Ανανεωμένο και δυνατότερο BMW M2. Τι αλλάζει

Post date:

Author:

Category:

Μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα από το λανσάρισμα της τελευταίας γενιάς (G87) του M2, η BMW ανακοίνωσε την ανανέωσή του. Ισχυρότερο, με κάποιες μικρές εμφανισιακές διαφοροποιήσεις και επιπλέον στοιχεία εξοπλισμού

Το BMW M2 είναι το τελευταίο παραδοσιακής βαυαρικής φιλοσοφίας μοντέλο του M Division. Πίσω κίνηση, μηδέν υβρίδιο, διαθέσιμο σε χειροκίνητο


Το τελευταίας γενιάς BMW M2 (G87), κατά το αστικό κλισέ, δίχασε από αισθητική άποψη κοινό και κριτικούς. Επιβραβεύθηκε ωστόσο για την οδηγοκεντρική του φιλοσοφία που παρέμεινε πιστή στους θεμέλιους λίθους του παραδοσιακού M Division

Παρότι έχει περάσει μικρό χρονικό διάστημα από το λανσάρισμά του, τον Απρίλιο του 2023, μέσα σε λίγο περισσότερο από ένα χρόνο η BMW ανακοίνωσε την ανανεωμένη έκδοσή του.

Συνοπτικά στο επίκεντρο του «νέου» M2 (όπως το ορίζει το επικοινωνιακό υλικό που ήρθε στο inbox) είναι ένας «νέος κύκλος αναβαθμίσεων».

Στο μηχανολογικό

Περιλαμβάνεται αύξηση της απόδοσης 20 ίππους, με τον εξακύλινδρο σε σειρά βενζινοκινητήρα με τεχνολογία M TwinPower Turbo να παράγει πλέον 480 PS.

Επίσης, το ανανεωμένο BMW M2 διαθέτει νέες σχεδιαστικές πινελιές στο εξωτερικό, ανανεωμένο εσωτερικό ενώ εισάγει το BMW Operating System 8.5 που υποστηρίζει την τελευταία γενιά του BMW iDrive.

Αξίζει να σημειωθεί πως η μέγιστη ροπή παραμένει στα 550 Nm στη περίπτωση του χειροκίνητου.

Όταν η ισχύς του εξακύλινδρου μεταφέρεται στους τροχούς μέσω του στάνταρ οκτατάχυτου κιβωτίου M Steptronic με Drivelogic, η ροπή φτάνει τα 600 Nm.

Η αυξημένη μέγιστη ισχύ των 480 hp αποδίδεται στις 6.250 σ.α.λ., ενώ το όριο περιστροφής του φτάνει τις 7.200 σ.α.λ.

Σύμφωνα με την επίσημη ενημέρωση, έχουν γίνει περαιτέρω βελτιώσεις στη χαρτογράφηση και την απόκριση του γκαζιού σε όλα τα drive modes που μπορούν να επιλεγούν μέσω του μενού M Setup. Ως αποτέλεσμα, το «νέο» BMW M2 ανταποκρίνεται αισθητά πιο γρήγορα στις εντολές του οδηγού για επιτάχυνση, τόσο με το οκτατάχυτο κιβώτιο M Steptronic όσο και με το προαιρετικό χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων


BMW M2 αυτόματο ή χειροκίνητο

Οι επιδόσεις

Όποιο είδος κιβωτίου ταχυτήτων και αν επιλέξει ο αγοραστής του BMW M2, η αυξημένη ισχύς του κινητήρα μειώνει κατά 0,1 δευτερόλεπτα τον χρόνο που απαιτείται για την επιτάχυνση 0 – 100 km/h.

Έτσι το ανανεωμένο M2 σημειώνει χρόνο 4,0 δευτ. με το στάνταρ αυτόματο κιβώτιο και 4,2 δευτ. με το προαιρετικό χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων για τα συγκεκριμένο σπριντ.

Η αύξηση της ισχύος γίνεται επίσης αντιληπτή κατά την επιτάχυνση 0 – 200 km/h, βελτιώνοντας το σχετικό χρόνο κατά 0,6 δευτερόλεπτα τόσο με το οκτατάχυτο κιβώτιο M Steptronic (τώρα στα 12,9 δευτ.) όσο και σε εκείνη με το προαιρετικό χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων (τώρα στα 13,7 δευτ.)

Η τελική ταχύτητα είναι 250 km/h, αλλά μπορεί να αυξηθεί στα 285 km/h με το προαιρετικό πακέτο M Driver’s Package.

Η δυναμική απόδοση ισχύος του κινητήρα υποστηρίζεται από ένα «συναισθηματικά πλούσιο ήχο από τη μονάδα κίνησης που δημιουργεί το ειδικό σύστημα εξάτμισης M με ηλεκτρικά ελεγχόμενα πτερύγια».

Συνοπτικά οι επιπλέον αναβαθμίσεις

  • Εξωτερική σχεδίαση με φρέσκιες πινελιές
  • Σημαντικά διευρυμένη γκάμα εξωτερικών χρωμάτων, ζάντες ελαφρού κράματος με νέα σχεδίαση
  • Νέα τιμόνια και επενδύσεις καθισμάτων, bucket καθίσματα M Carbon διατίθενται επίσης προαιρετικά ως μεμονωμένη επιλογή
  • Λειτουργικό σύστημα BMW Operating System 8.5, ψηφιακά ελεγχόμενες λειτουργίες κλιματισμού

Παραγωγή

Το νέο BMW M2 θα κατασκευάζεται μαζί με τη νέα BMW Σειρά 2 Coupé στο εργοστάσιο San Luis Potosí, στο Μεξικό.

Η σταδιακή έναρξη της παραγωγής θα ξεκινήσει από τον Αύγουστο του 2024.

Η Ευρώπη αναμένεται να απορροφήσει περισσότερο από το 40% των συνολικών πωλήσεων.

Η πιο σημαντική μεμονωμένη αγορά θα είναι εκείνη των ΗΠΑ, ακολουθούμενη από αυτές της Γερμανίας, της Κίνας, της Μεγάλης Βρετανίας και της Ιαπωνίας.

Info / Photo: bmw.gr


Δοκιμή BMW M2 G87 sideways

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει