Ανανεωμένο Honda Civic Type R. Τι αλλάζει ο μαχητής;

Post date:

Author:

Category:

Μόλις παρουσιάστηκε το ανανεωμένο Honda Civic Type R, στο Διεθνές Σαλόνι του Τόκιο. Τι περιλαμβάνει το κλασικό φέις λιφτ του πιο επιθετικού FWD της αγοράς;

Honda Civic Type R

Το μέσο μάτι θα δυσκολευτεί να εντοπίσει τις διαφορές του «νέου» Honda Civic Type R σε σχέση με την εικόνα του αρχικού του λανσαρίσματος. Ωστόσο, υπάρχουν. Εκτός, εντός και επί των σωθικών


Για παράδειγμα, η μπροστινή γρίλια έχει πλέον μεγαλύτερες θυρίδες για βελτιωμένη ψύξη του κινητήρα. Επίσης, έχουν ανασχεδιαστεί και οι εισαγωγές, χαμηλά στον προφυλακτήρα

Οι διαφορές εξωτερικά

Η Honda υποστηρίζει πως χαρίζουν στο Honda Civic Type R καλύτερη αεροδυναμική αλλά και πιο επιθετική όψη. Καλά, και προ φέις λιφτ το μπροστινό του δεν είχε θέμα έκφρασης επιθετικότητας. Μια χαρά ήταν-είναι.


Το ζήτημα το σοβαρό -σχεδιαστικά μιλώντας- βρισκόταν στο «πίσω». Εκεί υπήρχε η σύγχυση εν κρανίω. Και εκεί που οι άκρως παρατηρητικοί θα εντοπίσουν επίσης κάποιες μικρές διαφορές στο model year 2020. Η παρτίδα, και πάλι, δεν σώζεται. Αλλά τι να κάνεις, όταν έχεις ένα τόσο σοβαρά οδηγοκεντρικό, άρτιο μηχανολογικά και άψογα σεταρισμένο hot hatch όπως το Type R; Του το συγχωρείς


Για την ιστορία, πάντως, υπάρχει και ένας νέος κωδικός στο χρωματολόγιο με το γλαφυρό βαφτιστικό «Boost Blue». Καλό είναι να είστε ακριβείς με την προφορά, προς άρσην παρεξηγήσεων.

Εντός του κόκπιτ

Στο ανανεωμένο Type R ο οδηγός έχει μπροστά του, πλέον, το τριάκτινο τιμόνι επενδεδυμένο με αλκαντάρα. Υπάρχει άνθρωπος που να μη τη συμπαθεί;

Στα δεξιά του βρίσκεται ένας ακόμα πιο μικρός επιλογέας – ο λεβιές αναφοράς στην κατηγορία. Επίσης είναι εφοφιασμένο με το λεγόμενο «Active Sound Control» το οποίο ενισχύει την ακουστική εμπειρία ανάλογα με το πρόγραμμα οδήγησης.

Τέλος, η παλέτα των συστημάτων υποστήριξης του οδηγού, το γνωστό Honda Sensing, διατίθεται στο στάνταρ εξοπλισμό.

Οι βελτιώσεις στα σωθικά

Οι σημαντικότερες αναβαθμίσεις για το αγαπημένο μας, ήδη εξαιρετικό Type R όπως το γνωρίσαμε σε πίστα και δρόμο, βρίσκονται κάτω απ΄το αμάξωμα. Συγκεκριμένα, στην ανάρτηση.

Η Honda αναφέρεται σε διαφοροποιήσεις στα αμορτισέρ για περισσότερη άνεση, σε πιο σφιχτά παρεμβύσματα στην πίσω ανάρτηση και μικρορυθμίσεις στην μπροστινή για βελτιωμένη αίσθηση τιμονιού. Όσο αναλυτική μπορεί να είναι μία ηλεκτρική κρεμαγιέρα σε προσθιοκίνητο.

Τέλος, υπάρχει αναβάθμιση στα φρένα με διπίστονες δαγκάνες και διαφορετικά τακάκια. Αλλαγές δεν έχουν ανακοινωθεί αναφορικά με τον κινητήρα 2λιτρο VTEC των 320 ίππων και 400 Nm και οι επιδόσεις αναμένονται αυτούσιες.

Αναμένονται και οι τιμές για το πιο φρενήρες εμπροσθιοκίνητο της αγοράς, το ολιστικά «δουλεμένο» και με μεγάλες ταχύτητες εξόδου από καμπές. Αγαπάμε.


Honda Civic Type R


Info/Photo: honda.gr

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει