Nέο Audi A1. Έρχεται το πρώτο τρίμηνο του 2019 (video)

Post date:

Author:

Category:

Nέο Audi A1

 

Στη δεύτερη γενιά του, που θα λανσαριστεί το 2019, το ολοκαίνουργιο Α1 έρχεται να δώσει νέα ταυτότητα στην κατηγορία των premium compact μοντέλων

Το A1 είναι λίγο πιο μακρύ από τον προκάτοχό του (+56 χιλ., στα 4,03 μ.) ενώ διατηρεί ίδιο το πλάτος (1,74 μ.), με ύψος μόλις 1,43 μ. Το compact σπορ αμάξωμα με τη νέα, Singleframe μάσκα χαρακτηρίζεται από φαρδιά μετατρόχια και κοντούς πρόβολους, ενώ κάτω από το άκρο του καπό υπάρχουν τρεις επίπεδες σχισμές, «φόρος τιμής» στο θρυλικό Sport quattro που κυριάρχησε στα ράλλυ το 1984. 

Από το πλάι, το νέο A1 έχει έντονες σχεδιαστικές επιρροές τόσο από το Audi Ur-quattro όσο και από το Sport quattro. Ο σχεδιασμός της οροφής, που μπορεί να είναι βαμμένη σε διαφορετικό χρώμα από τις εμπρός κολόνες μέχρι την πίσω αεροτομή, δημιουργεί την εντύπωση ότι είναι πιο επίπεδη από ότι στην πραγματικότητα και το συνολικό design έχει σφηνοειδές σχήμα (συντελεστής οπισθέλκουσας 0,31).

 

 

 

 

Τα φώτα ημέρας με τους προαιρετικούς φουλ LED προβολείς συνδυάζονται με ένα δυναμικό 3D μοτίβο στα πίσω φωτιστικά σώματα, ώστε το Α1 να είναι ιδιαίτερα αναγνωρίσιμο, ακόμα και στο σκοτάδι.  

Στο εσωτερικό, ο οδηγός απολαμβάνει ένα μοναδικής σπορ αίσθησης περιβάλλον! Ο πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων, τα χειριστήρια και η προαιρετική οθόνη αφής MMI είναι έντονα προσανατολισμένα προς τον οδηγό, δίνοντας έμφαση στο στοιχείο της απολαυστικής οδήγησης και της εξατομίκευσης. Σε επίπεδο εξοπλισμού, υπάρχει πολύ μεγάλος βαθμός ευελιξίας και δυνατότητα συνδυασμού εκδόσεων.

Το νέο A1 είναι πολύ πιο ευρύχωρο για τον οδηγό, τον συνοδηγό και τους πίσω επιβάτες. Παρά τις συμπαγείς εξωτερικές διαστάσεις και την σπορ γραμμή της οροφής, οι ενήλικες στα πίσω καθίσματα εξακολουθούν να απολαμβάνουν πολύ χώρο για τα κεφάλια και τα πόδια τους.

Το νέο A1 είναι κατασκευασμένο για τη νέα, ψηφιακή εποχή. Ακόμη και η εισαγωγική έκδοση διαθέτει στάνταρ τον πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων υψηλής ανάλυσης με διαγώνιο 10,25 ίντσες και με πολύ-λειτουργικό τιμόνι. Το προαιρετικό Audi virtual cockpit με το ευρύτερο φάσμα λειτουργιών, παρέχει πολλές και ολοκληρωμένες πληροφορίες όπως κινούμενους χάρτες πλοήγησης και γραφικά για μερικά συστήματα υποβοήθησης, στο άμεσο οπτικό πεδίου του οδηγού.

Το Infotainment στο νέο A1  προέρχεται από τις μεγαλύτερες κατηγορίες. Το ηχοσύστημα MMI είναι στάνταρ και μπορεί να ρυθμιστεί από τους διακόπτες πολλαπλών λειτουργιών στο τιμόνι και την οθόνη στον πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων. Στην κορυφαία διαμόρφωση, η πλοήγηση MMI plus συνδυάζεται με οθόνη αφής MMI 10,1 ιντσών, η οποία ταιριάζει άψογα με τη μαύρη γυαλιστερή επιφάνεια. 

