BMW-Ecali Club: 1-0

Post date:

Author:

Category:

 

Είναι κοινωνικό ατόπημα να μην έχεις πάει ποτέ στη ζωή σου στο καλά »κρυμμένο» Ecali Club;

Είναι, όμως, automotive αμαρτία να μην έχεις πάρει χαμπάρι για τα 100 χρόνια της Bayerische Motoren Werke. Σεβασμός.

»Σοβαρολογείς πως δεν έχεις έρθει ποτέ εδώ;» με ρώτησε ο καλός φίλος και συνάδελφος Γ.

»Σοβαρολογώ. Έψαχνα μισή ώρα να το βρω. Τριγυρνούσα στα στενά, δεν περπατάει και κανείς εδώ να ρωτήσω. Χάθηκε μια πινακίδα; Και ευτυχώς που ήταν το i8 στην είσοδο για να το υποψιαστώ. Μόνο μερικές απ’ τις ωραιότερες βίλες της Αττικής. Φρούρια ερμητικά κλειστά. Ακόμα και οι Φιλιππινέζες πρέπει να βγαίνουν με συνοδεία», του απάντησα.

 

Επί της οδού Λόφου 15, λοιπόν, ταχυδρομικός κώδικας 145 78, ένα λιτό stand στην εξωτερική είσοδο αναγγέλει το moto της εκδήλωσης: »Exciting times ahead».

 

Το Ecali Club είναι μια καλή αφορμή, αν δεν σου ‘χει προκύψει κανένας γάμος πρώτης διαλογής (ως καλεσμένος εννοώ…), για να δεις πως περνούν τα πρωινά τους οι πλούσιοι. Τένις, πισίνα, ωραίο φαγητό (η sauce σαμπάνιας που συνόδευε το λαβράκι ήταν εξίσου εστέτ με την αφρόκρεμα των βορείων) και, βέβαια, απόλυτη προστασία από αδιάκριτα βλέμματα. 

 

Στα αριστερά της πισίνας σε πανελλήνια »πρώτη» η νέα BMW 740Le iPerformance. Το »740» το καταλάβατε. Το  »Le» σημαίνει ότι είναι η »μακριά» έκδοση, με το μεγάλο μεταξόνιο των 3210 mm.

Αυτή δηλαδή που σου επιτρέπει να κάτσεις στο πίσω κάθισμα και να απλώσεις ακόμα πιο άνετα τα ποδάρια σου, σαν να ΄σαι σε ακριβοπληρωμένη first class πτήση. Ο υποτιθέμενος πελάτης αξιοποιεί το χρόνο του σκρολάροντας στις ενσωματωμένες ταμπλέτες και η άνεση παραπέμπει σε Wall Street και γενικώς σε C.E.O. καταστάσεις. Ο υποτιθέμενος πιο »άτακτος» ή τέλος πάντων σινεφίλ, θα θυμηθεί τις back seat αμαρτίες τύπου »Αδιέξοδο» απ’ το μακρινό ’87. 

 

Τεσπά, η νηφάλια πληροφορία της ημέρας έχει να κάνει με την προσθήκη της υποκατηγορίας iPerformance. Αντί να σας ζαλίζω, θα καταλάβετε με μια ματιά τον προϊοντικό χάρτη των BMW του σήμερα στην παρακάτω φωτό.

 

Δηλαδή: το iPerformance είναι η σειρά επιδόσεων μεταξύ των »συμβατικών» ΒΜW και αυτών με τον κωδικό »i», όπως τα i3 και i8. Ξανά, δηλαδή: η εξέλιξη δεν σταματά ποτέ στο Μόναχο.

 

Τα εξαρτήματα του eDrive που έχουν εξελιχθεί στο πλαίσιο μοντέλων BMW i σύντομα θα ενσωματωθούν σε άλλες σειρές μοντέλων της βασικής μάρκας. Και όπως και το BMW i8, οι BMW X5 xDrive40e, BMW 330e και BMW 740e μπορούν – με το πάτημα ενός μπουτόν στο MAX eDRIVE mode – να λειτουργούν αποκλειστικά με ηλεκτρισμό μέχρι την ταχύτητα των 120 km/h, η BMW 225xe μέχρι 125 km/h.

