''Κακό'' BMW Μ2 με 420 ίππους στο δυναμόμετρο

Post date:

Author:

Category:

BMW Μ2

 

Είσαι σίγουρος πως συνεχίζεις να θες εκείνο το M3;

Οι πληροφορίες λένε πως η BMW ετοιμάζεται να παρουσιάσει μια ακόμα πιο καυτή έκδοση του αγαπημένου Μ2, ίσως με το λογότυπο CS στο πίσω μέρος. Αλλά προς το παρόν, αυτό το BMW M2 που έχει δεχθεί τις περιποιήσεις του βρετανικού οίκου Litchfield είναι μια από τις ενδιαφέρουσες after market αναβαθμίσεις του.

 Ο οίκος Litchfield, έχοντας ασχοληθεί με το upgrade των Subaru και GT-R στο παρελθόν, έχει βάλει αυτή τη φορά στο »χέρι» ένα από τα πιο σωστά σε χαρακτήρα, διαστάσεις και οδηγοκεντρικότητα μοντέλo της BMW, το Μ2, προσφέροντας 420 ίππους. 

Ο στόχος επιτεύχθηκε με αναχαρτογράφιση της E.C.U. (Electronic Control Unit), νέο intercooler και εξαγωγή της Acrapovic (ή αν θέλετε κάτι στο πιο οικονομικό, τοποθετείται και αντίστοιχη της Milltec).

 

 Στα χρόνια του turbo, έχοντας αφήσει πίσω τις ατμοσφαιρικές εποχές των straight six, δεν είναι και τόσο δύσκολη υπόθεση το να πάρεις κάποιους 50 ίππους και 7.6 kgm ροπής με το καλημέρα.

 

#Διάβασέ το: Οδηγώντας το BMW M2 στο Hungaroring. Το Q&A που πρέπει να ξέρεις

 

Το σύνολο περιλαμβάνει διαφοροποιημένο set up ρυθμιζομενης ανάρτησης της AST, το οποίο, σύμφωνα με το βρετανικό Top Gear, βοηθά το αυτοκίνητο να »αναπνέει» καλύτερα με το δρόμο, με μεγαλύτερη διαδρομή και πιο μαλακά ελατήρια – μια επιλογή που δεν συνηθίζεται και τόσο στο χώρο του tuning. 

 

Τα 0-100 έρχονται, πλέον, σε μόλις 4.2» ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 272 km/h.

 

Το κόστος της αναβάθμισης με τιμές Μ. Βρετανίας είναι £9.755 (€10.974, αντίστοιχα) ή £6.361 (€7.156) με τη φτηνότερη εξαγωγή της Milltec. 

Photo: Top Gear

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

Η απαγορευμένη διαφήμιση του Golf. Για τη μάνα σου

Η απαγορευμένη διαφήμιση του Golf πυροδότησε το ίντερνετ. Δεν έχει να κάνει με το αυτοκίνητο. Έχει να κάνει με τη μάνα μου, τη δική σου, τις μελλοντικές

Texting: 21 μέτρα ρίσκου. Πόσο αξίζουν τα μηνύματα;

Κόφ'το, κλείσ' το, άσ' το για αργότερα το κινητό. Υπακοή και σεβασμός απ΄όλους μας, ειδικά τους σκεπτόμενους Πραγματικούς Οδηγούς που οφείλουν να θέτουν το παράδειγμα. 21 μέτρα ρίσκου είναι πολλά

Ο Τζέιμς Χαντ του καλοκαιριού

«Μόλις 45 χρόνια πρόλαβε να ζήσει ο Χαντ. Ήταν αρκετά για να τα κάνει όλα. Να κυνηγήσει το όνειρό του οδηγώντας στο απώγειο του σπορ, τη Φόρμουλα 1. Αλλά και να κοιμηθεί με περισσότερες από 5.000 γυναίκες»

Ford Ranger Raptor. Bad ass με καρότσα

«Η εμπειρία με το Ford Ranger Raptor ήταν ικανή να σε κάνει να βλέπεις ένα pick-up ως κύριο αυτοκίνητο. Αδρεναλίνη με καρότσα. Δεν σου τυχαίνει και κάθε μέρα»

Καθαρόαιμη Lancia Rally 037

Το αυτοκίνητο-σταθμός πουλήθηκε έναντι €770.000...

Γιατί δεν βλέπεις συχνά τις Lotus στο δρόμο;

«Όσο και να γκρινιάζουμε πως θέλουμε αγνά και παρθένα driver's car, όταν έρθει η ώρα να βγουν τα χρήματα απ' την τσέπη βγαίνει ο πιο ασφαλής εαυτός μας στην επιφάνεια. Ελαχίστων εξαιρουμένων. Κάποιων τολμηρών με Lotus, για παράδειγμα»