Το νέο A1 εγγυάται κορυφαία συνδεσιμότητα για οδηγό και επιβάτες, προσφέροντας συνδέσεις Apple CarPlay και Android Auto στο ΜΜΙ που έχει προγραμματιστεί ειδικά για αυτά. Οι φανατικοί της μουσικής και της υψηλής πιστότητας του ήχου θα ικανοποιηθούν ιδιαίτερα με τα διαθέσιμα ηχοσυστήματα, με κορυφαίο αυτό της  Bang & Olufsen, με 11 ηχεία και συνολική απόδοση 560 Watt, ενώ η 3D λειτουργία του χρησιμοποιεί το παρμπρίζ σαν επιφάνεια αντανάκλασης.  

Τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού του Audi A1 έρχονται επίσης από τις μεγαλύτερες κατηγορίες. Διατηρούν το compact μοντέλο στη σωστή απόσταση από το προπορευόμενο αυτοκίνητο, προστατεύουν τον οδηγό από πιθανούς κινδύνους και τον διευκολύνουν να παραμένει στη λωρίδα του ή να παρκάρει.

 

Το νέο Α1 θα είναι διαθέσιμο με δυνατούς και οικονομικούς κινητήρες βενζίνης TFSI, με ιπποδυνάμεις που κυμαίνονται από 95 HP (70 kW) έως 200 HP (147 kW). Η υπερτροφοδότηση (turbo), ο άμεσος ψεκασμός και το φίλτρο κατακράτησης σωματιδίων είναι στάνταρ.  Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι είτε μηχανικό είτε το αυτόματο διπλού συμπλέκτη S tronic, των 7 ή 6 σχέσεων. 

 

Info/Photo: Kosmocar Α.Ε.

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

DS 3 Crossback. Γενναιότητα σε ελληνική άσφαλτο

To DS 3 Crossback λέει πως «θέλει να αναδείξει τη δουλειά των καλύτερων τεχνιτών της βιομηχανίας». Δεν το ακούς συχνά αυτό στη σημερινή, παγκοσμιοποιημένη και πολλάκις κοπιαρισμένη αυτοκινητοβιομηχανία

Η απαγορευμένη διαφήμιση του Golf. Για τη μάνα σου

Η απαγορευμένη διαφήμιση του Golf πυροδότησε το ίντερνετ. Δεν έχει να κάνει με το αυτοκίνητο. Έχει να κάνει με τη μάνα μου, τη δική σου, τις μελλοντικές

Η ελευθερία τού να μην ανήκεις

«Αυτές τις μέρες συμπληρώνονταιι 8 χρόνια 4Drivers. Και αν έπρεπε ένα μόνο κείμενο να χαρακτηρίσει τη φιλοσοφία του, είναι αυτό. Μόνο freedom - που θα ´λεγε και ο Braveheart»

Texting: 21 μέτρα ρίσκου. Πόσο αξίζουν τα μηνύματα;

Κόφ'το, κλείσ' το, άσ' το για αργότερα το κινητό. Υπακοή και σεβασμός απ΄όλους μας, ειδικά τους σκεπτόμενους Πραγματικούς Οδηγούς που οφείλουν να θέτουν το παράδειγμα. 21 μέτρα ρίσκου είναι πολλά

«Βαρετό» Golf; Σηκώνει πολλή συζήτηση

Λίγο πριν την εμφάνιση του Golf Mk8, ας βάλουμε τα πράγματα σε μία ρεαλιστική τάξη

Ο Τζέιμς Χαντ του καλοκαιριού

«Μόλις 45 χρόνια πρόλαβε να ζήσει ο Χαντ. Ήταν αρκετά για να τα κάνει όλα. Να κυνηγήσει το όνειρό του οδηγώντας στο απώγειο του σπορ, τη Φόρμουλα 1. Αλλά και να κοιμηθεί με περισσότερες από 5.000 γυναίκες»

Μικρά αυτοκίνητα υπό απειλή. Ποια είναι;

«Ένα μικρό αυτοκίνητο οφείλει να είναι φτηνό. Αλλιώς δεν θα πουλήσει. Τα περιθώρια είναι πολύ στενά στα μίνι αυτοκίνητα. Μερικές φορές και στα υπερμίνι»