Τεστάροντας το BMW M3 του 2020. Οι φωτό, οι φήμες

Post date:

Author:

Category:

BMW M3

 

Φαίνεται σα να μην πέρασε πολύς καιρός αφότου η BMW λάνσαρε το πρώτο υπερτροφοδοτούμενο Μ3. Ωστόσο, ναι, περνά γρήγορα ο χρόνος και η επόμενη γενιά με κωδικό G20 έχει ήδη εντοπιστεί να κάνει δοκιμές

Τα καμουφλαρισμένα 3άρια της επόμενης μέρας που θα φέρουν τον κωδικό G20, έχουν ήδη φωτογραφηθεί να τεστάρονται πριν την  πλήρη αποκάλυψή τους στα τέλη του 2019.

 

Το M3, η σπονδυλική στήλη του M-Division της BMW, είναι ένα αυτοκίνητο που πάντα έχει ενδιαφέρον. Και μπορεί να ειπωθεί πως το εικονιζόμενο είναι ένα Μ3 καθώς, παρότι διακοσμημένο με όλο του το παραπλανητικό μεγαλείο, εξέχουν τετραπλές απολήξεις εξάτμισης. Μόνο τα Μ έχουν τέτοιες χάρες.

 

Οι κατασκοπευτικές λήψεις αποκαλύπτουν επίσης μερικές λεπτομέρειες σχετικά με το επόμενο Μ3, με πιο ενδεικτική τους φουσκωμένους θόλους που »γεμίζουν» τους μεγάλους τροχούς 20 ιντσών από το M3 Competition Pack. Κάθε M3, εκτός από το μοντέλο δεύτερης γενιάς, το E36, είχε πιο τονισμένα »φτερά» από τα »κανονικά» 3άρια και είναι ευχάριστο που η παράδοση αυτή θα συνεχιστεί με το G80.

 

Οι πληροφορίες λένε πως το επόμενο Μ3, εννοείται υπερτροφοδοτούμενο και με water injection, θα αποδίδει κάποιους 500 ίππους, ενώ, για πρώτη φορά, θα διατίθεται τετρακίνητο κατά τα πρότυπα του πρόσφατου Μ5.

 

#Διάβασέ το: Πρώτη φορά τετρακίνητο BMW M5. Τι κάνει, ακριβώς;

 

Aυτές είναι μερικές λήψεις στα κλεφτά αλλά και μια εικονογράφηση του βρετανικού car για το πώς ίσως θα είναι το αυτοκίνητο στην τελική του μορφη.

 

Photo: carmagazine.co.uk 

 

 

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

Μιχάλης Λάμπρου
Μιχάλης Λάμπρου
Θήτευσε σε ιαπωνικά σεντάν (του μπαμπά). Στη συνέχεια ανακάλυψε την τέχνη τού να περπατά αθόρυβα, σαν τη γάτα τη νύχτα, και να παίρνει τα κλειδιά (του μπαμπά). Γράφει εξ αποστάσεως για το 4D (επαρχία, γαρ) και θέλει να μετακομίσει Αθήνα για να οδηγεί περισσότερα δημοσιογραφικά. Αν τον αφήσει ο μπαμπάς. Όσον αφορά τα αυτοκίνητα, του αρέσουν μόνο τα «μαμά».

Texting: 21 μέτρα ρίσκου. Πόσο αξίζουν τα μηνύματα;

Κόφ'το, κλείσ' το, άσ' το για αργότερα το κινητό. Υπακοή και σεβασμός απ΄όλους μας, ειδικά τους σκεπτόμενους Πραγματικούς Οδηγούς που οφείλουν να θέτουν το παράδειγμα. 21 μέτρα ρίσκου είναι πολλά

Ο Τζέιμς Χαντ του καλοκαιριού

«Μόλις 45 χρόνια πρόλαβε να ζήσει ο Χαντ. Ήταν αρκετά για να τα κάνει όλα. Να κυνηγήσει το όνειρό του οδηγώντας στο απώγειο του σπορ, τη Φόρμουλα 1. Αλλά και να κοιμηθεί με περισσότερες από 5.000 γυναίκες»

Καθαρόαιμη Lancia Rally 037

Το αυτοκίνητο-σταθμός πουλήθηκε έναντι €770.000...

Γιατί δεν βλέπεις συχνά τις Lotus στο δρόμο;

«Όσο και να γκρινιάζουμε πως θέλουμε αγνά και παρθένα driver's car, όταν έρθει η ώρα να βγουν τα χρήματα απ' την τσέπη βγαίνει ο πιο ασφαλής εαυτός μας στην επιφάνεια. Ελαχίστων εξαιρουμένων. Κάποιων τολμηρών με Lotus, για παράδειγμα»

Citroën C5 Aircross. Το Citroën της δεκαετίας πάει «σφαίρα»

«Το Citroën C5 Aircross SUV μάλλον δικαιολογημένα μόλις έκανε επίδοση-ρεκόρ για τη μάρκα. Τολμηρό, άνετο, τόσο ποιοτικό όσο ποτέ και με χαρακήρα τυπικά Citroën»

Τρέχοντας με Radical. Η έξυπνη κίνηση της χαρντκορίλας

Η Radical θέλησε να μπει ως ένας άλλος ριζοσπάστης στο «χώρο» του εστιασμένου, πισταδόρικου motorsport