Αντλία νερού και ιμάντας χρονισμού

Post date:

Author:

Category:

Γιατί και πότε χρειάζεστε αντικατάσταση αντλίας νερού και ιμάντα χρονισμού

Αντλία νερού ιμάντας Dayco

Όταν αφορά τη συντήρηση του αυτοκινήτου, πολλοί ξέρουν απλώς τα βασικά. Τσεκάρουν λάδι, ελέγχουν τα φρένα και ούτω καθεξής. Όμως χρειάζονται περισσότερα στοιχεία προς έλεγχο σε ένα φορτηγό που γράφει χιλιόμετρα ταξιδεύοντας


Ένας κινητήρας ντίζελ δεν λειτουργεί σα βενζινοκινητήρας. Όπως επίσης, ορισμένα είδη φθοράς, όπως ο συμπλέκτης, δε φαίνονται σε πρώτη θέα

Ή, έχουν τόσο μεγάλες περιόδους ελέγχου (intervals) που οι ιδιοκτήτες μπορούν να τις ξεχάσουν.

- Διαφήμιση-

Αυτό συμβαίνει συχνά μέχρι να γίνει η ζημιά. Μεταξύ αυτών είναι ο ιμάντας χρονισμού. Το πιθανότερο είναι όταν τον αλλάξετε, να συνιστάται να αντικαταστήσετε και την αντλία νερού.

Ο ιμάντας χρονισμού είναι ένα κρίσιμο εξάρτημα για τη διατήρηση της λειτουργίας των αυτοκινήτων και του κινητήρα του φορτηγού σας.

Για να παράγει ισχύ ο κινητήρας, τα έμβολά του πρέπει να περιστρέφονται, καθώς και οι βαλβίδες του θαλάμου καύσης ανοίγουν και κλείνουν. Τα έμβολα συνδέονται με έναν στροφαλοφόρο άξονα, ο οποίος στέλνει ισχύ μέσω του κιβωτίου ταχυτήτων καθώς και διαφορικό στους τροχούς.

Ωστόσο, αυτή η λειτουργία απαιτεί ακριβή χρονισμό. Εάν ο αέρας σίγουρα διαφύγει θα προκληθεί πτώση ισχύος.

Και επίσης, εάν απομακρυνθεί πολύς αέρας, η μίνι έκρηξη που παράγει την ισχύ δε θα πραγματοποιηθεί.

Είναι επίσης χειρότερο, εάν έχετε κινητήρα τύπου παρεμβολής. Αυτοί οι κινητήρες έχουν κλείσιμο που ανοίγουν ακόμα περισσότερο στο θάλαμο καύσης για βελτιωμένη ισχύ και επίσης αποδοτικότητα. Ωστόσο, εάν το έμβολο και οι διακοπές τερματισμού συγχρονιστούν, το έμβολο μπορεί να συγκρουστεί με το εκτεταμένο κλείσιμο.

Έτσι, για να διατηρηθεί ο στροφαλοφόρος άξονας καθώς και ο εκκεντροφόρος άξονας συγχρονισμένοι, και οι δύο συνδέονται μέσω του ιμάντα χρονισμού.

Εξαρτάται από τον τύπο αυτοκινήτου που έχετε, μια αλυσίδα χρονισμού. Ο ιμάντας είναι πιο ήσυχος και δε χρειάζεται να λιπαίνεται.

Όταν ήρθε η ώρα της αλλαγής

Πρέπει να αντικαταστήσετε τον ιμάντα χρονισμού στο προτεινόμενο χρονοδιάγραμμα του κατασκευαστή.

Εάν το εγχειρίδιο του κατόχου σας δηλώνει 60.000 μίλια, πρέπει να αλλάξετε τον ιμάντα χρονισμού σε αυτό το χιλιομετρικό διάστημα. Οι περισσότεροι αντικαθιστούν επίσης την αντλία νερού.

Το μεγαλύτερο μέρος της δαπάνης για την υπηρεσία ιμάντα χρονισμού είναι η εργασία και οι αντλίες νερού συχνά θέλουν αλλαγή πριν από την επόμενη περίοδο ιμάντα χρονισμού 60.000 μιλίων. Μια αντλία νερού συνήθως κοστίζει λιγότερο από 100 δολάρια, όμως η εργασία μπορεί να φτάσει τα 600 δολάρια ή και περισσότερα.


Μερικά χρονοδιαστήματα έχουν μεγαλύτερη διάρκεια. Ο κατασκευαστής του οχήματός σας μπορεί να δηλώσει 60.000 μίλια για την αντικατάσταση του ιμάντα χρονισμού, ωστόσο ο κατασκευαστής του ιμάντα μπορεί να απαιτήσει 90.000 μίλια. Ακολουθείστε τις σχετικές υποδείξεις.

