Το αγαπημένο hothatch της Hyundai, το γνωστό i30 N, περνά στο δεύτερο κύκλο της ζωής του με 5 επιπλέον ίππους και νέο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη
Τα τελευταία χρόνια οι Κορεάτες μπήκαν δυναμικά σε μια άγνωστη για αυτούς κατηγορία. «Έφταιγε» αυτό το αυτοκίνητο. Και τους ευχαριστούμε. Τώρα, επανέρχονται με το face lift, μερικές σχεδιαστικές πινελιές και ένα N-DCT που διευρύνει την πελατειακή βάση
Δύσκολα να βρεθεί αντίπαλος του i30 N σε μια κατηγορία τιμής αισθητά κάτω από το ψυχολογικό όριο των €30,000 και με μία ουσιαστική υποστήριξη στην after sales μεταχείριση
Η ατάκα των ανθρώπων της εταιρείας, ήδη από το αρχικό λανσάρισμα, πως η εγγύηση δεν εκπίπτει ακόμα κι αν β(ι)άζεις συστηματικά το i30 N στην πίστα αποτύπωνε δύο πολύ σημαντικά στοιχεία.
Το πρώτο πως έχουν τόση εμπιστοσύνη στο προϊόν και στην ανθεκτικότητά του στην πίεση.
Και το δεύτερο πως είναι διατεθειμένοι να κλείσουν το μάτι ακόμα και στον track addict – κάτι που σπανίζει στην μεταπωλητική πολιτική.
Τώρα, βέβαια, με την ανανεωμένη έκδοση, της οποίας η ισχύς της έκδοσης Performance φτάνει τους 280 ίππους, απευθύνεται και σε ένα πιο διευρυμένο κοινό που θέλει δύο πεντάλ
Tι αλλάζει
Το νέο i30 N διαθέτει νέους προφυλακτήρες με επιθετική διάθεση, ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα, διαφορετικό διαχύτη και δύο μεγαλύτερες εξατμίσεις, μεγαλύτερη κεντρική γρίλια με την υπογραφή Ν καθώς και επανασχεδιασμένα πίσω φωτιστικά σώματα και προβολείς LED.
Όπως λέει η εταιρική επικοινωνία, «ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στις νέες σφυρήλατες 19 ιντσών ζάντες αλουμινίου». Πλέον είναι ελαφρύτερες από αυτές του προηγούμενου.
Το νέο i30 N θα διαθέτει τον γνωστό μας 2λιτρο T-GDI κινητήρα με το Performance Pack να αποδίδει 280 ίππους και ροπή 392 Nm ολοκληρώνοντας την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 5,9”. Επιπλέον, διαθέσιμη θα είναι και η βασική του έκδοση που θα αποδίδει 250 ίππους και ροπή 353 Nm με επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 6,4”
Παράλληλα, το i30 N με το αυτόματο 8-τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (N DCT), το καθιστά το πρώτο αυτοκίνητο της Hyundai στην Ευρώπη που θα διαθέτει αυτό το κιβώτιο ταχυτήτων.
Μετά από αυτές τις βελτιώσεις, το νέο i30 N θα είναι έτοιμο να διεκδικήσει και πάλι τις προτιμήσεις των ανθρώπων που τους ενδιαφέρει τόσο η έννοια της οδήγησης όσο και αυτή του έντιμου συνολικού πακέτου
Το νέο hot hatch θα είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά την άνοιξη του 2021.
Info/Photo: hyundai.gr
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.