To pick-up που μας σόκαρε με τις δυνατότητές του όταν το πρωτοδηγήσαμε, το σκληροτράχηλο Raptor της Ford, θα το βλέπετε πλέον πιο συχνά στους ελληνικούς δρόμους. Ή καλύτερα, εκεί όπου τελειώνουν οι δρόμοι και αρχίζει η περιπέτεια
Κλασική γωνία του Ford Ranger Raptor σε ελληνική χωμάτινη διαδρομή. Το αυτοκίνητο απλώς δεν καταλαβαίνει τίποτα – όπως κι αν του φερθείς. Το είχαμε χαρακτηρίσει ως τη GT3 των pick-up
Το οδηγήσαμε για πρώτη φορά ακριβώς ένα χρόνο πριν. Ήταν σε μία και μόνη δημοσιογραφική παρουσίαση της Ford Motor Ελλάς, για μία και μόνη μέρα
Τα αυτοκίνητα που είχε φέρει η επίσημη εισαγωγική ήταν με ξένες πινακίδες – γερμανικές. Όμως, οι ψαγμένοι λάτρεις της περιπέτειας το ανέμεναν και ήδη υπήρχαν παραγγελίες επί ελληνικού εδάφους.
Ένα χρόνο μετά, η επίσημη ενημέρωση που λάβαμε από τη Ford στο inbox σημειώνει πως «ανταποκρινόμενη στην αυξημένη ζήτηση του μοντέλου στην ελληνική αγορά και με γνώμονα τη μείωση του χρόνου αναμονής των πελατών στο μισό, η Ford Motor Ελλάς φέρνει τώρα το όνειρο ακόμα πιο κοντά εξασφαλίζοντας αυξημένο αριθμό διαθέσιμων αυτοκινήτων έως και το τέλος της τρέχουσας χρονιάς»
Πώς ένα pick-up γίνεται αντικείμενο πόθου
Το Raptor, όντως, για όποιον θέλει και μπορεί να το ζήσει από κοντά, είναι όνειρο.
Αδρεναλίνης, περιπέτειας, εκτός ορίων. Σαφώς στην αμερικανική, για παράδειγμα, αγορά υπάρχει η έκδοση F-150 που είναι το απόλυτο.
Όμως, στα καθ΄ημάς και το Raptor των 213 PS που έρχεται σε μεγαλύτερες ποσότητες στην ελληνική αγορά, δύσκολα θα σας αφήσει με αίσθημα στέρησης. Κυρίως ως συνολικό πακέτο. Badass δεν λέει το επίσημο βίντεο; Λέει αλήθεια
Σημειώστε, λοιπόν. To Ford Ranger Raprtot είναι «παιδί» της Ford Performance, με δίλιτρο 4κύλινδρο diesel, bi-turbo κινητήρα.
Το μοτέρ δεν «σκοτώνει» αλλά, η σημαντικότερη τιμή αφορά τα 500 Nm ροπής.
Φυσικά, το υπερατού της περίπτωσης Ford Ranger Raptor δεν είναι άλλο από τις αναρτήσεις που «καταπίνουν» τα πάντα στο πέρασμά τους αλλά και ένα διαφορικό που δουλεύει αγόγγυστα όσο κι αν το πιέσεις
Όπως είχε αναφερθεί στην τότε παρουσίαση, η Ford Motor Ελλάς είχε ήδη πουλήσει 20 αυτοκίνητα και ανέμενε και άλλα.
Τιμή επί ελληνικού εδάφους; Υπολογίοστε στα €55,800. Όποιος ενδιαφέρεται υπολογίζει και κάποια €10,000 λιγότερα αν βγει ως επαγγελματικό με απαλλαγή ΦΠΑ.
Καρότσα και συνδεσιμότητες
Μια σειρά από εξελιγμένες τεχνολογίες έχουν σχεδιαστεί για να κάνουν το νέο Ranger Raptor άνετο και βολικό εντός και εκτός δρόμου.
Αυτές περιλαμβάνουν το σύστημα επικοινωνίας και ψυχαγωγίας SYNC 3 της Ford το οποίο είναι συμβατό με τα Apple CarPlay και το Android Auto ™.
Ενσωματώνει επίσης το SYNC AppLink για φωνητική ενεργοποίηση διαφόρων εφαρμογών smartphone.
Η κεντρική έγχρωμη οθόνη αφής 8 ιντσών του συστήματος μπορεί να λειτουργήσει με «pinch and swipe» και διαθέτει τεχνολογία sat-nav προσφέροντας ακόμη και ένα χαρακτηριστικό γνώρισμα «breadcrumb» για να αφήσει ένα ίχνος κατά την εξερεύνηση περιοχές
Info/Photo: ford.gr
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.