Το πιο ευπώλητο μοντέλο εντός της γκάμας της Ford ανανώνεται εξωτερικά και αποκτά πλουσιότερο εξοπλισμό στις τέσσερις εκδόσεις του και βρίσκεται ήδη στις εκθέσεις των εμπόρων της σε όλη την Ελλάδα

Σύμφωνα με την επίσημη ενημέρωση, «το νέο Ford Puma είναι τώρα διαθέσιμο στην Ελλάδα με τον κορυφαίο κινητήρα βενζίνης 1.0L EcoBoost Hybrid να παρέχει κίνηση σε εκδόσεις με μέγιστη απόδοση 125PS, 155PS και 170PS σε συνδυασμό με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ή 7-τάχυτο αυτόματο Powershift»
Τρία είναι τα βασικά στοιχεία στα οποία ανανεώθηκε το Ford Puma, το οποίο παραμένει σταθερά ψηλά στις προτιμήσεις ενός κοινού που ενδιαφέρεται για το οδηγοκεντρικό στοιχείο σε συνδυασμό με την πρακτικότητα του SUV
Συγκεκριμένα, στη συνδεσιμότητα μέσω ενός 5G modem, στο σαφή διαχωρισμό των τεσσάρων διαθέσιμων εκδόσεων (Titanium, ST-Line, ST-Line X και ST) και, τέλος, στο φρεσκάρισμα εξωτερικών στοιχείων του Puma.

Συνδεσιμότητα, πίνακας οργάνων και οθόνη
Αξιοποιώντας ιδανικά τις υψηλές δυνατότητες του καινοτόμου συστήματος SYNC 4 της Ford, το οποίο παρέχει μεταξύ άλλων τη δυνατότητα ασύρματων ενημερώσεων και ενσωμάτωσης Apple Car Play & Android Auto, το πιο έξυπνο και προηγμένο Puma όλων των εποχών είναι τώρα διαθέσιμο με έναν νέο, μεγαλύτερο ψηφιακό πίνακα οργάνων με διαγώνιο 12,8’’ που προσφέρει νέες δυνατότητες και νέα γραφική απεικόνιση, σε συνδυασμό με μια επίσης μεγαλύτερη και πιο διαισθητική στον χειρισμό οθόνη αφής 12’’.
Οι εκδόσεις του «νέου» Puma
Η έκδοση Titanium στοχεύει στην πολυτέλεια, συνοδευόμενη από αναβαθμισμένο εξοπλισμό.
Η έκδοση ST-Line για τους πιο «ανήσυχους» οδηγούς με σπορτίφ χαρακτήρα τόσο σε εμφάνιση όσο και σε οδική συμπεριφορά.
Η ST-Line X προσφέρει όλα εκείνα τα στοιχεία τεχνολογίας που θα κάνουν τη ζωή των πελατών ακόμα πιο εύκολη.

Τέλος, η κορυφαία σε εξοπλισμό έκδοση ST.
Η συγκεκριμένη τονίζει ακόμα περισσότερο το σπορτίφ χαρακτήρα του Ford Puma και διατίθεται αποκλειστικά με το ζωντανό μοτέρ 1.0L EcoBoost Hybrid 170PS σε συνδυασμό με 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο Powershift.
info / Photo: ford.gr
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.