Αυτές είναι οι πληροφορίες για τη νέα γενιά του Subaru BRZ και την ψηφιακή του πρεμιέρα που ετοιμάζεται για τις 18 Νοεμβρίου. Οι πιέσεις που ασκούνται στην αγορά των μικρών σπορ αυτοκινήτων είναι έντονες. Όμως ευτυχώς φαίνεται να υπάρχει ελπίδα
Το Subaru BRZ συμπληρώνει αρχές του 2021 εννιά χρόνια ζωής. Και η ιαπωνική συνεργασία μεταξύ Subaru και Toyota ετοιμάζεται για τη διάδοχη κατάσταση
Σύμφωνα με τις πληροφορίες που κυκλοφορούν, η νέα γενιά του Subaru BRZ θα διατηρήσει τη γνώριμη αρχιτεκτονική. Και ορθώς. Σπανίζει στην κατηγορία που απευθύνεται
Η πισωκίνητη διάταξη, οι 2+2 θέσεις, και ο σπορ χαρακτήρα θα είναι στάνταρ στοιχείς του αναμενόμενου μοντέλου.
Επίσης, για καιρό τώρα, κυκλοφορούσε το δίλημμα για την τοποθέτηση ενός τούρμπο κινητήρα. Πλέον δεν υφίσταται.
Απαντώντας σε μια γενικότερη αίσθηση πως το Subaru BRZ στην ατμοσφαιρική του, τρέχουσα γενιά δεν είχε την άμεση δύναμη που πολλοί θα ήθελαν, αλλά και με δεδομένη την εμπειρία της Subaru στην υπερτροφοδότηση, τη σκυτάλη παίρνει η τελευταία
Αν πας συνειδητοποιημένα για το handling και τη συμμετοχικότητα της οδήγησης, το τρέχον BRZ είναι ένα θαυμάσιο driver’s car. Διαβάστε την εμπειρία ενός ιδιοκτήτη
Η «ένεση» ροπής
Το BRZ ήδη έχει καταχωρηθεί στη συνείδηση του κοινού ως ένα καλοστημένο, όμορφο και ποιοτικό προϊόν.
Για τους περισσότερους, ωστόσο, φαίνεται πω η νέα γενιά θα χρειαζόταν μια διαφορετική «ένεση» χαρακτήρα. Και αυτό είναι το τούρμπο. Με την άμεση ροπή. Πιθανόν και με περισσότερες δυνατότητες για περαιτέρω tuning
Μαζί όμως με προσπάθεια για μείωση των ρύπων – στοιχείο που η Subaru στην προγενέστερη πορεία της με τα εμβληματικά υπερτροφοδοτούμενα Impreza δεν είχε ποτέ καταφέρει να κατακτήσει. Ούτε καν να προσεγγίσει.
Οι διαθέσιμοι κινητήρες
Ο κινητήρας θα διατηρήσει τη μπόξερ διάταξη ενώ, αυτή τη στιγμή, η γκάμα περιλαμβάνει σύνολα με χωρητικότητα 2.5lt, 2.4lt και αναμένεται ο νέος 1.6lt στο επόμενο Levorg. Είναι άγνωστο ποιο σύνολο θα φιλοξενηθεί κάτω από το καπό.
Όμως ας μην ξεχνάμε πως «δίπλα» υπάρχει μία τετρακύλινδρη Supra και, λογικά, δεν θα πρέπει να γίνει ένας προϊοντικός κανιβαλισμός. Το Subaru BRZ και το αντίστοιχο κουπέ της Toyota θα χρειαστεί να παραμείνουν πιο προσιτά αλλά και λιγότερο ισχυρά
Ταυτόχρονα η συνεργασία με την Toyota φαίνεται πως θα δώσει στην τελευταία την ευκαιρία να συνδυάσει το λογότυπο ”GR” (Gazoo Racing) ενοποιώντας τη νέα γενιά των σπορ μοντέλων της εταιρείας.
Μένει να φανεί πώς θα εξελιχθεί μια αγαπημένη και άκρως ενδιαφέρουσα κατηγορία που δέχεται πιέσεις.
Προς το παρόν κρατήστε το φωτογραφικό teaser με τροχό 18 ιντσών από το Circuit Pack του νέου GR Yaris αλλά και το βίντεο που μπορείτε να δείτε εδώ.
Photo: subaru.gr
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.