Από τη Lotus Evija που «καπνίζει» 2,000 ίππους στην Emira

Post date:

Author:

Category:

Για πρώτη φορά στην ιστορία τους, οι Βρετανοί εισέρχονται στην κατηγορία των υπεραυτοκινήτων. Και το κάνουν με την αμιγώς ηλεκτροκίνητη Evija της οποίας η εξέλιξη συνεχίζεται Μόλις 130 τεμάχια, τιμή στο Θεό αλλά και ένα νέο μοντέλο, η Emira, η οποία θα είναι και το τελευταίο αυτοκίνητο της Lotus που θα εφοδιάζεται με κινητήρα εσωτερικής καύσης

Lotus Evija

Η Evija των 2,000 ίππων, 1,700 Nm ροπής και επιτάχυνσης από 0 έως 300 km/h σε μόλις 9,0”. Εξωπραγματικά νούμερα. Αλήθεια, πόση χρηστικότητα έχει η υπερπαραγωγή σε συνθήκες δρόμου;


Το παραπάνω ερώτημα θα απαντηθεί εν καιρώ

Για την ώρα, πέραν της Evija (προφέρεται «Εβάϊα»), το πιο πρόσφατο νέο είναι η ανακοίνωση της Lotus του ονόματος ενός άλλου, τελείως νέου μοντέλου της.

Και το όνομα αυτού Emira – η βρετανική εταιρεία διατηρεί, έστω σ’ αυτό το επίπεδο, την παράδοσή της που τα βαφτιστικά των μοντέλων της αρχίζουν από Ε

- Διαφήμιση-

Η Emira, λοιπόν, θα αντικαταστήσει τις Elise, Exige και Evora. Και τις τρεις σε ένα μοντέλο.

Με ένα νέο σασί, επίσης αλουμινένιο (η παράδοση που ξεκίνησε 25 χρόνια πριν συνεχίζεται και εδώ) και διαφορετικές επιλογές κινητήρα.

H τελευταία με θερμικό

Η Emira θα είναι το τελευταίο αυτοκίνητο της βρετανικής εταιρείας -υπό την κινέζικη ιδιοκτητία της Geely– που θα εφοδιάζεται με θερμικό κινητήρα.

Τον κινητήρα, σε όλες του τις εκδοχές, θα τον προμηθεύσει η Toyota. Είναι γνωστή η συνεργασία μεταξύ τους απ΄τα χρόνια που το αξιόπιστο και πολύστροφο μοτέρ της Celica T Sport πρωτοτοποθετήθηκε κάποτε στην Elise

Διαθέσιμο με αυτόματο ή με χειροκίνητο κιβώτιο, προβλεπόμενη παραγωγή στις 5,000 μονάδες και, απ΄ό,τι γράφεται, σε υψηλή τιμή που θα ανταγωνίζεται αυτήν της Porsche Carrera.

Η επίσημη παρουσίαση της Emira έχει προγραμματιστεί για τις 6 Ιουλίου και αναμένεται να κάνει την εμφάνισή του στο φετινό Festival of Speed.



Photo: lotuscars.com

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει