Μία από τις πιο διάσημες και καταξιωμένες εταιρείας κατασκευής τροχών, η BBS, περνά δύσκολες ώρες. Αυτές είναι οι εξελίξεις που συμβαίνουν τώρα
Ένας κύκλος, άπειρες παραλλαγές. Η εταιρεία BBS έχει γράψει τη δική της ιστορία σε δρόμους και αγώνες. Κι αυτή τη φορά δίνει το δικό της αγώνα για την οικονομική της επιβίωση
Αυτή είναι η τρίτη κατά σειρά φορά που η BBS βρίσκεται σε στενό κλοιό. Η πρώτη ήταν το 2007, όταν κατέληξε στα χέρια μίας εταιρείας βέλγικων συμφερόντων
Η δεύτερη, λίγα χρόνια αργότερα, το 2011, όταν το πλειοψηφικό πακέτο πέρασε στα χέρια της νοτιοκορεάτικης Nice Corp.
Και τώρα, όπως ανακοινώνουν τα διεθνή Μέσα, είναι η τρίτη φορά που η σημαντική αυτή εταιρεία είναι αντιμέτωπη με μία ακόμα κρίση.
Η κατάθεση πτώχευσης έλαβε χώρα στη Γερμανία (όπου είναι και οι ιστορικές καταβολές της), με τη μειωμένη ζήτηση λόγω του COVID-19 να επηρεάζει την τύχη της.
Η BBS δεν είναι η μόνη εταιρεία που επλήγη κατά τη διάρκεια του κορωνοϊού, έστω κι αν αποτελεί προμηθευτή μεγάλων κατασκευαστών αυτοκινήτων.
Ο Μεγάλος Michael Schumacher με τη Ferrari πάνω σε τροχούς της BBS. Μεγάλες στιγμές του motorsport
Η επίσημη τοποθέτηση
Η επίσημη δήλωσή της εταιρείας είναι πως σκοπεύει στην «αναδιοργάνωσή της». Θεωρητικά, θα της επιτρέψει να συνεχίσει να λειτουργεί.
Ως εκ τούτου, η επίσημη τοποθέτηση αναφέρει ότι η BBS «θα συνεχίσει να λειτουργεί κανονικά» προς το παρόν.
Όμως, αντικειμενικά, είναι μία δύσκολη περίοδος. Η μετοχή της έχει πέσει σε ιστορικά χαμηλά και το μέλλον των 1,200 εργαζομένων είναι αβέβαιο. Θετικό πάντως είναι πως έχει συναφθεί συμφωνία με τη διοργανώτρια αρχή των αγώνων NASCAR – με ό,τι αυτό συνεπάγεται στον ανεφοδιασμό των αγωνιστικών αυτοκινήτων.
Ωτσόσο, είναι αμφίβολο ότι αυτή η συμφωνία από μόνη της θα διασώσει τη BBS από την οικονομική αφάνεια. Ας ελπίσουμε πως λίγη περισσότερη δημοσιότητα με τον κορυφαίο για τους Αμερικανούς αγωνιστικό θεσμό θα βοηθήσει.
Εν τω μεταξύ, πάντως, η ιδιοκτήτρια εταιρεία, η NICE Holdings Co., γράφεται πώς αναζητά νέο αγοραστή.
Info/Photo: bbs.com
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.