Νέες BMW M3 και M4. Τι ξέρουμε μέχρι στιγμής;

Post date:

Author:

Category:

BMW M3-2020-drivers.gr

Η νέα BMW 3 Series ήδη παρουσιάστηκε και στο χρονοδιάγραμμα της BMW, ως συνηθίζεται, ακολουθεί the daddy. Οι νέες BMW M3 και Μ4

Οι νέες Μ3 και Μ4 (καθώς η BMW θα διατηρήσει την ονοματολογία που διακρίνει την τετράθυρη από το δίθυρη έκδοση) θα είναι διαθέσιμες τόσο με πίσω κίνηση όσο και με τετρακίνηση.

Αυτό, τουλάχιστον, υποστηρίζει μια ανώνυμη πηγή η οποία μίλησε στο BMW blog, σύμφωνα με το οποίο η BMW σκοπεύει να παρουσιάσει την επόμενη γενιά της σπορ εκδοχής της 3 Series με δύο διαφορετικά συστήματα μετάδοσης της κίνησης.

Οι παραδοσιακοί αγοραστές θα έχουν την ευκαιρία να τις απολαύσουν στην κλασική πισωκίνητη διάταξη και, όσοι χρειάζονται επιπλέον πρόσφυση, θα μπορούν να την επιλέξουν και ως τετρακίνητη. 

Ωστόσο, σύμφωνα με την πηγή, η τετρακίνητη έκδοση θα είναι διαθέσιμη αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο ενώ η πισωκίνητες BMW Μ3/M4 θα είναι διαθέσιμες τόσο με χειροκίνητο όσο και με αυτόματο.

BMW-M3-M4-nurburgring 

BMW-M3-M4-nurburgring-4drivers.gr

BMW-M3-M4-nurburgring 

BMW-M3-M4-nurburgring

 Το τελικό στάδιο δοκιμών των νέων BMW M3 και Μ4 είναι σε εξέλιξη με εμφανίσεις στην πίστα του Nürburgring. Οι τετραπλές εξατμίσεις και τα εμφανώς φαρδύτερα μετατρόχια παραμένουν οπτικά σημεία αναφοράς ακόμα και με το παραπλανητικό look των αυτοκινήτων. Η τελευταία εικονογράφιση αποτυπώνει μια πιθανή εικόνα της επόμενης BMW M3

Αναφέρεται, επίσης, πως θα υπάρχει ένα σχετικό μειονέκτημα αν κάποιος επιλέξει την πισωκίνητη BMW Μ3/4 καθώς θα έχει λιγότερη ισχύ από την τετρακίνητη παραλλαγή της. 

Τα κινητήρια σύνολα πίσω από τις επόμενες BMW Μ3 και Μ4 θα χρησιμοποιούν τρίλιτρο twin-turbo 6κύλινδρο εν σειρά κινητήρα ο οποίος θα αποδίδει 450 ίππους. Η έκδοση Competition, που είναι και αυτή προγραμματισμένη, θα αποδίδει περίπου 500 ίππους.

Το λανσάρισμα του μοντέλου εκτιμάται ότι θα γίνει μέσα στο 2019.

Photo: Motor1 / BMW blog

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει