BMW M8 GTE: τα specs του νέου όπλου του motorsport

Post date:

Author:

Category:

BMW M8 GTE

 

Η BMW Motorsport παρουσίασε το νέο, κορυφαίο μοντέλο της για τη διεθνή αγωνιστική σκηνή GT, τη BMW M8 GTE. Αυτά είναι τα specs

Πριν η BMW Σειρά 8 Coupé κυκλοφορήσει στην αγορά, η αγωνιστική έκδοση θα βρεθεί στην πίστα την επόμενη σεζόν, συμμετέχοντας σε διοργανώσεις όπως το FIA World Endurance Championship (FIA WEC).

 

Με αυτό, η BMW Motorsport επιστρέφει στις θρυλικές 24 Ώρες του Le Mans. Έτσι, η BMW M8 GTE θα είναι συνδεδεμένη με την έννοια της καινοτόμου, προηγμένης τεχνολογίας και με πολλές δεκαετίες αγωνιστικής παράδοσης.

 

Στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, το αυτοκίνητο ήταν βαμμένο στα χρώματα της BMW M Motorsport, σχεδιασμένο ειδικά για την περίσταση, δίνοντας μία εικόνα από όσα θα ακολουθήσουν το 2018.

 

H ΒMW M8 GTE αντανακλά τη στενή σχέση ανάμεσα στην εξέλιξη αυτοκινήτων παραγωγής και του μηχανοκίνητου αθλητισμού και για άλλη μια φορά υπογραμμίζει το μεγάλο βαθμό στον οποίο η BMW Motorsport και η BMW M συμβαδίζουν.

 

 

#BMW M8 GTE: Τα specs 

 

Διαστάσεις  

  • Μήκος χωρίς την πίσω αεροτομή:  4.980 mm

  • Πλάτος χωρίς καθρέπτες:                 2.046 mm

  • Πλάτος με καθρέπτες:                       2.224 mm

  • Ύψος:                                                   1.212 mm (μεταβαλλόμενο)

  • Μεταξόνιο:                                         2.880 mm  

 

Κινητήρας

  • Τύπος:                                                 V8 με τεχνολογία BMW TwinPower Turbo

  • Χωρητικότητα:                                   3.981 cc

  • Αριθμός Κυλίνδρων                          8

  • Περιεχόμενη γωνία:                          90°

  • Διάμετρος:                                          89 mm

  • Διαδρομή:                                           80 mm

  • Χιτώνια κυλίνδρων:                          98 mm

  • Μέγιστη περιστροφή:                      7.000 rpm περίπου  

 

Αμάξωμα        

  • Από συνθετικά υλικά με carbon καμπίνα και κλωβό ασφαλείας αναγνωρισμένο από DMSB

  • Αμάξωμα από ανθρακονήματα CFRP με σχεδίαση quick change

 

Πλαίσιο        

  • Ανάρτηση με διπλά ψαλίδια στους δύο άξονες        

  • Ρυθμιζόμενα σε 4 παραμέτρους αμορτισέρ εμπρός και πίσω        

  • Αντιστρεπτικές ράβδοι ταχείας ρύθμισης

 

 Σύστημα μετάδοσης

  • Σειριακό, 6-τάχυτο αγωνιστικό κιβώτιο

  • Ηλεκτρικό σύστημα αλλαγών στο τιμόνι

  • Διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης LSD    

  • Άξονας μετάδοσης από ανθρακονήματα CFRP       

  • Συμπλέκτης από ανθρακονήματα Sachs  

 

Ηλεκτρονικά      

  • Λογισμικό διαχείρισης εξελιγμένο από τη BMW Motorsport για λειτουργίες κινητήρα, μετάδοση και υποβοήθησης οδηγού       

  • Τιμόνι με 16 πλήκτρα και 7 διακόπτες   

  • Πίσω κάμερα με σύστημα αναγνώρισης αντικειμένων       

  • Προβολείς υψηλής απόδοσης με στοιχεία LED της OSRAM

  • Σύστημα τηλεμετρίας για έλεγχο του αυτοκινήτου

 

 Τροχοί/Ελαστικά

  • Ζάντες BMW Aero: 12,5×18”εμπρός, 13×18” πίσω        

  • Ελαστικά Michelin: 30/68 R18 εμπρός, 31/71 R18 πίσω

  •  

#Διάβασέ το: BMW M2 – Tελικά, ποιο μοτέρ του ταιριάζει καλύτερα;

Photo: BMW

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει