Ο κινητήρας διπλού καυσίμου (βενζίνη και εργοστασιακό υγραέριο) στο όμορφο Renault Capture Eco-G είναι δυνατό στοιχείο που ξεχωρίζει στην κατηγορία των Β-SUV. H νέα τιμή που ξεκινά από τα €21.950 του προσδίδει επιπλέον ενδιαφέρον
Η θεωρητική αυτονομία που ανακοινώνει η γαλλική εταιρεία για το Capture φθάνει έως 1.300 χιλιόμετρα με ένα γέμισμα. Το καλαίσθητό του παραμένει, μαζί με τις νέες διακριτικές οπτικές βελτιώσεις μέσα και έξω
Σαφώς σημαντικό στοιχείο που διαφοροποιεί το Captur ECO-G 100 είναι ότι εφοδιάζεται με εργοστασιακό σύστημα υγραεριοκίνησης (LPG) που τοποθετείται κατευθείαν στη γραμμή παραγωγής του μοντέλου και καλύπτεται από τις ίδιες εγγυήσεις που ισχύουν για όλη τη γκάμα
Το υγραέριο είναι πιο φιλικό στο περιβάλλον από τα λοιπά ορυκτά καύσιμα ενώ αποτελεί, με διαφορά, το πιο προσιτό καύσιμο κίνησης στην ελληνική αγορά.
Έτσι το μέσο κόστος καυσίμου, σύμφωνα με την επίσημη ενημέρωση, είναι «ανά χιλιόμετρο τουλάχιστον 40% χαμηλότερο σε σχέση με τη βενζίνη».
Υπάρχουν δύο δεξαμενές, μία με χωρητικότητα 48 λίτρων για τη βενζίνη και άλλη μία των 40 λίτρων για το LPG. «Φουλάροντας» αμφότερες η ακτίνα δράσης του Renault Capture Eco-G 100, προφανώς με λελογισμένη χρήση γκαζιού, μπορεί να φθάσει έως και τα 1.300 χιλιόμετρα
Ταυτόχρονα με έως 121 γρ./χλμ. εκπομπές CO2, το Captur με κινητήρα διπλού καυσίμου δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας και έχει ελευθέρας στον πράσινο δακτύλιο.
Ενημερωτικά, τη γκάμα κινητήρα του «νέου» Renault Captur συμπληρώνουν οι εκδόσεις βενζίνης (TCe 90), mild hybrid (MHEV) 140 και 160 ίππων, με χειροκίνητο και αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (7 σχέσεων) EDC, αντίστοιχα, ενώ στην κορυφή τοποθετείται η πλήρως υβριδική έκδοση E-Tech 145.
Info / Photo: renault.gr
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.