάχυνση από τα 0-200 km/h είναι κάτω από 6” με την ισχύ να μεταδίδεται μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων μονού συμπλέκτη
Το άκρως αεροδυναμικό σύνολο είναι, κατά δήλωση της Mercedes, ”μια παγκόσμια πρωτοπορεία καθώς συνδυάζει εξωπραγματικές επιδόσεις στην πίστα με καθημερινή αξιοποίηση της υβριδικής τεχνολογίας και εξαιρετική αποδοτικότητα καυσίμου (efficiency)”.
Στην καρδιά του Project One, που εξελίχθηκε σε άμεση συνεργασία με την ομάδα της Mercedes στη Formula 1 και τους ειδικούς της Mercedes-AMG High Performance Powertrains, στο Brixworth, υπάρχει ένας trubo κινητήρας εσωτερικής καύσης 1.6 λίτρων, απόδοσης 759 ίππων και τέσσερις ηλεκτροκινητήρες
Το πιο φιλόδοξο project της Mercedes
Ο turbo V6 κινητήρας προέρχεται κατευθείαν απ΄το μοτέρ της F1, στροφάρει στις 11,000 rpm και στέλνει την ισχύ στους πίσω τροχούς.
Ο ένας ηλεκτροκινητήρας θα συνδέεται με το turbo ώστε να είναι πάντα ενεργοποιημένο και να έχει μηδενικό lag, ο δεύτερος θα είναι ενσωματομένος στο στρόφαλο και οι άλλοι δύο ηλεκτροκινητήρες θα μεταδίδουν την κίνηση στον εμπρόσθιο άξονα καθιστώντας τη Project One τετρακίνητη.
Σύμφωνα με δήλωση του CEO της Mercedes, Dr Dieter Zetsche, το Project One είναι «το πιο φιλόδοξο έργο που έχει χειριστεί η Mercedes» ενώ δείχνει το δρόμο που θα ακολουθήσει η εταιρεία με στόχο τις επιδόσεις και το σπορ χαρακτήρα.
Photo: mercedes-benz.gr
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.