Μ’ αυτά τα λόγια ο σχεδιαστής του νέου ηλεκτρικού Gran Turismo της Audi, του εντυπωσιακού e-tron GT, συνόψισε την παγκόσμια πρεμιέρα ενός σημαντικού αυτοκινήτου για την πορεία της μάρκας. Υπήρξαν και άλλες ατάκες σε μια διαδικτυακή παρουσίαση με διαστάσεις υπερπαραγωγής. Θα μπορούσες να το πεις και το ηλεκτρικό alter ego της Porsche Taycan. Αυτές είναι οι λεπτομέρειες
Δύο εκδόσεις, τα Audi e-tron GT quattro και RS e-tron quattro, μήκος 4,99 μέτρα, τέσσερις θέσεις, αεροδυναμικός συντελεστής στο 0,24, οι πιο φαρδείς πίσω θόλοι που έχουν σχεδιαστεί ποτέ σε Audi, απόδοση έως 530 και 645 ίππους σε boost mode. Μαζί και το αυτοκίνητο που δείχνει πώς θα μεταγγιστούν στοιχεία του στα μικρότερα Audi της επόμενης μέρας
Το e-tron GT χαρακτηρίστηκε, κατά τη διάρκεια της παρουσίασης, χαρακτηρίστηκε ως ορόσημο στην ιστορία της εταιρείας
Και, τόσο σχεδιαστικά όσο και ως προϊοντική παρουσία, τοποθετείται ως η ναυαρχίδα της ηλεκτρικής γκάμας της Audi.
Ίσως κάτι ακόμα περισσότερο απ’ αυτό. Δείχνει το δρόμο που παίρνει η γερμανική εταιρεία. Μάλλον και η ίδια η αυτοκίνηση.
Όπως αναφέρθηκε, βασίζεται στην Porsche Taycan, την οποία οδηγήσαμε σε πρόσφατη δοκιμή, αλλά μάλλον έχει κατά τι λιγότερο σπορ χαρακτήρα.
Άλλωστε, εντός του γκρουπ της VW οφείλουν να διατηρούνται διακριτές οι διαφορές της ταυτότητας της κάθε μάρκας.
Νέα εποχή
Οι επιδόσεις είναι αθόρυβα εκρηκτικές: 0-100 σε 4,1” για την έκδοση GT και 3,3” για την έκδοση RS, με τελική ταχύτητα 245 και 250 km/h, αντίστοιχα.
Εξωτερικά, πάντως, το e-tron GT δείχνει όντως εντυπωσιακά όμορφο, ειδικά για αυτοκίνητο τόσο μεγάλων διαστάσεων.
Το πλάτος του είναι σχεδόν δύο μέτρα, για την ακρίβεια 1,96 μέτρα, και το ύψος του πολύ χαμηλό: μόλις 1,41 μέτρα.
Έχει ενδιαφέρον ίσως να δείτε πώς περιγράφει ο σχεδιαστής του τη διαδικασία – από το 22ο λεπτό του βίντεο της πρεμιέρας.
«Για μένα, πρόοδος σημαίνει δημιουργία κάτι καινούργιου. Κάτι που κανείς δεν έχει κάνει ποτέ, σε αυτήν τη φόρμα. Ο σχεδιασμός ενός πλήρως ηλεκτρικού μοντέλου είναι ακριβώς αυτό: ολόκληρη η διαδικασία σχεδιασμού πρέπει να επανεφευρεθεί», τόνισε.
Πέραν αυτού, έχει γενικότερο ενδιαφέρον η ψηφιακή πρεμιέρα για για το μέγεθος του μπάτζετ, τη λίστα των καλεσμένων «επωνύμων», το show, την τεχνολογία, την επόμενη μέρα της αυτοκίνησης και ό,τι υποστηρίζει το motto ”Future is an Attitude”
Info/Photo: audi.gr
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.