Νέα BMW M5. Όλα όσα πρέπει να ξέρεις (videos)

Post date:

Author:

Category:

Το γερμανικό υπερσεντάν επιστρέφει με 600 ίππους και τετρακίνηση. Ο κωδικός F90 σ’ όλη του τη δόξα

Η BMW περιγράφει τη νέα Μ5 σαν έναν ”υπέροχο συνδυασμό φόρμας και λειτουργικότητας”. Οι Μ5 ανέκαθεν ήταν το διακριτικό, μεγάλο σεντάν που κάτω απ΄τη χρηστική του φόρμα έκρυβε έναν ταξιδευτή των εθνικών δρόμων αλλά και έναν χούλιγκαν, αν οι συνθήκες το επέτρεπαν.

Τα επίσημα specs μιλούν για 600 επιβλητικούς ίππους σε άμεσο ανταγωνισμό της Mercedes AMG E63 S (η οποία αποδίδει 612 ίππους) και για πρώτη φορά στην ιστορία της τετρακίνηση. Μη φανταστεί κανείς πως κάτι έχει θυσιαστεί απ΄ τον σκληροπυρηνικό, άκρως υπερστροφικό χαρακτήρα της Γερμανίδας, καθώς υπάρχει ακόμα και η δυνατότητα αποσύμπλεξης του εμπρόσθιου διαφορικού για όποιον θέλει να αφήνει δυο μαύρες γραμμές από silica στην άσφαλτο.

- Διαφήμιση-

Αναλυτικά για τα modes λειτουργίας της τετρακίνησης μπορείτε να διαβάσετε στο ”Πρώτη φορά τετρακίνητη Μ5. Τι κάνει;” ενώ ήδη απ΄τις φωτό μπορεί να παρατηρήσει κανείς τα φαρδύτερα ”φτερά” (που φιλοξενούν το μεγαλύτερο μετατρόχιο σε σχέση με την υπόλοιπη γκάμα), έναν εντυπωσιακό διαχύτη στο πίσω μέρος και, για πρώτη φορά σε BMW M5, οροφή από ανθρακονήματα για μείωση του κέντρου βάρους του αυτοκινήτου.

 

Νέα BMW M5

Νέα BMW M5 2017

BMW M5 επιδόσεις

BMW M5 specs

Νέα BMW M5 τιμή

Νέα BMW M5 εσωτερικό

Στην καρδιά του κτήνους ο υπάρχον κινητήρας των 4.4 λίτρων εφοδιασμένος με νέα turbo, αυξημένη πίεση ψεκασμού (στα 350bar) και άλλα περιφερειακά που παρέχουν τις πειστικές τιμές των 600 ίππων και ίσως ακόμα περισσότερο των 830Nm στρατοσφαιρικής ροπής σε μια ακόμα πιο ευρεία παλέτα σε σχέση με την προκάτοχό της, συγκεκριμένα από τις 1.800rpm- 5600rpm

Ο συνδυασμός εκτοξεύει την αθλητική λιμουζίνα (ναι, η 5 Series ακόμα και στις μικρότερες εκδόσεις της έχει όλη τη γαλαντομία σε διαστάσεις, χώρους και gadgets πρώτης γραμμής στην infotainment παλέτα) σε επιτάχυνση από στάση για το 0-100 km/h σε μόλις 3.4” και για το ακόμα πιο ενδεικτικό  0-200 km/h σε επίσης μόλις 11.1”. Όσο περίπου κάνει ένα μέσο αυτοκίνητο της διπλανής πόρτας για να ”πιάσει” τα πρώτα 100 km/h.

H τελική ταχύτητα είναι ηλεκτρονικά περιοριζόμενη στα 250 km/h ενώ με το πακέτο Μ Driver’s Package απελευθερώνεται στα 303 km/h.

΄Οπως και στην προηγούμενη Μ5, η νέα ναυαρχίδα των 5 Series διαθέτει χαρτογραφήσεις για Efficiency, Sport και Sport Plus ενώ ο οδηγός θα συναντήσει και την επιλογή Μ Sound Control για μείωση του θορύβου στην καμπίνα, κάτι που πολύ θα εκτιμήσουν όσοι διασχίζουν μεγάλες αποστάσεις στους ευρωπαϊκούς αυτοκινητόδρομους.

Το σύστημα διεύθυνσης είναι με ηλεκτρική κρεμαγιέρα, βελτιστοποιημένη για ”εξαιρετικό feedback”, οι τροχοί 275/35/20 ”μπροστά” και 285/30/20 ”πίσω”. 

H τιμή της σε αγορές της αλλοδαπής θα ξεκινά απ΄τα €97.821 όταν αρχίσει να διατίθεται. Για τις αντίστοιχες τιμές στην ελληνική αγορά μπορείτε να αφήσετε τη φαντασία σας να οργιάσει, όπως πρόσφατα γράφαμε για τις επιβαρύνσεις του ελληνικού φορομπηχτικού συστήματος, για παράδειγμα, στα μοντέλα Μ της BMW.

#Διάβασέ το: Αρμέξτε φόρους. Ένα παράδειγμα

Η μάχη των γερμανικών υπερσεντάν αναμένεται, για μια ακόμη φορά, αδυσώπητα σκληρή και γοητευτική. Ίσως, ο καλύτερος τρόπος για να ενώνεις χώρες σε ενδοηπειρωτικά ταξίδια εξπρές.

Δείτε τα επίσημο videos πoυ ”ανέβηκαν” στo ΥουΤube.

Photo: BMW

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει