Τρελό. Ο απίστευτος κινητήρας της Audi με 610 PS από μόλις 2 lt

Post date:

Author:

Category:

Audi-dtm-2019-4drivers.gr

Tο θαύμα του downsizing περνά και στο Γερμανικό Πρωτάθλημα Τουρισμού, το γνωστό DTM. Η Audi είπε ναι στην πρόκληση με έναν μικρό κινητήρα που αποδίδει όσο ένα Audi R8 V10 Plus

Οι νέοι κανονισμοί στο DTM απαιτούν τα αυτοκίνητα της κατηγορίας Class 1 να χρησιμοποιούν μικρούς κινητήρες με κατανάλωση μόλις 95 lt καυσίμου ανά αγώνα.

Προς απάντηση, η αγωνιστική ομάδα της Audi παρουσίασε έναν 4κύλινδρο, υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα με απόδοση 610 ίππων.

Το μηχανικό σύνολο δοκιμάστηκε εκτενώς περνώντας περισσότερες από 1.000 ώρες στο δυναμόμετρο ενώ η συνολική του εξέλιξη διήρκησε περισσότερο από δυόμισι χρόνια.

Πρόκειται για ένα απίστευτο downsizing σε σχέση με τον κινητήρα που χρησιμοποιούσε την περυσινή χρονιά όπου πρωταγωνιστούσε ο 4λιτρος V8 με απόδοση 500 ίππων

Audi-dtm-2019-4drivers.gr

Audi-dtm-2019-4drivers.gr 

Πλέον, το νέο αυτοκίνητο της Audi θα αποδίδει ακόμα περισσότερη ισχύ και, ταυτόχρονα, θα ζυγίζει λίγο περισσότερο από 1.000 kg. Σαν να έχεις τον κινητήρα ενός Audi R8 V10 Plus τοποθετημένο σε ένα Audi A1

Το νέο σύνολο θα κάνει πρεμιέρα στις 4 Μαΐου, στον εναρκτήριο αγώνα του DTM, στην πίστα του Hockenheimring.

Είναι προφανώς πολύ πρώιμο να μιλήσει κανείς για υιοθέτηση της τεχνολογίας του νέου κινητήρα στο επόμενο, ας πούμε, Audi A3 αλλά είναι ένα σαφές δείγμα του πώς εξελίσσονται τα πράγματα στην πλατφόρμα του motorsport και τι θα δούμε κάποτε να μεταφέρεται, σε κάποιο βαθμό, σε αυτοκίνητα παραγωγής. 

Photo: Audi

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

Μιχάλης Λάμπρου
Μιχάλης Λάμπρου
Θήτευσε σε ιαπωνικά σεντάν (του μπαμπά). Στη συνέχεια ανακάλυψε την τέχνη τού να περπατά αθόρυβα, σαν τη γάτα τη νύχτα, και να παίρνει τα κλειδιά (του μπαμπά). Γράφει εξ αποστάσεως για το 4D (επαρχία, γαρ) και θέλει να μετακομίσει Αθήνα για να οδηγεί περισσότερα δημοσιογραφικά. Αν τον αφήσει ο μπαμπάς. Όσον αφορά τα αυτοκίνητα, του αρέσουν μόνο τα «μαμά».

Texting: 21 μέτρα ρίσκου. Πόσο αξίζουν τα μηνύματα;

Κόφ'το, κλείσ' το, άσ' το για αργότερα το κινητό. Υπακοή και σεβασμός απ΄όλους μας, ειδικά τους σκεπτόμενους Πραγματικούς Οδηγούς που οφείλουν να θέτουν το παράδειγμα. 21 μέτρα ρίσκου είναι πολλά

Ο Τζέιμς Χαντ του καλοκαιριού

«Μόλις 45 χρόνια πρόλαβε να ζήσει ο Χαντ. Ήταν αρκετά για να τα κάνει όλα. Να κυνηγήσει το όνειρό του οδηγώντας στο απώγειο του σπορ, τη Φόρμουλα 1. Αλλά και να κοιμηθεί με περισσότερες από 5.000 γυναίκες»

Καθαρόαιμη Lancia Rally 037

Το αυτοκίνητο-σταθμός πουλήθηκε έναντι €770.000...

Γιατί δεν βλέπεις συχνά τις Lotus στο δρόμο;

«Όσο και να γκρινιάζουμε πως θέλουμε αγνά και παρθένα driver's car, όταν έρθει η ώρα να βγουν τα χρήματα απ' την τσέπη βγαίνει ο πιο ασφαλής εαυτός μας στην επιφάνεια. Ελαχίστων εξαιρουμένων. Κάποιων τολμηρών με Lotus, για παράδειγμα»

Έχουμε καύσωνα. Αλλά πόσους βαθμούς έχει μέσα το αυτοκίνητό σου;

Αν δεν έχετε κλειστό γκαράζ, ακόμα και μία απλή ηλιοπροστασία κάνει τη δουλειά της

Υπερβολικά ηδονιστικό. Για το Miami του ’90

Αυτοκίνητα με γωνίες που μπορούσαν να σουβλίσουν αμνοερίφια, bodybuilders, ηδονισμός και ναρκωτικά. Το Miami της δεκαετίας του ’90 ξαναζεί μέσα από τις σελίδες ενός νέου βιβλίου