Aston Martin: «Χρειαζόμαστε χειροκίνητο»

Post date:

Author:

Category:

Σε μία συζήτηση στρογγυλής τραπέζης ο CEO της Aston Martin ανοίγει τα χαρτιά του για τα μελλοντικά πλάνα της εταιρείας. Όπως επίσης για την ανάγκη να εμπλουτιστεί ο χαρακτήρας των υπέροχων αυτοκινήτων της με χειροκίνητο κιβώτιο

Aston Martin Vantage

Το νέο Aston Martin Vantage σε ”Cosmic Orange” σε οδηγικούς παραδείσους της Ισπανίας


Ο Άντριαν Χάλμαρκ βρίσκεται εδώ και πέντε μήνες στο πόστο του CEO της Aston Martin μετά από μια μακρά περίοδο θητείας του στη Bentley

Στην ουσία, βλέπει την Porsche ως ένα καλό υπόδειγμα για το πώς αναπτύσσει πολλές παραλλαγέςε εκδόσεων σε μία πλατφόρμα (βλ. 911) και θα ήθελε η Aston να κάνει κάτι παρόμοιο. Και, μεταξύ άλλων, θέλει και ένα χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων.

«Σε ποια κατεύθυνση το πάμε;»

Αυτό ήταν ένα από τα ερωτήματα που ετέθησαν στον Χάλμαρκ.

Ο ίδιος απάντησε ξεκάθαρα: «Για μία πραγματικά σπορ και ανόθευτη εμπειρία, χρειαζόμαστε ένα χειροκίνητο κιβώτιο», είπε ο CEO της Aston Martin σε δημοσιογράφους, στη Νέα Υόρκη.

«Έχουμε ήδη ένα τέτοιο πραγματικά σπορ αυτοκίνητο», γνέφοντας προς ένα Vantage που ήταν πιο ‘κει, «ωστόσο χρειάζεται και η προσθήκη του manual κιβωτίου», προσέθεσε.

Η μετεξέλιξη του Aston Martin Vantage

Το χειροκίνητο στο οποίο αναφέρεται είναι το εξατάχυτο που χρησιμοποιείται στα Valor και Valiant, αμφότερα περιορισμένης παραγωγής. Η Aston Martin δεν διαθέτει χειροκίνητο αυτοκίνητο κανονικής (όχι περιορισμένης) παραγωγής από εκείνο το Vantage AMR του 2019, έχοντας τότε κατασκευάσει μόνο 200 αντίτυπα

Ωστόσο η αγορά των ακριβών σπορ αυτοκινήτων δείχνει πως περιπτώσεις όπως τα 911 GT3 και S/T αποδεικνύουν ότι υπάρχει ζήτηση για χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, έστω κι αν αφορά τα υψηλότερα κλιμάκια και βαλάντια των αυτοκινήτων επιδόσεων.

Ταυτόχρονα συμπλήρωσε ότι αναμένονται περισσότερες δυνατότητες παραμετροποίησης, ανανεώσεις μοντέλων καθώς και υβριδική υποστήριξη.

Info / Photo: astonmartin.com


Η μετεξέλιξη του Aston Martin Vantage

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει