BMW M2 Competition. Πώς συμπεριφέρεται στην πίστα; (video)

Post date:

Author:

Category:

Ένα από τα πιο αγαπημενα μας μοντέλα στη σύγχρονη γκάμα της BMW, η M2 Competition, περνά απο τα τεστ της αποφυγής εμποδίου και της αλλαγής λωρίδας. Πώς συμπεριφέρεται η «κοντή» ως διαστάσεις, αρρενωπή BMW;

Όταν είχαμε οδηγήσει τη Μ2 γράφαμε για «ένα από τα ομορφότερα ”Μ” που έχουν βγει απ΄ το ιερό Division, ένα σασί ακριβείας που φιλοδοξεί να μυήσει στην τέχνη της πλαγιολίσθησης τα νέα, εισερχόμενα μέλη στη βαυαρική σέχτα, αλλά και έναν απ΄ τους πιο συνετά ανήθικους τρόπους να ξοδέψεις τα χρήματά σου. Πραγματικό ”Μ” του παλιού, καλού καιρού έστω κι αν κάτω απ’ το καπό ο κινητήρας δεν είναι ο twin turbo με την ξυραφένια απόκριση των Μ3/Μ4».

Όμως, η έκδοση Μ2 Competition έλυσε και την τελευταία επιφύλαξη της προηγούμενης παραγράφου. Με το διπλοτούρμπινο μοτέρ από τις Μ3 και Μ4 είναι ένα εκπληκτικό αυτοκίνητο, πραγματικό driver’s car που δεν χρειάζεται επιπλέον όγκο ή χώρους για gran turismo ενώ ταυτόχρονα είναι πραγματικό «ξυράφι» ως μοτέρ. Αισθητή διαφορά από τον κινητήρα με τον οποίο την είχαμε δοκιμάσει.

Ταυτόχρονα, όμως, λόγω ακριβώς των μαζεμένων της διαστάσεων είναι πιο ευαίσθητη στις αλλαγές πορείας, τις απότομες μεταφορές βάρους ή και στο απότομο πάτημα του δεξιού πεντάλ. Η δοκιμή που έκανε το έγκυρο, ισπανικό km77 επιβεβαιώνει κάποια από τα παραπάνω. Δείτε το, έχει ενδιαφέρον

- Διαφήμιση-

Photo: bmw

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει