Το νέο πισταδόρικο όπλο της Aston Martin, η Valkyrie AMR Pro, απαλάσσεται από βάρη και υβριδικό σύστημα και υποστηρίζει πως πλησιάζει την απόδοση της Formula 1. Aυτές είναι οι λεπτομέρειες για ένα υπεραυτοκίνητο που απευθύνεται σε μόλις 40 εκλεκτούς και εύπορους
Μεγαλύτερο μεταξόνιο σε σχέση με την Valkyrie που γνωρίζουμε, φαρδύτερα μετατρόχια, πλευρική επιτάχυνση έως και 3G, απόδοση 1,000 ίππων, γυρολόγιο στο Le Mans σε 3:24”, πρώτες παραδόσεις στο τέλος του 2021
Πρώτα είχε έρθει το επαναστατικό αυτοκίνητο της Aston Martin, η Valkyrie
Τώρα έρχεται η ριζοσπαστική εξέλιξη, με την εντυπωσιακή μορφή της νέας Valkyrie AMR Pro.
Πρόκειται για ένα μηχάνημα οδήγησης που παίρνει ως βάση ένα αυτοκίνητο που έχει σχεδιαστεί για να κερδίσει τις 24 Ώρες του Le Mans, και στη συνέχεια προχωρά περαιτέρω για να εξερευνήσει τα όρια της απόλυτης απόδοσης χωρίς περιορισμούς πιστοποίησης.
Στην επιδίωξη του χαμηλότερου δυνατού βάρους και των ταχύτερων γυρολογίων, η Valkyrie AMR Pro βασίζεται αποκλειστικά σε μια τροποποιημένη εκδοχή του ατμοσφαιρικού Cosworth 6,5 λίτρων V12 κινητήρα
Aston τον υβριδικό που ξέρεις
Με όριο περιστροφής τις 11,000 rpm, αυτό το αριστούργημα εσωτερικής καύσης έχει στόχο απόδοσης τους 1,000 ίππους.
Και, μάλιστα, χωρίς ηλεκτρικό υβριδικό σύστημα σε συνδυασμό με μια σειρά μέτρων εξοικονόμησης βάρους, όπως αμάξωμα από εξαιρετικά ελαφρύ ανθρακονήματα, ψαλίδια ανάρτησης επίσης από carbon και παρμπρίζ και πλευρικά παράθυρα από Perspex
Μαζί με μια αεροδυναμική απόδοση που υπερβαίνει τους κανονισμούς του Le Mans, η Valkyrie AMR Pro υπόσχεται επιδόσεις που πλησιάζουν εκείνες ενός μονοθεσίου της F1
Περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τις προδιαγραφές και τις επιδόσεις του πισταδόρικου όπλου θα δημοσιευτούν αργότερα εντός του 2021.
Για την ιστορία, όλες οι Valkyrie AMR Pro θα είναι αριστεροτίμονες, με μια παραγωγή 40 αυτοκινήτων συν δύο πρωτότυπα.
Οι πρώτες παραδόσεις προγραμματίζονται να ξεκινήσουν το 4ο τρίμηνο του 2021.
Info/Photo: astonmartin.com
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.