 

Όσο ο κ. Karim Christian Haririan, που ανέλαβε από πέρυσι τα ηνία του BMW Group Hellas, είχε το λόγο, απ’ το μυαλό σου περνούν εικόνες και αισθήσεις από τη »BMWδολογία» που είδες ή έζησες. 

 

Τους »καρχαρίες» (η εποχή που το ρύγχος τους θύμιζε το πιο επιθετικό θηλαστικό του πλανήτη) ή τη BMW 2500 (Ε3) παλιού οικογενειακού φίλου, κάπου το ’75, όταν μ’ άφηνε να μαρσάρω άγουρα. Τότε πρωτοάκουσα straight six. Τότε πρωτοάκουσα και το»Whole Lotta Love» των Led. Tρομερά κομμάτια και τα δύο.

 

Ή τη μαύρη M 635 CSi (E24) που προσγειώθηκε κάποτε στον »Άδωνι» (όχι Γεωργιάδη, αλλά αυτόν της Πρωτοψάλτη), στην πλατεία της Νέας Σμύρνης και ο χρόνος σταμάτησε στα εφηβικά μας μάτια. Αλλά και το αυτοκόλλητο με την αγωνιστική Μ3 (Ε30) στο τζάμι του δωματίου (έχει επιβιώσει ακόμα παρά τους καταρράκτες των ‘Αζαξ), τα πρώτα παντιλίκια, τις εικόνες απ’ τα DTM αλλά και όσες είχες την τύχη να οδηγήσεις χάρη σ’ αυτό το επάγγελμα. 

 

Σήμερα, είναι μια νέα μέρα αλλά και μια νέα πρόκληση. Αυτή της τέχνης του να μη ξενερώνεις οδηγικά ακόμα κι όταν οδηγείς μια υβριδική 330e.

 

Η τελευταία τάση, αυτή που έχει βάλει τον ηλεκτρισμό μέσα στη γκάμα, είναι και η πιο δύσκολη σε επίπεδο »γάμου» (άντε πάλι…) μεταξύ οδηγικής απόλαυσης και οικολογίας. Οι άνθρωποι έχουν καταφέρει σχεδόν να γλιστράει η παραδοσιακή αρετή της BMW, το παραδοσιακό »μηχάνημα οδήγησης», στην ηλεκτρική λειτουργία χωρίς να νιώθεις τη λοβοτομή. Όπως το χθες περνάει αδιόρατα στο σήμερα ως ροή χρόνου, έτσι και το εταιρικό DNA 100 ετών μπαίνει σε e-αυτονομία.   

 

 [Lost in Ecali. Ευτυχώς που υπήρχε το i8 στην είσοδο για τους αμύητους με την αφρόκρεμα των »βου-που».]

 

 

[Σαν σκηνή από τρέϊλερ, τα 100 χρόνια της BMW έχουν άπειρες στιγμές για να θυμηθείς. Και μετά να εκτιμήσεις πως εξελίσσονται οι άνθρωποι, οι τεχνολογίες, οι χώρες. Οποιαδήποτε ομοιότητα με την ημεδαπή κρίνεται ως συμπτωματική.]

[Ο πρόεδρος του BMW Group Hellas, κ. Κarim Christian Haririan, μίλησε λίγο (όπως πρέπει) και επί του σημείου. »Μια BMW πρέπει να σε κάνει να θες να την οδηγήσεις. Πάνω απ’ όλα».]

 

[Το event παρουσίασε και διαχειρίστηκε, ως συνήθως άψογα, ο »δικός μας» άνθρωπος μεταξύ δημοσιογράφων και εταιρείας, Διευθυντής Επικοινωνίας, κ. Κωνσταντίνος Διαμαντής.]

 

 

[Τα αποκαλυπτήρια της 740Le iPerformance.

Τεχνολογίες αιχμής, ξεπαρκάρει χωρίς καν να μπεις μέσα με εντολή απ’ το κλειδί, ανεβάζεις την ένταση του ηχοσυστήματος κάνοντας την κίνηση με το χέρι στον αέρα, συνολική ισχύς 327 hp, αυτονομία  48 km, 0-100 σε 5.5», συνδυαστική κατανάλωση 2.0 l/100 km, μόλις 45 g/km, χρόνος φόρτισης σε 2:40 ώρες, τιμή €110.794.

