Tο θαύμα του downsizing περνά και στο Γερμανικό Πρωτάθλημα Τουρισμού, το γνωστό DTM. Η Audi είπε ναι στην πρόκληση με έναν μικρό κινητήρα που αποδίδει όσο ένα Audi R8 V10 Plus
Οι νέοι κανονισμοί στο DTM απαιτούν τα αυτοκίνητα της κατηγορίας Class 1 να χρησιμοποιούν μικρούς κινητήρες με κατανάλωση μόλις 95 lt καυσίμου ανά αγώνα.
Προς απάντηση, η αγωνιστική ομάδα της Audi παρουσίασε έναν 4κύλινδρο, υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα με απόδοση 610 ίππων.
Το μηχανικό σύνολο δοκιμάστηκε εκτενώς περνώντας περισσότερες από 1.000 ώρες στο δυναμόμετρο ενώ η συνολική του εξέλιξη διήρκησε περισσότερο από δυόμισι χρόνια.
Πρόκειται για ένα απίστευτο downsizing σε σχέση με τον κινητήρα που χρησιμοποιούσε την περυσινή χρονιά όπου πρωταγωνιστούσε ο 4λιτρος V8 με απόδοση 500 ίππων
Πλέον, το νέο αυτοκίνητο της Audi θα αποδίδει ακόμα περισσότερη ισχύ και, ταυτόχρονα, θα ζυγίζει λίγο περισσότερο από 1.000 kg. Σαν να έχεις τον κινητήρα ενός Audi R8 V10 Plus τοποθετημένο σε ένα Audi A1
Το νέο σύνολο θα κάνει πρεμιέρα στις 4 Μαΐου, στον εναρκτήριο αγώνα του DTM, στην πίστα του Hockenheimring.
Είναι προφανώς πολύ πρώιμο να μιλήσει κανείς για υιοθέτηση της τεχνολογίας του νέου κινητήρα στο επόμενο, ας πούμε, Audi A3 αλλά είναι ένα σαφές δείγμα του πώς εξελίσσονται τα πράγματα στην πλατφόρμα του motorsport και τι θα δούμε κάποτε να μεταφέρεται, σε κάποιο βαθμό, σε αυτοκίνητα παραγωγής.
Photo: Audi
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.