Αν δεν έχεις παιδιά, σκυλιά και μπαγκάζια, ξεκίνα απ΄τη νέα ελαφρύτερη και απολαυστικότερη 5 Series στην έκδοση Touring. Είναι ένα πειστικό άλλοθι.
Συγκριτικά με το απερχόμενο μοντέλο, η νέα BMW Σειρά 5 Touring έχει ελαφρώς μεγαλύτερες εξωτερικές διαστάσεις και προσφέρει αισθητά αυξημένο χώρο επιβατών και αποσκευών.
Η ακουστική εμπειρία και τα επίπεδα άνεσης για τους πίσω επιβάτες έχουν βελτιστοποιηθεί.
Ακόμα και με όλα τα καθίσματα κατειλημμένα, ο χώρος αποσκευών της νέας BMW Σειράς 5 Touring έχει χωρητικότητα 570 L – δέκα λίτρα πλέον του προκατόχου της.
Ο χώρος αποσκευών μπορεί να επεκταθεί στα 1.700 L (επιπλέον 30 L), εάν χρειαστεί. Το επιτρεπόμενο ωφέλιμο φορτίο είναι σημαντικά υψηλότερο από του απερχόμενου μοντέλου. Η μεταβλητότητα βελτιώνεται με αρκετές πρακτικές λεπτομέρειες. Μπουκάλια 1L χωράνε στις θήκες των θυρών, ενώ οι ποτηροθήκες στην κεντρική κονσόλα μπορούν να φιλοξενήσουν ακόμα μεγαλύτερα.
Η διαιρούμενη 40:20:40 / αναδιπλούμενη πλάτη πίσω καθίσματος κατεβαίνει πιέζοντας ένα μπουτόν στο χώρο αποσκευών. Ρύθμιση της γωνίας κλίσης της πλάτης διατίθεται προαιρετικά.
Το κάλυμμα του χώρου αποσκευών και το διαχωριστικό δίχτυ είναι αποθηκευμένα σε ξεχωριστές θήκες σε υποδοχές κάτω από το πάτωμα του χώρου αποσκευών, ενώ ένα ανεξάρτητα ανοιγόμενο πίσω παρμπρίζ και αυτόματη λειτουργία πίσω πόρτας αποτελούν επίσης τμήμα του βασικού εξοπλισμού. Το Comfort Access (προαιρετικό) περιλαμβάνει hands-free άνοιγμα και κλείσιμο της πίσω πόρτας.
Όταν ξεκινήσουν οι πωλήσεις της νέας BMW Σειράς 5 Touring τον Ιούνιο του 2017, θα υπάρχουν τέσσερις κινητήρες τελευταίας γενιάς του BMW Group. Δύο από αυτούς θα συνδυάζονται με το ευφυές σύστημα τετρακίνησης BMW xDrive από την αρχή.
Στην πορεία, θα ακολουθήσουν και άλλες εκδόσεις που θα συνδυαστούν με συμβατική πίσω κίνηση ή τετρακίνηση.
Η απόδοση, η βελτιστοποιημένη αεροδυναμική και η μείωση βάρους κατά 100 kg (κατά μέσο όρο) συγκριτικά με τα αντίστοιχα απερχόμενα μοντέλα σημαίνουν ότι η κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές ρύπων έχουν μειωθεί μέχρι 11%, ανάλογα με την έκδοση του κινητήρα.
Info/Photo: bmw
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.