Μόλις αποκαλύφθηκαν και επισήμως οι λεπτομέρειες για τη BMW M5 CS, την νέα, ακόμα πιο σπορ, πιο πολυτελή και ακόμα πιο ιδιαίτερη εκδοχή της M5. Αυτή τη φορά με ισχύ 635 ίππων και 0-100 km/h σε μόλις 3 δευτερόλεπτα. Μετά τις M2 CS, M3 CS και M4 CS, οι βαυαροί επεκτείνουν τη γκάμα των εστιασμένων μοντέλων τους με τη ναυαρχίδα της γκάμας των CS. Η ισχυρότερη BMW M από καταβολής του M Division κοστίζει από €180,400 στη γερμανική αγορά
Διηπειρωτικό εξπρές για τέσσερις, V8 4,4 λίτρων κάτω από το πρησμένο καπό, 8-άρι κιβώτιο M Steptronic, τετρακίνηση M xDrive με διαθέσιμη αποσύμπλεξη για πισωκίνητες πλαγιολισθήσεις αλλά και 70 κιλά ελαφρύτερη από τη M5 Competition
Η νέα BMW M5 CS που μόλις έκανε την επίσημη εμφάνισή της καταχωρείται ως το ισχυρότερο αυτοκίνητο που ΄χει παραχθεί ποτέ με το μαγικό γράμμα «Μ»
Με απόδοση 635 ίππων στις 6,000 rpm και 750 Nm διαθέσιμα από τις 1,800 ως τις 5,950 rpm, o bi-turbo κινητήρας της BMW M5 CS εξασφαλίζει συγκλονιστικές -για το μέγεθος- επιδόσεις.
Πέρα απ΄τον τυπικό χρόνο των 0-100 km/h που προαναφέρθηκε, ο πιο ενδεικτικός είναι αυτός των 0-200 km/h: μόλις 10,3 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα ανακοινώθηκε στα 305 km/h – ηλεκτρονικά περιοριζόμενη, παρακαλούμε
Οι επιδόσεις αποκτούν μεγαλύτερη σημασία δεδομένου του μεγέθους
Η M5 CS είναι ένα μεγάλο αμάξωμα μήκους 5,001 χιλιοστών και βάρους 1,825 κιλών. Όπως σημειώθηκε, είναι κατά 70 κιλά ελαφρύτερη από τη M5 Competition.
Για ένα αυτοκίνητο που, εκ χαρακτήρα, δεν μπορεί να κάνει εκπτώσεις στην πολυτέλεια με πιο λακωνικό εξοπλισμό, το λες και κατόρθωμα.
Η ανάρτηση είναι η Adaptive M με διπλά ψαλίδια μπροστά και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω ενώ τα φρένα είναι κεραμικοί δίσκοι με 6-πίστονες δαγκάνες μπροστά και μονοπίστονες πίςω.
Οι πολύ όμορφοι τροχοί είναι 20 ιντσών με εντυπωσιακό φάρδος μπροστά (275/35) και αναμενόμενα ασύμμετρο πίσω (285/35).
Ακόμα πιο επιθετική στις λεπτομέρειες
Η BMW M5 CS διατηρεί μεν τις κομψές γραμμές που επιβάλλονται στην κατηγορία των super sport executive sedan αλλά ο διάβολος παραμένει στις λεπτομέρειες.
Οι υπέροχοι χρυσαφί τροχοί (που έχουμε ήδη δει ως απόχρωση στη M2 CS) είναι εδώ, όπως επίσης στο ίδιο χρώμα (Gold Bronze) είναι και η γρίλια και οι ενδείξεις με το λογότυπο «Μ»
Στο εσωτερικό της BMW M5 CS
Το οποίο η BMW το περιγράφει ως τετραθέσιο καθώς τα πίσω καθίσματα είναι διακρικά και όχι ο τυπικός «πάγκος», υπάρχουν όλες οι διαφοροποιήσεις μιας ακριβής, ειδικής έκδοσης.
Οι μπροστινοί επιβάτες έχουν στη διάθεσή τους μπάκετ καθίσματα από ανθρακόνημα, με ιδιαίτερα έντονη πλευρική στήριξη και συνδυασμό δέρματος και αλκαντάρα. Στην πλάτη υπάρχει φωτιζόμενο το λογότυπο «Μ» και στα προσκέφαλα ένα περίγραμμα της πίστας του Νίρμπουργκρινγκ
Σύμφωμα με τις επίσημες τιμές της BMW, η συνδυαστική κατανάλωση είναι 11,3 lt/100 km ενώ τα CO2 με βάση το πρωτόκολλο WLTP είναι μόλις 257g.
Η M5 ανέκαθεν εξέφραζε το μεγάλο σπορ τετράθυρο που απευθυνόταν στον Πραγματικό Οδηγό και όχι στον απλό χειριστή. Και, κρίνοντας απ΄το χαρακτήρα των CS της γκάμας (ακόμα και ο γνωστός Κρις Χάρις απέκτησε πρόσφατα την προσωπική του M2 CS), η νέα BMW M5 CS συνεχίζει τη σκυτάλη
Δείτε το πρώτο βίντεο που μόλις ανέβηκε.
Info/Photo: bmw.gr
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.