Audi RS4. Η επιστροφή του απόλυτου Avant

Post date:

Author:

Category:

Αν θέλει κάποιος το απόλυτο station wagon, η 4η γενιά του Audi RS4 Avant είναι αυτό ακριβώς που χρειάζεται για να »φορτώνει» οικογένεια, σκύλο και αδρεναλίνη

Ουσιαστικά, το RS4 Avant είναι μια κατηγορία μόνο του. Kαθώς δεν διατίθεται μια station wagon έκδοση του BMW M3 ή του Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio, το RS4 έχει απέναντί του μόνο το Mercedes-AMG C63 με το αντίστοιχο αμάξωμα.

Μόνο που ο συνδυασμός τετρακίνησης και του πιο στυλάτου station στην παραγωγή, του δίνουν ένα »ηθικό» πλεονέκτημα. Τα Avant έχουν δημιουργήσει επί χρόνια ένα πιστό και ευρύ κοινό στην κεντρική Ευρώπη και τη Βόρεια Αμερική, εκεί όπου ο βαρύς χειμώνας, το χιόνι και οι αυξημένες ανάγκες σε λίτρα αποσκευών αποτέλεσαν ένα ιδανικό εμπορικό πεδίο.

Επίσης, τo RS4 ήταν ανέκαθεν ένα πολύ σοβαρό οδηγικά αυτοκίνητο, ήδη από τα πρώτα χρόνια της πρώτης γενιάς αλλά και μέχρι σήμερα όπου το σύστημα τετρακίνησης quattro και η τωρινή του εξέλιξη (με κατάργηση του κεντρικού διαφορικού), μεταφέρουν με απίστευτες ταχύτητες και σταθερό πάτημα οδηγό και οικογενειακές υποχρεώσεις.

Η πιο πρόσφατη έκδοση του RS4 Avant έχει επιστρέψει στις ρίζες της όσον αφορά τον κυλινδρισμό και την αρχιτεκτονική του κινητήρα (V6), με δύο τουρμπίνες, 0-100 σε μόλις 4.1» και τελική ταχύτητα που εκτείνεται μέχρι στα 280 km/h (με το πακέτο RS που παρέχει το το de-limit).

Με τον εκπληκτικό συνδυασμό κατασκευαστικής ποιότητας, άψογου φινιρίσματος και οδηγοκεντρικού χαρακτήρα, δεν αναμένουμε τίποτα λιγότερο από το απόλυτο all weather »τραίνο» πολυτελείας.

Πάρτε μια γεύση από το video που »ανέβασε» η επίσημη Audi.

Photo: audi 

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

Μιχάλης Λάμπρου
Μιχάλης Λάμπρου
Θήτευσε σε ιαπωνικά σεντάν (του μπαμπά). Στη συνέχεια ανακάλυψε την τέχνη τού να περπατά αθόρυβα, σαν τη γάτα τη νύχτα, και να παίρνει τα κλειδιά (του μπαμπά). Γράφει εξ αποστάσεως για το 4D (επαρχία, γαρ) και θέλει να μετακομίσει Αθήνα για να οδηγεί περισσότερα δημοσιογραφικά. Αν τον αφήσει ο μπαμπάς. Όσον αφορά τα αυτοκίνητα, του αρέσουν μόνο τα «μαμά».

Texting: 21 μέτρα ρίσκου. Πόσο αξίζουν τα μηνύματα;

Κόφ'το, κλείσ' το, άσ' το για αργότερα το κινητό. Υπακοή και σεβασμός απ΄όλους μας, ειδικά τους σκεπτόμενους Πραγματικούς Οδηγούς που οφείλουν να θέτουν το παράδειγμα. 21 μέτρα ρίσκου είναι πολλά

Ο Τζέιμς Χαντ του καλοκαιριού

«Μόλις 45 χρόνια πρόλαβε να ζήσει ο Χαντ. Ήταν αρκετά για να τα κάνει όλα. Να κυνηγήσει το όνειρό του οδηγώντας στο απώγειο του σπορ, τη Φόρμουλα 1. Αλλά και να κοιμηθεί με περισσότερες από 5.000 γυναίκες»

Καθαρόαιμη Lancia Rally 037

Το αυτοκίνητο-σταθμός πουλήθηκε έναντι €770.000...

Γιατί δεν βλέπεις συχνά τις Lotus στο δρόμο;

«Όσο και να γκρινιάζουμε πως θέλουμε αγνά και παρθένα driver's car, όταν έρθει η ώρα να βγουν τα χρήματα απ' την τσέπη βγαίνει ο πιο ασφαλής εαυτός μας στην επιφάνεια. Ελαχίστων εξαιρουμένων. Κάποιων τολμηρών με Lotus, για παράδειγμα»

Citroën C5 Aircross. Το Citroën της δεκαετίας πάει «σφαίρα»

«Το Citroën C5 Aircross SUV μάλλον δικαιολογημένα μόλις έκανε επίδοση-ρεκόρ για τη μάρκα. Τολμηρό, άνετο, τόσο ποιοτικό όσο ποτέ και με χαρακήρα τυπικά Citroën»

Τρέχοντας με Radical. Η έξυπνη κίνηση της χαρντκορίλας

Η Radical θέλησε να μπει ως ένας άλλος ριζοσπάστης στο «χώρο» του εστιασμένου, πισταδόρικου motorsport