Η Bentley Flying Spur είναι πλέον διαθέσιμη με το γνωστό V8 κινητήρα των 550 ίππων. Και πλέον την οδηγούν περισσότερο οι ιδιοκτήτες και λιγότερο οι σοφέρ με τα πηλήκιο
Επιβλητική, με 770 Nm ροπής, 0-100 σε 4,1”, τελική 318 km/h και με 4 κυλίνδρους λιγότερους σε σχέση με τον εμβληματικό W12. Η Flying Spur και η αποδοχή ενός υπερπολυτελούς σεντάν που απευθύνεται σε άλλου τύπου οδηγούς. Φυσικά και δεν είναι σπορ. Είναι όμως περισσότερο έτοιμη για λιγότερο λουδοβίκειες καταστάσεις. Read more
Μάλιστα οι 4 από τους 8 κυλίνδρους απενεργοποιούνται για εξοικονόμηση καυσίμου σε μόλις 20 χιλιοστά του δευτερολέπτου, το ένα δέκατο του ανοιγοκλεισίματος των βλεφάρων
Η Bentley Flying Spur κατορθώνει να είναι και κάποια 100 κιλά ελαφρύτερη από την δωδεκακύλινδρη, με καλύτερη κατανομή βάρους και μεγαλύτερη ευελιξία.
Τα παραπάνω τεχνικά έρχονται να συμπληρώσουν τις εσωτερικές δεκαετείς έρευνες της εταιρείας σχετικά με το προφίλ των αγοραστών της. Σύμφωνα με αυτές, λοιπόν, φάνηκε μια αλλαγή στη χρήση της Flying Spur: από ιδιοκτήτες με οδηγό, σε πελάτες που οδηγούν οι ίδιοι, με άλλους επιβάτες να τους συνοδεύουν
Μία ακόμα παγκόσμια έρευνα (συμπεριλαμβανομένων γκρουπς πελατών στην Αμερική και την Κίνα) έδειξε επίσης ότι πάνω από το 40% των ιδιοκτητών, ταξιδεύουν με επιβάτες πίσω καθισμάτων τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα.
Η αερανάρτηση…
Χρησιμοποιεί ελατήρια τριών θαλάμων τα οποία περιέχουν 60% περισσότερο όγκο αέρα σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά Flying Spur.
Αυτό επιτρέπει περισσότερο εύρος διακύμανσης από σπορ επίπεδα ακαμψίας ελατηρίου έως πολυτελή άνεση οδήγησης με λιμουζίνα, ανάλογα με τον τρόπο λειτουργίας που έχει επιλέξει ο οδηγός.
Το σύστημα Bentley Dynamic Ride…
Ελέγχει την άνεση οδήγησης και τις πλευρικές κλίσεις, με δυνατότητα να εφαρμόζει έως και 1300 Nm αντίστροφης ροπής σε 0,3 δευτερόλεπτα, όταν στρίβει το αυτοκίνητο, για να κρατήσει τα σώματα των επιβατών κάθετα και σταθερά.
Στο εσωτερικό…
Η πρωτοποριακή περιστρεφόμενη οθόνη της Bentley στην κεντρική κονσόλα, είναι επίσης διαθέσιμη στη νέα Flying Spur V8.
Όταν πατηθεί το κουμπί εκκίνησης του κινητήρα, το τμήμα καπλαμά στο κέντρο του ταμπλό περιστρέφεται για να αποκαλύψει μια οθόνη αφής 12,3 ιντσών, εμφανίζοντας τρία, προσαρμόσιμα ψηφιακά τμήματα.
Η δεύτερη πλευρά της οθόνης αποκαλύπτει τρία κομψά αναλογικά όργανα που δείχνουν εξωτερική θερμοκρασία, μια πυξίδα και ένα χρονόμετρο. Μια πλήρης ψηφιακή αποτοξίνωση μπορεί να επιλεγεί στην τρίτη πλευρά, για να απολαύσει απλά ο οδηγός την απρόσκοπτη αίσθηση ξύλου
Στο πίσω μέρος, ένα ολοκαίνουργιο τηλεχειριστήριο αφής είναι διαθέσιμο. Ενσωματώνεται σχεδόν αόρατα στην κονσόλα, αλλά αφαιρείται εύκολα με το πάτημα ενός κουμπιού για απομακρυσμένη χρήση
Επιτρέπει την πρόσβαση σε ένα ευρύ φάσμα εφαρμογών, συμπεριλαμβανομένου του ελέγχου όλων των περσίδων, της λειτουργίας μασάζ πίσω καθίσματος και του ελέγχου κλίματος πίσω και μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την αποθήκευση διαμορφώσεων όπως ο ατμοσφαιρικός φωτισμός.
Μέσα από μια γκάμα προαιρετικού εξοπλισμού, συμπεριλαμβανομένου του κορυφαίου συστήματος Naim for Bentley και ακόμη και της πολυτέλειας ενός ενσωματωμένου ψυγείου ποτών δύο φιαλών, η πίσω καμπίνα της Flying Spur είναι το απόλυτο μέρος εργασίας ή χαλάρωσης στο δρόμο.
Το νέο ψυγείο μπουκαλιών…
Μπορεί να βρεθεί ανάμεσα στα πίσω καθίσματα πίσω από το κεντρικό υποβραχιόνιο.
Με δύο επίπεδα ψύξης από + 6° C έως -6° C και δυνατότητα υποδοχής έξι αναψυκτικών 330 ml, τεσσάρων φιαλών 500 ml ή δύο φιαλών σαμπάνιας πλήρους μεγέθους (750 ml), το ψυγείο μπορεί να εφοδιαστεί για κάθε ταξίδι
Το ψυγείο καταλαμβάνει πολύ μικρότερο χώρο από ό, τι η προηγούμενη γενιά Flying Spur. Αυτό σημαίνει λιγότερη «εισβολή» στον τεράστιο χώρο αποσκευών των 420 λίτρων.
Την ίδια στιγμή, ηλεκτρικά χειριζόμενα τραπέζια πικ-νικ με επένδυση ξύλου και δέρματος, τοποθετημένα στο πίσω μέρος των μπροστινών καθισμάτων, μπορούν να αναπτυχθούν ή να επιστρέψουν στη θέση τους, με ένα μόνο πάτημα ενός κουμπιού.
Info/Photo: athens.bentleymotors.com
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.