Ασφάλτινο Κατερπίλαρ. Το Audi R8 LMS GT3 κάνει ντεμπούτο

Post date:

Author:

Category:

Audi R8 LMS GT3_4drivers

Συμβαίνει στο Παρίσι. Η Audi Sport κάνει πρεμιέρα στο ανανεωμένο όπλο των αγώνων της κατηγορίας που λατρεύουμε, τα GT3, με το R8 LMS. Wow! 

Όπως σημειώνει η επίσημη ενημέρωση της Audi, «κατά την εξέλιξη του αυτοκινήτου, έχουμε στρέψει ακόμα περισσότερο την προσοχή μας στους πελάτες μας και τις ανάγκες τους. Η προ-σχεδιαστική φάση για τη δεύτερη εξέλιξη της τρέχουσας γενιάς του R8, επικεντρώθηκε σε πολλές συζητήσεις με τις ομάδες μας».

Η Audi Sport εργάστηκε, κυρίως, σε τέσσερις τομείς: αεροδυναμική, ψύξη φρένων, συμπλέκτης και κιβώτιο ταχυτήτων. Κάθε επιμέρους τομέας πέρασε από ανασχεδιαστική προσέγγιση και όχι από ριζικές, όπως άλλωστε αναμενόταν, αλλαγές.

Οι οπτικές διαφοροποιήσεις περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, νέα splitters στον εμπρόσθιο προφυλακτήρα ενώ, μηχανικά, ο τρίδισκος αγωνιστικός συμπλέκτης ενισχύθηκε για μεγαλύτερη αντοχή του σειριακού κιβωτίου 6 σχέσεων στην καταπόνηση.

Audi R8 LMS GT3_4drivers 

Audi R8 LMS GT3_4drivers

Audi R8 LMS GT3_4drivers 

Audi R8 LMS GT3_4drivers 

Audi R8 LMS GT3_4drivers 

 Έργο τέχνης σε μέταλλο. Απ’ όπου κι αν κοιτάξεις το Audi R8 LMS GT3, το πρώτο που σου ‘ρχεται στο μυαλό είναι «πόλεμος»

Σε επίπεδο κινητήρα, το Audi R8 LMS GT3 φιλοξενεί στην κεντρομήχανη πλατφόρμα του το γνωστό V10 των 5.2 λίτρων και 585 ίππων που, για την ιστορία, η γραμμή συναρμολόγησής του, είναι η ίδια με το μοτέρ παραγωγής.

Οι παραδόσεις του R8 LMS GT3 θα αρχίσουν να γίνονται προς τους ευτυχείς πελάτες τον επόμενο μήνα, Νοέμβριο, ενώ η «λυπητερή» ανέρχεται στα €398.000. Όσοι, πάντως, διαθέτουν το προηγούμενο, προ αναβάθμισης μοντέλο, υπάρχει η δυνατότητα retrofit των updates με κόστος €28.000. Εις υγείαν μας.

Photo: Audi Sport

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

Μιχάλης Λάμπρου
Μιχάλης Λάμπρου
Θήτευσε σε ιαπωνικά σεντάν (του μπαμπά). Στη συνέχεια ανακάλυψε την τέχνη τού να περπατά αθόρυβα, σαν τη γάτα τη νύχτα, και να παίρνει τα κλειδιά (του μπαμπά). Γράφει εξ αποστάσεως για το 4D (επαρχία, γαρ) και θέλει να μετακομίσει Αθήνα για να οδηγεί περισσότερα δημοσιογραφικά. Αν τον αφήσει ο μπαμπάς. Όσον αφορά τα αυτοκίνητα, του αρέσουν μόνο τα «μαμά».

Texting: 21 μέτρα ρίσκου. Πόσο αξίζουν τα μηνύματα;

Κόφ'το, κλείσ' το, άσ' το για αργότερα το κινητό. Υπακοή και σεβασμός απ΄όλους μας, ειδικά τους σκεπτόμενους Πραγματικούς Οδηγούς που οφείλουν να θέτουν το παράδειγμα. 21 μέτρα ρίσκου είναι πολλά

Ο Τζέιμς Χαντ του καλοκαιριού

«Μόλις 45 χρόνια πρόλαβε να ζήσει ο Χαντ. Ήταν αρκετά για να τα κάνει όλα. Να κυνηγήσει το όνειρό του οδηγώντας στο απώγειο του σπορ, τη Φόρμουλα 1. Αλλά και να κοιμηθεί με περισσότερες από 5.000 γυναίκες»

Καθαρόαιμη Lancia Rally 037

Το αυτοκίνητο-σταθμός πουλήθηκε έναντι €770.000...

Γιατί δεν βλέπεις συχνά τις Lotus στο δρόμο;

«Όσο και να γκρινιάζουμε πως θέλουμε αγνά και παρθένα driver's car, όταν έρθει η ώρα να βγουν τα χρήματα απ' την τσέπη βγαίνει ο πιο ασφαλής εαυτός μας στην επιφάνεια. Ελαχίστων εξαιρουμένων. Κάποιων τολμηρών με Lotus, για παράδειγμα»

Citroën C5 Aircross. Το Citroën της δεκαετίας πάει «σφαίρα»

«Το Citroën C5 Aircross SUV μάλλον δικαιολογημένα μόλις έκανε επίδοση-ρεκόρ για τη μάρκα. Τολμηρό, άνετο, τόσο ποιοτικό όσο ποτέ και με χαρακήρα τυπικά Citroën»

Τρέχοντας με Radical. Η έξυπνη κίνηση της χαρντκορίλας

Η Radical θέλησε να μπει ως ένας άλλος ριζοσπάστης στο «χώρο» του εστιασμένου, πισταδόρικου motorsport