First class επί γης.]

 

Εμείς, που είμαστε της Economy, ευπειθώς επίσης αναφέρουμε πως από το Σεπτέμβριο το πιο εμπορικό μοντέλο στην ελληνική αγορά, η 116D 5θυρη, έχει μειωμένη βασική τιμή κατά €583. Συγκεκριμένα, από €27.433 στα €26.850.

[Η 740 Le iPerformance είναι ίσως το ιδανικό αυτοκίνητο για να κάτσεις πίσω και να αφήσεις τα διαδικαστικά στο σοφέρ. Ο υπογράφων κάνει πρόβες επί του τελευταίου.

[Τα iPerformance μέσα απ΄τα τζάμια του Ecali Club.]

 

Συμπέρασμα: και να μην πας ποτέ στο προαναφερόμενο, δεν έγινε και τίποτα. Άσε που η sauce σαμπάνιας βρίσκεται και στο ίντερνετ. Σύμφωνοι, μας λείπει η πισίνα. Αλλά είναι κρίμα να μην τιμήσεις αυτά τα πολύ σημαντικά γενέθλια στην ιστορία της αυτοκίνησης.

 

BMW – Ecali Club: 1-0

 Photo: BMW 

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

Γιάννης Κωνσταντόπουλος
Γιάννης Κωνσταντόπουλος
Ο Γιάννης Κωνσταντόπουλος έχει περισσότερες από δύο δεκαετίες στο χώρο των Media και του Ειδικού Τύπου (Car Magazine, Top Gear, Esquire, Porsche Magazine, Eurobanker κ.ά.). Τα τελευταία έξι χρόνια «οδηγεί» το 4Drivers με συμμετοχή αρθρογράφων που εκτιμούν την αντικειμενική ενημέρωση, την απόλαυση της οδήγησης και τη δημιουργική ματιά. Ταυτόχρονα, εκδίδει το Best of Cars και άλλες concept εκδόσεις. Οι φήμες λένε πως με τόση κατανάλωση βενζίνης, βαρύνεται για σημαντικό μέρος της τρύπας του όζοντος. Δηλώνει ένοχος.

Texting: 21 μέτρα ρίσκου. Πόσο αξίζουν τα μηνύματα;

Κόφ'το, κλείσ' το, άσ' το για αργότερα το κινητό. Υπακοή και σεβασμός απ΄όλους μας, ειδικά τους σκεπτόμενους Πραγματικούς Οδηγούς που οφείλουν να θέτουν το παράδειγμα. 21 μέτρα ρίσκου είναι πολλά

Ο Τζέιμς Χαντ του καλοκαιριού

«Μόλις 45 χρόνια πρόλαβε να ζήσει ο Χαντ. Ήταν αρκετά για να τα κάνει όλα. Να κυνηγήσει το όνειρό του οδηγώντας στο απώγειο του σπορ, τη Φόρμουλα 1. Αλλά και να κοιμηθεί με περισσότερες από 5.000 γυναίκες»

Καθαρόαιμη Lancia Rally 037

Το αυτοκίνητο-σταθμός πουλήθηκε έναντι €770.000...

Γιατί δεν βλέπεις συχνά τις Lotus στο δρόμο;

«Όσο και να γκρινιάζουμε πως θέλουμε αγνά και παρθένα driver's car, όταν έρθει η ώρα να βγουν τα χρήματα απ' την τσέπη βγαίνει ο πιο ασφαλής εαυτός μας στην επιφάνεια. Ελαχίστων εξαιρουμένων. Κάποιων τολμηρών με Lotus, για παράδειγμα»

Υπερβολικά ηδονιστικό. Για το Miami του ’90

Αυτοκίνητα με γωνίες που μπορούσαν να σουβλίσουν αμνοερίφια, bodybuilders, ηδονισμός και ναρκωτικά. Το Miami της δεκαετίας του ’90 ξαναζεί μέσα από τις σελίδες ενός νέου βιβλίου

Έχουμε καύσωνα. Αλλά πόσους βαθμούς έχει μέσα το αυτοκίνητό σου;

Αν δεν έχετε κλειστό γκαράζ, ακόμα και μία απλή ηλιοπροστασία κάνει τη δουλειά της