To Audi TT RS σε πιο επιθετική εκδοχή. Οι 400 ίπποι γοητεύουν ξανά

Post date:

Author:

Category:

Ο κινητήρας αυτός είναι αρκετός για να αρέσει αυτό το Audi ΤΤ RS ακόμα και σ΄αυτούς που θα ήθελαν κάτι περισσότερο συμμετοχικό. Μόνο που πλέον ανανεώνονται στα σημεία και οι υπόλοιπες ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες

Η κορυφαία έκδοση του Audi ΤΤ πέρνα στην αντεπίθεση ενισχύοντας το επιθετικό look και συνεχίζοντας να έχει κάτω από το καπό τον πεντακύλινδρο κινητήρα-κόσμημα των 400 ίππων.

Πλέον, υπάρχουν οκτώ χρώματα αμαξώματος, μεταξύ των οποίων τρία καινούργια, φωνητικές εντολές στο σύστημα πολυμέσων της Audi και σχεδιαστικές λεπτομέρειες με μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, τροχούς 19 ή 20 ιντσών, νέα διαμόρφωση του πίσω προφυλακτήρα και φωτιστικά σώματα LED στο βασικό εξοπλισμό.

Ως γνωστόν, το κορυφαίο Audi TT RS προσφέρεται είτε σε Coupe αμάξωμα είτε σε Roadster.

Οι επιδόσεις παραμένουν εξαιρετικές με την επιτάχυνση για τα 0-100 km/h να ολοκληρώνεται σε μόλις 3,7′‘ ενώ η τελική ταχύτητα είναι στα 250 km ή και στα 280 προαιρετικά.

audi-tt-rs-4drivers.gr

audi-tt-rs-4drivers.gr

audi-tt-rs-4drivers.gr

 

Δεν είναι τυχαίο ότι ο συγκεκριμένος κινητήρας έχει βραβευτεί για ένατη συνεχόμενη χρονιά με το βραβείο International Engine of the Year Award ενώ πέρα από τη γραμμική του λειτουργία και τα άπλετα περιθώρια ισχύος σε ένα μαζεμένο, από άποψη διαστάσεων, αμάξωμα, προκαλεί ευχάριστα η απόδοση των 48,9 kgm ροπής από τις μόλις 1.950 rpm.

Το κιβώτιο παραμένει το γνωστό διπλού συμπλέκτη S-Tronic ενώ η κίνηση μεταφέρεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω της τετρακίνησης quatro.

Το κορυφαίο Audi TT RS θα διατίθεται για παραγγελίες από τις 7 Φεβρουαρίου και η τιμή του στη Γερμανία έχει οριστεί στα €67.700 για την έκδοση Coupe και στα €70.500 για τη Roadster.

Photo: Audi

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

Μιχάλης Λάμπρου
Μιχάλης Λάμπρου
Θήτευσε σε ιαπωνικά σεντάν (του μπαμπά). Στη συνέχεια ανακάλυψε την τέχνη τού να περπατά αθόρυβα, σαν τη γάτα τη νύχτα, και να παίρνει τα κλειδιά (του μπαμπά). Γράφει εξ αποστάσεως για το 4D (επαρχία, γαρ) και θέλει να μετακομίσει Αθήνα για να οδηγεί περισσότερα δημοσιογραφικά. Αν τον αφήσει ο μπαμπάς. Όσον αφορά τα αυτοκίνητα, του αρέσουν μόνο τα «μαμά».

Texting: 21 μέτρα ρίσκου. Πόσο αξίζουν τα μηνύματα;

Κόφ'το, κλείσ' το, άσ' το για αργότερα το κινητό. Υπακοή και σεβασμός απ΄όλους μας, ειδικά τους σκεπτόμενους Πραγματικούς Οδηγούς που οφείλουν να θέτουν το παράδειγμα. 21 μέτρα ρίσκου είναι πολλά

Ο Τζέιμς Χαντ του καλοκαιριού

«Μόλις 45 χρόνια πρόλαβε να ζήσει ο Χαντ. Ήταν αρκετά για να τα κάνει όλα. Να κυνηγήσει το όνειρό του οδηγώντας στο απώγειο του σπορ, τη Φόρμουλα 1. Αλλά και να κοιμηθεί με περισσότερες από 5.000 γυναίκες»

Καθαρόαιμη Lancia Rally 037

Το αυτοκίνητο-σταθμός πουλήθηκε έναντι €770.000...

Γιατί δεν βλέπεις συχνά τις Lotus στο δρόμο;

«Όσο και να γκρινιάζουμε πως θέλουμε αγνά και παρθένα driver's car, όταν έρθει η ώρα να βγουν τα χρήματα απ' την τσέπη βγαίνει ο πιο ασφαλής εαυτός μας στην επιφάνεια. Ελαχίστων εξαιρουμένων. Κάποιων τολμηρών με Lotus, για παράδειγμα»

Citroën C5 Aircross. Το Citroën της δεκαετίας πάει «σφαίρα»

«Το Citroën C5 Aircross SUV μάλλον δικαιολογημένα μόλις έκανε επίδοση-ρεκόρ για τη μάρκα. Τολμηρό, άνετο, τόσο ποιοτικό όσο ποτέ και με χαρακήρα τυπικά Citroën»

Τρέχοντας με Radical. Η έξυπνη κίνηση της χαρντκορίλας

Η Radical θέλησε να μπει ως ένας άλλος ριζοσπάστης στο «χώρο» του εστιασμένου, πισταδόρικου motorsport