Ένα από τα μεγαλύτερα βάρη σήμερα για επαγγελματίες τεχνικούς και ιδιώτες είναι ο θόρυβος της ζώνης και η Νο 1 αιτία του θορύβου της ζώνης είναι η ευθυγράμμιση. Η αντλία νερού Dayco και ο ιμάντας χρονισμού μπορούν να είναι χρήσιμοι και για τις δύο περιπτώσεις.

. Υπάρχουν δύο διαφορετικοί τύποι θορύβου ζώνης, «Chirp» και «Squeal».

Κάθε ένα έχει τα δικά του μοναδικά χαρακτηριστικά, αιτίες και λύσεις. Μία μέθοδος για να προσδιοριστεί εάν ο θόρυβος είναι φτερωτός ή στριμωγμένος είναι να χρησιμοποιήσετε ένα μπουκάλι νερό ψεκασμού και να ψεκάσετε την πλευρά πλευρά του ιμάντα ενώ το όχημα λειτουργεί. Εάν ο θόρυβος γίνεται πιο δυνατός, είναι ένα χτύπημα. Εάν ο θόρυβος εξαφανιστεί, είναι ένα χτύπημα.

Το “Chirp” είναι ένας απότομος, υψηλός, επαναλαμβανόμενος θόρυβος μικρής διάρκειας, συνήθως χειρότερος σε χαμηλές στροφές κινητήρα (αδράνεια). Καθώς αυξάνεται η ταχύτητα του ιμάντα, ο θόρυβος του ιμάντα μπορεί να συνδυάζεται σε έναν ακουστό θόρυβο, αλλά πιθανότατα μειώνεται σε ένταση, ώστε να μην ανιχνεύεται. Οι περισσότεροι θορυβώδεις θόρυβοι συμβαίνουν καθώς μια μικρή ζώνη εισέρχεται σε μια αυλακωμένη τροχαλία, συνήθως μετάτηνέξοδο από μια τροχαλία πίσω πλευράς.


Αιτίες

  • Μη ευθυγράμμιση τροχαλίας
  • Ακατάλληλη εγκατάσταση
  • Τα νεύρα είναι εξαιρετικά φθαρμένα
  • Φθαρμένα ρουλεμάν τροχαλίας (προκαλώντας ταλάντωση τροχαλίας)
  • Μόλυνση (λάδι, υδραυλικό τιμόνι, αντιψυκτικό, επίδεσμοζώνης, καθαριστικόφρένων κ.λπ.
  • Ελέγξτε την ευθυγράμμιση όλων των τροχαλιών, είτε με συσκευή ευθυγράμμισης με ευθεία άκρη ή μελέιζερ, όπως εργαλείο λέιζερ που βρίσκεται στο κιτ διαγνωστικής ζώνης Dayco
  • Βεβαιωθείτε ότι όλες οι βοηθητικές τροχαλίες και οι βραχίονες είναι σφιγμένες στις επιφάνειες στήριξης
  • Οι τροχαλίες υδραυλικού τιμονιού είναι μια πολύ κοινή αιτία κακής ευθυγράμμισης

Η DAYCO υπερηφανεύεται για την παροχή ποιοτικών ανταλλακτικών ΟΕ στο εμπόριο αυτοκινήτων, τα κιτ waterpump μας δεν διαφέρουν.

Πολλά οχήματα χρησιμοποιούν αντλία νερού που οδηγείται από τον ιμάντα χρονισμού, όπου αυτό συμβαίνει.

Η DAYCO συνιστά την αντικατάσταση ταυτόχρονα με την αλλαγή του ιμάντα χρονισμού των κατασκευαστών ανεξάρτητα από το πότε άλλαξε τελευταία η αντλία νερού.

Προορίζεται για την αντικατάσταση ακατάλληλου ή κατεστραμμένου πρωτοτύπου Ιμάντες χρονισμού κατασκευαστή κιτ, το κιτ ιμάντα χρονισμού Dayco περιλαμβάνει εντατήρα ιμάντα και ρελαντί τροχαλίες.

Η Dayco προσφέρει μια από τις πιο πλήρεις σειρές κιτ ιμάντα χρονισμού και όλα τα εξαρτήματα κιτ και οι ζώνες κατασκευάζονται σύμφωνα με τις κρίσιμες απαιτήσεις ποιότητας, προσαρμογής, φόρμας και λειτουργιών του αρχικού εξοπλισμού που απαιτούνται τόσο από εγχώρια όσο και από ξένα οχήματα πινακίδων.

Σφραγίδες. Αυτά τα κιτ μπορεί να περιλαμβάνουν ιμάντα χρονισμού, τεντωτήρα, υδραυλικό εντατήρα, ιμάντα άξονα ζυγοστάθμισης, τροχαλία, τσιμούχα εκκεντροφόρου και στροφαλοφόρου άξονα και λιπαντικό.


Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει