Το δίλημμα του diesel είναι αυτό που κρίνει εκατομμύρια επενδύσεων, τραυματισμένες υπολήψεις και διχάζει αναρίθμητους καταναλωτές. Αυτό είναι ένα επεισόδιο από τα τεκταινόμενα στη Στουτγάρδη
Το γερμανικό κρατίδιο Baden-Wuerttemberg, το οποίο φιλοξενεί τις Mercedes-Benz και Porsche, δήλωσε ότι θα ασκήσει έφεση εναντίον απόφασης του δικαστηρίου που θα απαγορεύει τα αυτοκίνητα ντίζελ από τους δρόμους της πρωτεύουσας της Στουτγάρδης, πράγμα που σημαίνει ότι η απαγόρευση δεν θα τεθεί σε ισχύ στις αρχές του 2018, όπως είχε προγραμματιστεί.
Η κυβέρνηση της νοτιοδυτικής περιοχής δήλωσε τη Δευτέρα ότι θα ασκήσει έφεση, μετά την απόφαση ενός δικαστηρίου που έκρινε πως η απαγόρευση των diesel είναι ο μόνος τρόπος για να τηρηθούν τα πρότυπα της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τα οξείδια του αζώτου (NOx) και τις εκπομπές σωματιδίων σκόνης. Στη Στουτγάρδη σημειώνονται συχνά επίπεδα ρύπανσης πάνω από τα καθορισμένα ασφαλή επίπεδα που επιβάλλει η Ευρωπαϊκή Ένωση.
Να σημειωθεί πως το κρατίδιο Baden-Wuerttemberg ”κυβερνάται” από ένα συνασπισμό συντηρητικών και ούλτρα ευαισθητοποιημένων περιβαλλοντικά ”Πράσινων”.
Η μεγάλη αλλαγή στην υπόθεση είναι, ως γνωστόν, το σκάνδαλο του diselgate με τον όμιλο της Volkswagen να παραδέχτηκε τον Σεπτέμβριο του 2015 πως παραποιούσαν τις εκπομπές των ντίζελ αναφορικά με τα επίπεδα NOx, τα οποία και κατηγορούνται για την πρόκληση αναπνευστικών ασθενειών.
Ο DUH στράφηκε στο δικαστήριο δύο μήνες μετά το σκάνδαλο της VW, προσπαθώντας να πιέσει την πόλη της Στουτγάρδης, η οποία φιλοξενεί, επίσης, τους προμηθευτές της αυτοκινητοβιομηχανίας, Bosch και Mahle, να βελτιώσει δραστικά την ποιότητα του αέρα απαγορεύοντας τα πετρελαιοκίνητα οχήματα.
Η προσφυγή στο Ομοσπονδιακό Διοικητικό Δικαστήριο της Λειψίας σημαίνει ότι η απόφαση του κατώτερου δικαστηρίου δεν χρειάζεται να εφαρμοστεί εν αναμονή εκκρεμοδικίας.
Η πόλη έκτοτε δήλωσε ότι θα εμποδίσει τα πετρελαιοκίνητα οχήματα που δεν συμμορφώνονται με τα τελευταία πρότυπα εκπομπών σε ημέρες όπου η μόλυνση είναι επιβαρυμένη.
Info: Business Insider
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.