Αργεί αλλά επιστρέφει το Jimny. Τα σχέδια της Suzuki

Post date:

Author:

Category:

Η ζωή του Jimny, παρά τη ζήτηση, ήταν σύντομη. Αναζητείστε την παραπάνω αντίφαση στις αυστηρές ντιρεκτίβες και τα πρόστιμα για υπέρβαση του μέσου όρου ρύπων που καταλήγουν να είναι μεγαλύτερα από το κέρδος των κατασκευαστών. Το Jimny δεν μπορούσε να παραμείνει. Τώρα, όμως, το πλάνο της Suzuki προβλέπει ότι επιστρέφει ως υβριδικό το 2024. Η χελώνα της φωτό ήταν προφητική

Suzuki Jimny

Αγαπημένο, ιδιαίτερο, δύσκολο στο κάθε μέρα αλλά με τη δική του, ξεχωριστή προσωπικότητα. Το Jimny έχει τύχη ξανά. Έστω και αν πρέπει να περιμένουμε λίγο ακόμη


Σύμφωνα με δημοσιεύματα που κυκλοφορούν αυτές τις μέρες στο διεθνή Τύπο, η Suzuki θέλει να επιστρέψει στην Ευρώπη με το Jimny

Μέχρι το 2024 όπου αναμένεται η υβριδική του εκδοχή, έχει και άλλα σχέδια στα σκαριά.

Για παράδειγμα, την επόμενη χρονιά, το 2022, αναμένεται η 5η γενιά του Vitara καθώς και η 3η γενιά του S-Cross.

Στη συνέχεια το πλάνο λέει πως θα παρουσιαστεί η 4η γενιά του πιο σημαντικού μοντέλου της για την πορεία της στην ευρωπαϊκή αγορά, του Swift. Οι φήμες λένε πως θα συνοδευτεί και από την έκδοση Sport

To 2024 το Vitara θα εμπλουτιστεί με Plug-in υβριδικό κινητήρα και το Jimny θα ακολουθήσει παρόμοιο δρόμο για να μπορέσει να έχει τύχη.


The World Offroad Τεμπερίδης

Πώς είναι οδηγικά το Jimny που ξέρουμε;

Το Jimny είναι σύγχρονο με το δικό του, ξεχωριστό τρόπο.

Το κόκπιτ είναι μαζεμένο, τα πλαστικά σκληρά και η θέση οδήγησης με σχεδόν κάθετα τα πόδια. Αλλά μπαίνοντας στη λογική του δε σε ενοχλεί. Τουλάχιστον αν δεν σκοπεύεις να διασχίσεις τα σύνορα.

Ξέρει πού απευθύνεται. Και όποιος απευθύνεται σ’ αυτό, ξέρει τι περιμένει.

Φυσικά και είναι μακράν πιο πολιτισμένο απ΄το Samurai που και ο τελευταίος εκδρομέας έχει δει στη ζωή του σε κάποιο ελληνικό νησί.

Οδηγώντας το Jimny μπαίνεις σε μια άλλη λογική οδήγησης. Δεν σε απαχολεί η ακρίβεια του τιμονιού (τα επανακυκλοφορούντα σφαιρίδια δε φημίζονται για κάτι τέτοιο) ή ο αεροδυναμικός θόρυβος

Το Jimny δεν είναι ισοπεδωτικά παγκοσμιοποιημένο. Είναι διαφορετικό. Απευθύνεται στο συνειδητοποιημένο που θέλει να πάει παντού, να «ρίξει» ακόμα και σε Range Rover στα δύσκολα, να μη το λυπηθεί και αυτό να ανταποκριθεί, εκεί, σαν πιστό σκυλί

Kάτω από το όμορφο, τετράγωνο αμάξωμα κρύβονται δύο άκαμπτοι άξονες. Σκύψε και θα δεις το διαφορικό μετατοπισμένο απ΄το κέντρο. 

Γεροδεμένο, μικρό (μόλις 3,48 m), με περιφερειακή ορατότητα που βλέπεις τα πάντα και με χώρους ικανοποιητικούς για τέσσερις. Αλλά με μόλις 85 lt αποσκευών. 

Ωστόσο, αν ρίξεις πανεύκολα τα πίσω καθίσματα, θα δεις το σκληρό, προστατευτικό πλαστικό της «πλάτης» τους να αποκαλύπεται χωρίς να αγχώνεσαι για εκδορές.

Μαζί και ένας γενναιόδωρος χώρος αποσκευών από 377 lt έως 830 lt. 

Μπορείτε να δείτε τη συνολική δοκιμή επί ελληνικού εδάφους εδώ.



Info: suzuki.gr/ Photo: 4Drivers.gr

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει