BMW X2. Tι λέει η BMW, τα specs, οι εκδόσεις

Post date:

Author:

Category:

”Aποστασιοποιείται από τα καθιερωμένα και φέρνει πρωτοφανή επίπεδα οδηγικής απόλαυσης σε αυτή την κατηγορία”. Αυτές είναι οι λεπτομέρειες του νέου SUV απ΄τη Βαυαρία

  • Η νέα BMW X2 θα γιορτάσει την παγκόσμια πρεμιέρα της το Μάρτιο του 2018

  • Η νέα BMW X2 απευθύνεται κυρίως σε ένα νεανικό κοινό αλλά και σε ”νέους στην καρδιά”, άτομα δραστήρια που ζουν στην πόλη και θέλουν το αυτοκίνητό τους να αποτυπώνει με συναίσθημα την προσωπικότητά τους.

  • Το Sports Activity Coupe είναι ένα μοντέλο BMW με μοναδικό χαρακτήρα. Η εντυπωσιακή σχεδίαση συνδυάζει τη διακριτική στιβαρότητα μιας BMW X με το αθλητικό σφρίγος ενός coupe.

  • Εκτός της στάνταρ BMW X2, οι πελάτες μπορούν επίσης να επιλέξουν μεταξύ των BMW X2 M Sport και M Sport X. Η τελευταία συνδυάζει σχεδιαστικά στοιχεία από την BMW M και την οικογένεια BMW X. Ανεξάρτητες εκδόσεις δεν διατίθενται για την BMW X2.

  • Διάφορες σχεδιαστικές λεπτομέρειες υπογραμμίζουν τον ιδιαίτερο χαρακτήρα της BMW X2. Ανάμεσά τους το λογότυπο BMW στις κολόνες C και η αναστροφή του κλασικού, τραπεζοειδούς σχήματος της μάσκας (για πρώτη φορά σε μία σύγχρονη BMW).

  • Για πρώτη φορά σε BMW, διατίθενται οι εξωτερικές αποχρώσεις Galvanic Gold metallic και Misano Blue metallic, και περφορέ δέρμα Dakota σε Magma Red, καθώς και ο συνδυασμός υφασμάτινης ταπετσαρίας Micro Hexagon σε Ανθρακί/Alcantara σε Μαύρο με διακοσμητική μπορντούρα M και κίτρινη αντίθετη ραφή.

  • Τρεις εκδόσεις κινητήρων/κιβωτίων διατίθενται από το λανσάρισμα: η βενζινοκίνητη BMW X2 sDrive20i με 141 kW / 192 hp (κατανάλωση μικτού κύκλου: 5,9 – 5,5 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 134 – 126 g/km)*, και οι εκδόσεις X2 xDrive20d diesel με 140 kW / 190 hp (κατανάλωση μικτού κύκλου: 4,8 – 4,6 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 126 – 121 g/km)* και X2 xDrive25d diesel με 170 kW / 231 hp (κατανάλωση μικτού κύκλου: 5,3 – 5,1 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 139 – 133 g/km)*. Και τα δύο diesel μοντέλα διατίθενται στάνταρ με σύστημα ευφυούς τετρακίνησης xDrive και οκτατάχυτο κιβώτιο Steptronic. Το βενζινοκίνητο μοντέλο φέρει σπορ, επτατάχυτο κιβώτιο Steptronic διπλού συμπλέκτη.

  • Περισσότερες ελκυστικές εκδόσεις θα προστεθούν στις αρχές του 2018 – με τη μορφή της τρικύλινδρης X2 sDrive18i και των τετρακύλινδρων X2 xDrive20i, X2 sDrive18d και X2 xDrive18d. Η ισχύς των βενζινοκίνητων μοντέλων κυμαίνεται από 103 kW / 140 hp στη X2 sDrive18i (με μηχανικό κιβώτιο, κατανάλωση μικτού κύκλου: 6,3 – 6,0 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 144 – 138 g/km**, με επτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Steptronic, κατανάλωση μικτού κύκλου: 6,2 – 5,9 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 141 – 135 g/km**) μέχρι 141 kW /192 hp στη X2 xDrive20i (κατανάλωση μικτού κύκλου: 6,2 –6,1 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 142 – 138 g/km**). Οι εκδόσεις diesel X2 sDrive18d (με μηχανικό κιβώτιο, κατανάλωση μικτού κύκλου: 4,6 – 4,5 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 121 – 119 g/km**, με οκτατάχυτο Steptronic, κατανάλωση μικτού κύκλου: 4,7 – 4,5 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 124 – 118 g/km**) και X2 xDrive18d (κατανάλωση μικτού κύκλου: 5,2 – 4,8 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 137 – 128 g/km**) αποδίδουν 110 kW / 150 hp.

  • Η λίστα προαιρετικών επιλογών για την BMW X2 περιλαμβάνει την τελευταία γενιά του BMW ConnectedDrive και την τελευταία έκδοση BMW Connected App. Προαιρετικές λειτουργίες όπως Apple CarPlay και μία σειρά συστημάτων υποστήριξης οδηγού προσφέρουν μία συνδεδεμένη εμπειρία οδήγησης. Άλλα στοιχεία προαιρετικού εξοπλισμού που προσφέρονται αποκλειστικά από την BMW X2 σε αυτή την κατηγορία είναι το πλήρως έγχρωμο BMW Head-Up Display. 

* Οι τιμές κατανάλωσης και εκπομπών CO2 καθορίστηκαν σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Οδηγία (EC) 715/2007 στην ισχύουσα έκδοση την εποχή της έγκρισης τύπου.

**Οι τιμές αναφέρονται σε ένα όχημα με βασικό εξοπλισμό στη Γερμανία και το εύρος τιμών αντανακλά τις διάφορες διαστάσεις ζαντών και ελαστικών.

ΙInfo/Photo: BMW

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει